Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hihii, siinäpä sai eksä ja toinen nainen ansionsa mukaan

Vierailija
06.07.2013 |

Mies lähti niin rehvakkaasti puolisen vuotta sitten. Sanoi löytäneensä rakkauden ja muuttaa tämän naisen luo. Olivat muutaman kuukauden tunteneet. No nyt liitto onkin jo ongelmissa, kun arki on tullut ja mies uikuttaa, että haluaa takaisin. Toinen nainen on autuaan tietämätön, että mies anelee päästä takaisin mun luo. Minä vaan nauran. Tuhoan toki heidän liiton, mutta miestä en takaisin ota. Taidanpa soittaa miehen päiväkahville...

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin tehdä kanssasi ihan samoin

Vierailija
2/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on parempi mieli jälkeenpäin, kun vaan kylmän viileästi torjut miehen tai kommentoit vaan tyyliin "miten voit kuvitella, että sulla on varaa valittaa mulle mitään, etsi joku toinen nainen".

Takaan, että vähintään vuoden päästä ajattelet näin. Pikkuisen selkärankaa ja itsekunnioitusta, nainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan antaisin pesää mutta kuvaisin kaiken...

Vierailija
4/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksettavaa wt-tä koko sakki. Hyi.

Vierailija
5/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voittaa kun annat sille pesää.

Vierailija
6/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein, mies petti sinua aikoinaan ja nyt sinä suunnittelet sen kanssa päiväkahveja? Voiko nainen enää alemmas vajota..

Voin kuvitella kuinka mies kertoo kaverillee, että niin se vaan exäkin sänkyyn halusi, vaikka aikoinaan niin vannoi kun lähdin  HAH HAA!

Vierailija
7/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen uusi ei anna (arkistumisesta ja mahdollisista riidoista johtuen) ja nyt sinä alat jälleen hoitaa sitä velvollisuutta? Pistä mies etsimään hoito muualta, hänen suhteensa loppuu pian tai hän kärvistelee siinä vielä, kumpikaan ei ole hyvä vaihtoehto.

Vierailija
8/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsit mulkusta eroon, joten ole onnellinen! Älä missään nimessä ala vehdata sen kanssa enää. 

Vierailija
9/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on se ongelma, että he vain keskittyvät kostamaan sille toiselle naiselle. Ja siinä samassa mies nauttii molempien kanssa seksistä. Miksi nainen ei tätä näe? Se ei ole kosto miehelle, että ensin menee sen kanssa sänkyyn ja sitten sanoo hei hei. Ei sellaiselle jonka kanssa on ollut jo suhde aiemmin.

Vierailija
10/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kieltäytyä hyvästä seksistä tutun kanssa? Se tietää mistä minä pidän. En halua häntä takaisin, mutta kyllä mulle hyvä pano kelpaa.

Vierailija
11/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go ap, go :)

Vierailija
12/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten minä otan itselleni suhteesta vain sen mitä haluan ja jätän kaiken arkipaskan nykyiselle rouvalle.

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 15:13"]

Naisilla on se ongelma, että he vain keskittyvät kostamaan sille toiselle naiselle. Ja siinä samassa mies nauttii molempien kanssa seksistä. Miksi nainen ei tätä näe? Se ei ole kosto miehelle, että ensin menee sen kanssa sänkyyn ja sitten sanoo hei hei. Ei sellaiselle jonka kanssa on ollut jo suhde aiemmin.

[/quote]

Vierailija
13/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin että panette kumin kanssa ja sitten sujautat kondomin solmittuna miehen taskuun/autoon tms.

Jonkin ajan kuluttua lähetät exän nyksälle viestin että käy paikassa X tsekkaamassa kondomin.

Vierailija
14/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saattaisin myös tehdä ihan samoin kuin ap. 

Kosto on suloinen ja se on myös pitkäikäinen ;)

Vierailija
15/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä kosto se sitten on jos ap haluaakin vain seksiä miehen kanssa. Vai haluatko kostaa vain sille naiselle...

Vierailija
16/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti rehvakkaasti ..ja nyt se tulee rehvakkaasti sun vällyihin. Siis etkö tosiaan saa seksiä keneltäkään muulta kuin pettäjäexältäsi??

Vierailija
17/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saisin, mutta on aika pelottavaa aloittaa seksisuhde tuntemattoman kanssa. Mielummin ota tutulta kuin tulen kenenkään perseraiskaamaksi.

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 15:35"]

Mies lähti rehvakkaasti ..ja nyt se tulee rehvakkaasti sun vällyihin. Siis etkö tosiaan saa seksiä keneltäkään muulta kuin pettäjäexältäsi??

[/quote]

Vierailija
18/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi päästit sen aikoinaan menemään, kun kerran kaikki muut miehet raisk....?

Vierailija
19/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ! Pidä sinä se mies sen nyksän kanssa siinä teidän välissä. Eipähän tule tuollainen mies vapaille markkinoille itseään tarjoamaan. Näin me kunnon naiset emme siihen turhaan aikaamme vahingossa kuluta jos sattuisimme siihen törmäämään.

Vierailija
20/44 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksistasi päätellen olet ansainnut exän sänkyysi, ole hyvä. Luultavasti nyxä kiittää, kun pääsee siitä eroon.