Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin just rakastajani luota...

Vierailija
14.07.2006 |

Minä, kiltti vaimo ja perheenäiti, nautin tästä illasta suunnattoman paljon. Miehellä ei aavistustakaan, mitä puuhaan. En todellakaan tekisi näin, jos en rakastaisi niin hemmetin paljon rakastajaani. Oon varmaan jonkin sortin pinteessä, mutta ei ole aikomustakaan rimpuilla tästä irti.

Olipa kyllä mieletön ilta. Huh...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka miehenikin tuntee.

ap

Vierailija
2/27 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teistä tuli muutakin kuin vain ystäviä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne ei vaan koskaan ole ollut otollinen. Ei ole edelleenkään, mutta nyt ei vaan enää pystytty olemaan toisistamme irti. Mä tein aloitteen, eikä muuta tarvittu. Nyt meillä on salasuhde, josta ollaan sovittu, ettei se tule olemaan ehkä koskaan mitään sen enempää. Nautitaan toistemme harvinaisesta seurasta suunnattomasti. Ei ainoastaan rakastellen, vaan myös jutellen. Harmittaa vaan, ettei pystytä tekemään asioita, kuten normaalit parit. Harrastamaan vaikka, tai edes näyttäytymään julkisesti.

ap

Vierailija
4/27 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/27 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että lasteni elämä tästä pilaantuu. Tarkoitus on, että kukaan ei koskaan saa tietää. Uskon, että onnistumme siinä.

ap

Vierailija
6/27 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se minäkin kuvittelin ettei käy käry, vaan kävihän se. jos et halua menettää miestäsi, lopeta.

Vierailija
7/27 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tosiaan pilaat kaikkien läheistesi elämän tuon huoraamisen takia. huoraamistahan se on, ei mitään rakkautta. minä aikuinen nainan vieläkin toisinaan kärsin siitä kun oma isäni petti äitiäni ja pahasti, useiden naisten ja useiden vuosien ajan. äitini ei koskaan siitä ole kunnolla toipunut. eikä me lapset vaikka isä halusikin lopettaa sen ja olla äitini kanssa. se oli niin kamalaa aikaa kaikille. ja elä kuvittelekaan, että se salassa pysyisi!!!!!!!

Vierailija
8/27 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetät kaiken ja luultavasti panosikin koska se ei enään ole jännää leikkiä.

Se shde muuttuu arjeksi, varsinkin kun miehesi " ystävä" ei enään vie toisen vaimoa, vaan on ainut joka sinua painaa... Mielenkiinto häviää hyvin äkkiä.

Juuri tuollaiset suhteet mistä ei ole tarkoituskaan tulla muuta ovat niitä jotka eivät arkea kestä.

Vierailija
9/27 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihminen joka pettää, ja vielä kehuu sillä on ihan tyhjä ja tunteeton. Jättäisit edes miehes ettei hän joudu kärsimään enempää. Lapsiraukatki menettää kohta perheen, ja sä toivon mukaan lapset. Sä et nimittäin perhettä ole ansainnu. Tollaset huoria on valitettavasti ihan liikaa.

Vierailija
10/27 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo oma ukko niin onneton sängyssä, eikä edes kehity, vaikka kuinka neuvoisin... Tarvitsisin oikein kunnon rakastajan! Mistä niitä saisi?

Vierailija
11/27 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä rikoksistakaan jää aina kiinni. eikä helvettiäkään ole olemassa.

Elämä ei ole oikeudenmukaista, hän voi elää (hyvällä tuurilla) aivan hyvän elämän kahden miehen kanssa.

Vierailija
12/27 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ollut sivusuhde jo reilut kaksi vuotta, en ole jäänyt enkä todennäköisesti tule jäämäänkään kiinni - asiat täytyy osaa hoitaa huolella. saan rakastajaltani hellyyttä, ihanaa seksiä, älyllisiä keskusteluja, kipinää.... mieheltäni saan taas muita, yhtä hyviä asioita. tarvitsen kumpaakin.

eikä käsittääkseni " huoraamisesta" ole kyse: annan kummallekin ihan ilmaiseksi!

Vierailija
13/27 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on?? ainiin, abortinhan sinä varmaan silloin teet :(

Vierailija
14/27 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen osaa pitää huolta ehkäisystä, oli sitten rakastaja tai ei...?!

Vierailija
15/27 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada infarktin kesken lemmiskelyn.... älkää ihmiset aamulla lähtekö mihinkään kotoanne, meteoriitti voi tippua niskaan!

Vierailija
16/27 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan aikuisia, ei ketään kiinnostä teidän " mun isi petti mun äitiä vuonna kivi ja kypärä ja meille jäi kauheet traumat siitä ja siksi mun elämä on nyt niin surkeeta" voi blaaaah, who cares?

Se on niin helppo kommentoida kun ei itse ole ollut missään vastaavassa tilanteessa vaan leikkii täydellistä perhettä ja moralisoi siinä sivussa muita.

Vierailija
17/27 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kupla puhkeaa vielä...ja vaikkei puhkeaisikaan, salasuhteesi ei voi olla vaikuttamatta avioliittoosi ja perhe-elämääsi. Et varmaan huomaa sitä vielä.

Vierailija
18/27 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan nyt pettäjät, että oletteko oikeasti jääneet kiinni ja miten?

Ja miten omatuntonne on antanut myöten? Onko teistä todella ollut pitämään kulissia yllä?

Entä miten erotatte sivusuhteenne oikeasta parisuhteestanne? Miten pystytte pitämään tunteet erillään vai pystyttekö?

Enkä kysy nyt nälviäkseni, vaan tiedän, etten itse pystyisi elämään omantuntoni takia onnellisessa suhteessa, jos pettäisin. Toisinaan kyllä tuntuu, että sivusuhde voisi auttaa jaksamaan paremmin miehen kanssa. Minusta vaan ei olisi siihen.

Vierailija
19/27 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ties vaikka miehenne pettäisi;D

Vierailija
20/27 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies ei välitä, torjuu´mun kaikki yritykset. Nyt olen rakastuntu toiseen, joka täyttää mun kaikki tarpeeni aj ei ole todellakaan huono omatunto! Ja lapseni ei kärsi sellaisesta, mitä eivät tiedä, saavatpa entistä iloisemman äidin itselleen!

Kaikille samassa tilanteessa eläville tsemppiä ja terkkuja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme