Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hihii, siinäpä sai eksä ja toinen nainen ansionsa mukaan

Vierailija
06.07.2013 |

Mies lähti niin rehvakkaasti puolisen vuotta sitten. Sanoi löytäneensä rakkauden ja muuttaa tämän naisen luo. Olivat muutaman kuukauden tunteneet. No nyt liitto onkin jo ongelmissa, kun arki on tullut ja mies uikuttaa, että haluaa takaisin. Toinen nainen on autuaan tietämätön, että mies anelee päästä takaisin mun luo. Minä vaan nauran. Tuhoan toki heidän liiton, mutta miestä en takaisin ota. Taidanpa soittaa miehen päiväkahville...

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisten tapa rankaista tai kostaa on antaa helppoa seksiä, niin taidankin alkaa tuhmaksi pojaksi. ;)

Vierailija
22/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun annat ymmärtää muttet sitten annakaan... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä liikkeellä on paljon toisia naisia, jotka nyt ovat pelko perseessä "ei kai tää ole mun mies". Ihan niin kuin se seksi nyt olisi joku maailman isoin asia. Se jos ap ottaa eksän takaisin se on tosi typerää, mutta tuo pelaaminen on kyllä ihan hyvä veto. Kosto ja hyvä pano, minä tekisin niin.

Vierailija
24/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä toiset naiset, ap:n se tässä toiseksi naiseksi haikailee. Eihän seksiä saa harrastaa jos tietää toisen olevan parisuhteessa, vaikka huonossakin! Eiks se näin mennyt...?

Vierailija
25/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä toki päiväkahveille, mutta älä anna sille. Nuoletta hieman pipariasi, ennen kuin lähetät ukon kotiin sillä perusteella, että rakastajasi saapuu hetkenä minä hyvänsä. Saat maksimi vitutuksen aikaiseksi. Voit olla varma, että han muistaa tapauksen loppuikänsä. Kerro läksiäisiksi kuinka ihanaa seksi on uuden rakastajasi kanssa ja lähetä ukko tappi pystyssä kotiin tumputtamaan.

Vierailija
26/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat että ukkoa hatuttaa, niin aloita lesbosuhde sen nykuisen kanssa.

Vierailija
27/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 16:33"]

Kylläpä liikkeellä on paljon toisia naisia, jotka nyt ovat pelko perseessä "ei kai tää ole mun mies". Ihan niin kuin se seksi nyt olisi joku maailman isoin asia. Se jos ap ottaa eksän takaisin se on tosi typerää, mutta tuo pelaaminen on kyllä ihan hyvä veto. Kosto ja hyvä pano, minä tekisin niin.

[/quote] Kiitos!  t. Mies

Vierailija
28/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kannattais aina valittaa exille, että kylläpä meillä kotona menee muijan kaa huonosti voi voi. Johan alkais exät vonkaamaan.

Vierailija
29/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASIAA ap ! Toivottavasti ole minun exä ja alat keikistellä ja lähetellä viestejä. Odotan innolla. Saat todellakin elämäsi panon! Laita jo sitä viestiä tulemaan!!

Vierailija
30/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jumalauta teitä naiset

Vierailija
31/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä alennu antamaan seksiä enää mutta voithan soittaa sille naiselle että ex vonkaa sua.

Vierailija
32/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ite otin kyllä avosylin vastaan takaisin, mies oli läksynsä oppinut. Tästä aikaa jo yli 10v, joten voin luottaa ettei tee sitä enää! Sen jälkeen saatu vielä yksi lapsi lisää ja mies on kasvanut aikuiseksi, kuten minäkin.

Pienen koston tein kyllä itsekin tuolloin eli makasin hänen parhaan kaverinsa kanssa, tosin en tarkoituksella vaan kaverinsa vietteli mut, kun kaipasin miestäni ja hankkiuduin kaverinsa seuraan, josko tietäisi hänestä paremmin....

Mies tuli takaisin ja rakastaa minua vaan ja minä häntä! Turhuudet on karsittu pois vuosia sitten.

Vierailija
33/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä nainen. Anna eksällesi jo tänään!

Vierailija
34/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, luulet olevasi nokkela mut sä käytät omaa römpsääs tässä aseena. halpa nainen.

Vierailija
35/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle: Ja sitten heräsit.

Vierailija
36/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hyvä idea. Katso nyt tuota 33 kirjoitusta, sua odottaa ihan sama.  Ja sitten elätte elämänne onnellisina loppun saakka.

Vierailija
37/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä tapaa saivat ansionsa mukaan? Ethän sä ole edes tehnyt vielä mitään...?

Vierailija
38/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap joko oot tehny eksäs onnelliseksi?

Vierailija
39/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista...jos siis pystyt siihen ap. Itse en kykenisi enää exän kanssa, yrjö lentäisi ennen kuin siihen ryhtyisin. Mieluummin kuka tahansa muu...enkä edes kertoisi nyksälle. En ole muutenkaan kertonut, että mies pettää sitä jo nyt (ovat menossa naimisiin). Antaa naisen itse opetella tuntemaan ukkonsa...vuosien mittaan...

Vierailija
40/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekö annatte miehille?

Minä kyllä olen ihan seksissä matkassa ja nautin.

Ex-avokkini lähti uuden matkaan ja kyllä me silti harrastettiin irtoseksiä pari vuotta eron jälkeen. Ihan siksi, että mies oli hyvä sängyssä ja toiseksi, että en halunnut ketään yhdenillanpanoja, koska tiesin exästäni, mitä saan.

Takaisin en olisi halunnut, vaikka joskus vonkuikin takaisin.

Hassua, kuinka moni nainen ajattelee, että nainen antaa seksiä ja mies hyötyy, kun saa. Aika surkea seksielämä monella.

Kunnon pano tekee hyvää kummallekin. Aivan sama, jos sitä tekee exän kanssa. Ketä sillä loukkaa. Ap on vapaa ja saa panna kenen kans haluaa, Hänhän ei ketään petä.