Mitä sinun mäkkärikuitissasi lukisi?
Jos minulla lukisi hampurilainen niin eivät arvaisi kuinka oikeassa olisivatkaan.
Tosin varmaan lukisi pitkähameinen
Kommentit (65)
Mulla olisi numero, joka mätsäisi lappuseen mun pöydässä.
En kyllä enää mäkkärissä käy. Viimeinen naula arkkuun oli, kun katsoin heidän twitteriään.. HILJAA JA ANNA MINULLE VAAN SE HAMPPARINI!
Vierailija kirjoitti:
On lukenutkin, naismyyjä laittoi puhelinnumeronsa ja soittopyynnön, nyt sama tarjoilijatar pyyhkii pyötiä vaimona täällä omassa keittiössään.
Nämä romanttiset arkipäivän kohtaamiset on ihania ja antaa sinkulle toivoa siitä äkkiseltään iskevästä rakastumisesta. Onnea teille sinne teidän pöytään, nytkös se on isännän vuoro "makkaraa" tarjoilla ja varmaan tulee ihan oma sävy ja leikkisiä vitsejä vaikka "hampurilainen munalla"- tyylisesti jos isäntä haluaa ruuan päällä naida näpäyttää ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai häh? Mitä muuta niissä voi lukea kuin tilaus???
Nykyään ei saa olla niitä valmisruokahälyttymiä joten myyjä laittaa asiakkaasta parin rivin kuvauksen että tarjoilija osaa viedä annoksen oikealle asiakkaalle. Oulussa on ollut esim Lihava mies kuvauksena ja siitä löydetty se oikea asiakas.
Pa ko lais ten annoksiin ei saa laittaa tunnistetietoja mutta ne erottaa siitä että niihin on syljetty
Eihän siinä lihava ollu lukenu vaan iso mies. Kuka mies tuollaisesta loukkaantuu.
Olis aika traagista olla iso mies ja suurin haave olisi olla pieni mies. Veikkaan, että useammin on toisinpäin.
Sliipattu varakas herrasmies - oletko vailla päiväkahviseuraa?
Vierailija kirjoitti:
Resting bitch face
Mulla olis niin tää myös🤣
Suttuinen ruma vanha noita-akka, jättitissit.
Keski-ikäinen punavihernainen (näytän siltä, en tosin ole punavihernainen).
Nykyään ei saa olla niitä valmisruokahälyttymiä joten myyjä laittaa asiakkaasta parin rivin kuvauksen että tarjoilija osaa viedä annoksen oikealle asiakkaalle. Oulussa on ollut esim Lihava mies kuvauksena ja siitä löydetty se oikea asiakas.
Pa ko lais ten annoksiin ei saa laittaa tunnistetietoja mutta ne erottaa siitä että niihin on syljetty