Hihii, siinäpä sai eksä ja toinen nainen ansionsa mukaan
Mies lähti niin rehvakkaasti puolisen vuotta sitten. Sanoi löytäneensä rakkauden ja muuttaa tämän naisen luo. Olivat muutaman kuukauden tunteneet. No nyt liitto onkin jo ongelmissa, kun arki on tullut ja mies uikuttaa, että haluaa takaisin. Toinen nainen on autuaan tietämätön, että mies anelee päästä takaisin mun luo. Minä vaan nauran. Tuhoan toki heidän liiton, mutta miestä en takaisin ota. Taidanpa soittaa miehen päiväkahville...
Kommentit (44)
Parempi kun annat ymmärtää muttet sitten annakaan... ;)
Kylläpä liikkeellä on paljon toisia naisia, jotka nyt ovat pelko perseessä "ei kai tää ole mun mies". Ihan niin kuin se seksi nyt olisi joku maailman isoin asia. Se jos ap ottaa eksän takaisin se on tosi typerää, mutta tuo pelaaminen on kyllä ihan hyvä veto. Kosto ja hyvä pano, minä tekisin niin.
Mitkä toiset naiset, ap:n se tässä toiseksi naiseksi haikailee. Eihän seksiä saa harrastaa jos tietää toisen olevan parisuhteessa, vaikka huonossakin! Eiks se näin mennyt...?
Pyydä toki päiväkahveille, mutta älä anna sille. Nuoletta hieman pipariasi, ennen kuin lähetät ukon kotiin sillä perusteella, että rakastajasi saapuu hetkenä minä hyvänsä. Saat maksimi vitutuksen aikaiseksi. Voit olla varma, että han muistaa tapauksen loppuikänsä. Kerro läksiäisiksi kuinka ihanaa seksi on uuden rakastajasi kanssa ja lähetä ukko tappi pystyssä kotiin tumputtamaan.
Jos haluat että ukkoa hatuttaa, niin aloita lesbosuhde sen nykuisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 16:33"]
Kylläpä liikkeellä on paljon toisia naisia, jotka nyt ovat pelko perseessä "ei kai tää ole mun mies". Ihan niin kuin se seksi nyt olisi joku maailman isoin asia. Se jos ap ottaa eksän takaisin se on tosi typerää, mutta tuo pelaaminen on kyllä ihan hyvä veto. Kosto ja hyvä pano, minä tekisin niin.
[/quote] Kiitos! t. Mies
Miesten kannattais aina valittaa exille, että kylläpä meillä kotona menee muijan kaa huonosti voi voi. Johan alkais exät vonkaamaan.
ASIAA ap ! Toivottavasti ole minun exä ja alat keikistellä ja lähetellä viestejä. Odotan innolla. Saat todellakin elämäsi panon! Laita jo sitä viestiä tulemaan!!
Älä alennu antamaan seksiä enää mutta voithan soittaa sille naiselle että ex vonkaa sua.
No ite otin kyllä avosylin vastaan takaisin, mies oli läksynsä oppinut. Tästä aikaa jo yli 10v, joten voin luottaa ettei tee sitä enää! Sen jälkeen saatu vielä yksi lapsi lisää ja mies on kasvanut aikuiseksi, kuten minäkin.
Pienen koston tein kyllä itsekin tuolloin eli makasin hänen parhaan kaverinsa kanssa, tosin en tarkoituksella vaan kaverinsa vietteli mut, kun kaipasin miestäni ja hankkiuduin kaverinsa seuraan, josko tietäisi hänestä paremmin....
Mies tuli takaisin ja rakastaa minua vaan ja minä häntä! Turhuudet on karsittu pois vuosia sitten.
Järkevä nainen. Anna eksällesi jo tänään!
ap, luulet olevasi nokkela mut sä käytät omaa römpsääs tässä aseena. halpa nainen.
Joo, hyvä idea. Katso nyt tuota 33 kirjoitusta, sua odottaa ihan sama. Ja sitten elätte elämänne onnellisina loppun saakka.
Siis millä tapaa saivat ansionsa mukaan? Ethän sä ole edes tehnyt vielä mitään...?
ap joko oot tehny eksäs onnelliseksi?
Mielenkiintoista...jos siis pystyt siihen ap. Itse en kykenisi enää exän kanssa, yrjö lentäisi ennen kuin siihen ryhtyisin. Mieluummin kuka tahansa muu...enkä edes kertoisi nyksälle. En ole muutenkaan kertonut, että mies pettää sitä jo nyt (ovat menossa naimisiin). Antaa naisen itse opetella tuntemaan ukkonsa...vuosien mittaan...
Tekö annatte miehille?
Minä kyllä olen ihan seksissä matkassa ja nautin.
Ex-avokkini lähti uuden matkaan ja kyllä me silti harrastettiin irtoseksiä pari vuotta eron jälkeen. Ihan siksi, että mies oli hyvä sängyssä ja toiseksi, että en halunnut ketään yhdenillanpanoja, koska tiesin exästäni, mitä saan.
Takaisin en olisi halunnut, vaikka joskus vonkuikin takaisin.
Hassua, kuinka moni nainen ajattelee, että nainen antaa seksiä ja mies hyötyy, kun saa. Aika surkea seksielämä monella.
Kunnon pano tekee hyvää kummallekin. Aivan sama, jos sitä tekee exän kanssa. Ketä sillä loukkaa. Ap on vapaa ja saa panna kenen kans haluaa, Hänhän ei ketään petä.
Jos naisten tapa rankaista tai kostaa on antaa helppoa seksiä, niin taidankin alkaa tuhmaksi pojaksi. ;)