Naiset! Millaisesta seksistä tykkäätte ihan kaikista eniten?
Kommentit (26)
Miksi naiset sanovat vain, "hyvälle tuntuu" . siinä se syy. Ei tunnu tarpeeksi, ja tähän tyydytään.
Sellaisesta, minkä aikana musta tuntuu siltä, että mut halutaan kokonaan. Ei siis niin, että musta halutaan pelkkä keho, tai joku muu osa tai asia, tai että muhun halutaan tehdä vaikutus olemalla teknisesti hyvä ja odotetaan kehuja, vaan että mut halutaan kokonaan.
Takaapäin kovaa ehdottomasti, menee todella syvälle ja orgasmeja tulee useita. Mieheni nai minua useasti viikossa, voi sanoa että olen aina paikat hellänä. Marika 29.
Ihaninta on laittaa mieheni kontilleen sängylle ja nuolla kiihkeästi karvaista pyllyä ja samalla runkata kalua. Sitten kun mies murahdellen laukeaa, tunnen kielessäni kuinka mieheni anus supistelee.
Nykyään kun on kokemusta jo vähän enemmän ja tietää jo mitä hyvä seksi on. Niin ehdottomasti parasta: hitaat hyväilyt ja suuseksi, käsikokeilu. Silleen että saisin jo useamman orgasmin esileikkien aikana. Sitten vähän vaativammin käyttää leluja ja käsiä pillussa ja lopulta fistaamista. Ja niiden jälkeen sitten kunnon raju pano ensin pilluun ja siitä lopuksi anaaliin pano ja spermat sisälle.
Ja en todellakaan saa tuollaista tarpeeksi kun olen sinkku ja fistaaminen tai anaali seksi ei onnistu ihan kaikkien kanssa. N35
Saatko myös orgasmin?