Mitä sinun mäkkärikuitissasi lukisi?
Jos minulla lukisi hampurilainen niin eivät arvaisi kuinka oikeassa olisivatkaan.
Tosin varmaan lukisi pitkähameinen
Kommentit (65)
Isorintainen kurvikas kaunotarmilffijumalatar.☺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai häh? Mitä muuta niissä voi lukea kuin tilaus???
Nykyään ei saa olla niitä valmisruokahälyttymiä joten myyjä laittaa asiakkaasta parin rivin kuvauksen että tarjoilija osaa viedä annoksen oikealle asiakkaalle. Oulussa on ollut esim Lihava mies kuvauksena ja siitä löydetty se oikea asiakas.
Pa ko lais ten annoksiin ei saa laittaa tunnistetietoja mutta ne erottaa siitä että niihin on syljetty
Eihän siinä lihava ollu lukenu vaan iso mies. Kuka mies tuollaisesta loukkaantuu.
Tukevampi mies
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen punavihernainen (näytän siltä, en tosin ole punavihernainen).
Oletko kuitenkin nainen?
Miehelle ehkä loukkaavakin kuvaus voisi toki olla.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäön perusteella "kanta-asiakas". Tosiasiassa en ole käynyt mäkkärissä moneen vuoteen.
Minulla sama! Käyn tosin Mäkkärissä viikoittain. Eli "Läski kantis".
Tyypiltä jonka makuun olen:
Komea, leveät hartiat, atleettinen mies, hyvännäköinen
Tyypiltä jonka makuun en ole:
Perus nuori mies, harteikas
Siis kirjoittelevatko mäkkärin työntekijät asiakkaista oikeasti tällaisia juttuja???
Siis ylipäätään tällä tavalla ulkonäköön liittyvää?
Miksei voi vain laittaa ”punainen lippalakki” tai ”keltainen kukkamekko”?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai häh? Mitä muuta niissä voi lukea kuin tilaus???
Nykyään ei saa olla niitä valmisruokahälyttymiä joten myyjä laittaa asiakkaasta parin rivin kuvauksen että tarjoilija osaa viedä annoksen oikealle asiakkaalle. Oulussa on ollut esim Lihava mies kuvauksena ja siitä löydetty se oikea asiakas.
Pa ko lais ten annoksiin ei saa laittaa tunnistetietoja mutta ne erottaa siitä että niihin on syljetty
Eihän siinä lihava ollu lukenu vaan iso mies. Kuka mies tuollaisesta loukkaantuu.
Tukevampi mies
Nykyään olaan niin herkästiloukkaantuvia - ja halutaan se oma 15min julkisuus vaikka anonyyminä valittajana
Eihän iso mies edes ole pahasti sanottu. Jos olisi ollut Läski mies niin sitten olisi ollut paikallaan valitus. Kyllä tämä mies siis itsekin tietää ettei ole mistään pienimmästä päästä, niin ei ole mitään syytä loukkaantua. Jos haluaa olla pieni mies, niin ei varmaan kantsi syödä friteerattuja juustoja ja isoja juusto hampurilaisia.
Lyhyt ja lihava. Vaikka oikeasti olen keskimittainen ja sopusuhtainen
Tilauserittely ja loppusumma veroineen, toivon mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Isonenäinen nainen.
Iso nenä naiselle on hotti 👍
Ina Mikkola bongattu