Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin just rakastajani luota...

Vierailija
14.07.2006 |

Minä, kiltti vaimo ja perheenäiti, nautin tästä illasta suunnattoman paljon. Miehellä ei aavistustakaan, mitä puuhaan. En todellakaan tekisi näin, jos en rakastaisi niin hemmetin paljon rakastajaani. Oon varmaan jonkin sortin pinteessä, mutta ei ole aikomustakaan rimpuilla tästä irti.

Olipa kyllä mieletön ilta. Huh...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on petetty...mieheni on juuri jäännyt kiinni. Elämä tuntuu aivan järkyttävältä ja en ymmärrä, mitä olen tehnyt väärin, että mieheni minua petti. Kun jäät kiinni, niin näet edessäsi murtuneen miehen, oman aviomiehesi, jota lupasit rakastaa myötä ja vastamäessä. Miehesi usko ihmisiin, naisiin murenee. Miehesi luotto sinuun katoaa ikiajoiksi ja se perhe, jossa olet elänyt ja nauttinut katoaa ympäriltäsi sekunnin murto-osassa. Sellaista, joka kerran särkyy ei enää ehjäksi saa. Olen pahoillani puolestasi jo etukäteen.

Vierailija
22/27 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kertokaahan nyt pettäjät, että oletteko oikeasti jääneet kiinni ja miten?

en ole jäänyt kiinni

Ja miten omatuntonne on antanut myöten? Onko teistä todella ollut pitämään kulissia yllä?

ei se ole kulissi: rakastan miestänikin. omatunto ei soimaa: rakastaja on " mun juttuni" , tapaan häntä omissa sfääreissäni. hän ei ota mieheltäni mitään pois, päinvastoin tekee minusta onnellisemman ja rauhallisemman kotioloissakin.

Entä miten erotatte sivusuhteenne oikeasta parisuhteestanne? Miten pystytte pitämään tunteet erillään vai pystyttekö?

en pyrikään pitämään tunteita erillään. kyllä rakkautta riittää!

Enkä kysy nyt nälviäkseni, vaan tiedän, etten itse pystyisi elämään omantuntoni takia onnellisessa suhteessa, jos pettäisin. Toisinaan kyllä tuntuu, että sivusuhde voisi auttaa jaksamaan paremmin miehen kanssa. Minusta vaan ei olisi siihen.

sivusuhde auttaa jaksamaan arkipäivässä, se tuo lisämaustetta elämääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin tai myöhemmin ne paljastuu ja mitä myöhemmin sen pahempi. Hirveintä on kun lapset aikuisena saavat tietää suhteestasi, eipä siinä sinua kunnioiteta enään.

Vierailija
24/27 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se rahan varastaminen, vai valkoinen valhe vai mikä olisi pahempi asia kuin pettäminen?

Vierailija
25/27 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni samanlaista taustaa. Petin miestäni ja usein, useiden kumppaneiden kanssa.

Omassa parisuhteessakin seksi toimi loistavasti. (Kyltymätön minä ja mieheni myös.)

Halut vei minua milloin minnekin ja suhteita oli niin vapaisiin kuin varattuihinkin. Avioliitossamme oli muita ongelmia ja päädyttiin eroon. Mieheni ei saanut tietää tästä " harrastuksestani" sillä osasin hoitaa asiat siististi, sanoisin että kun miettii kaiken valmiiksi tarkkaan niin ei jää kiinni.

Tapaamiset silloin kun puoliso on töissä on paras vaihtoehto.

Oman jännityksensä se tietysti elämään toi ja lopulta oli vauhdittava tekijä eropäätöksessäni. Olin aloitteellinen erossa, ero yllätti mieheni. Tuli vahva tunne että nyt on erottava sillä aloin pelkäämään kiinni jäämistä ja se söi energiaa. Mies oli mustasukkaista sorttia ja olisi voinut käydä kenosti jos olisin kärähtänyt.

6 vuotta kesti tämä " salattu elämä" , enempää en jaksanut. Uskollista aikaa oli saman verran. Alkuun seikkailu toisten kanssa oli kiehtovaa, kiihottavaa ja jännittävää. Pitkällä aikavälillä ei ja en voi suositella vastaavaa touhua kenellekään. Tällä järjellä ajatellen kannatan ehdotonta uskollisuutta, on paras ratkaisu kaikille.

Nimimerkki " Elämää maistellut ja on mitä muistella"

Vierailija
26/27 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ennemmin tai myöhemmin ne paljastuu ja mitä myöhemmin sen pahempi. Hirveintä on kun lapset aikuisena saavat tietää suhteestasi, eipä siinä sinua kunnioiteta enään.

siis mitkä lapset...? ei oo eikä tuu!

Vierailija
27/27 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää, muuten tulee vieroitusoireita kuten sydämen tykytystä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi