Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kunpa löytäisin vielä joskus uuden parisuhteen!

Vierailija
06.07.2013 |

Eipä tällainen eronnut 40 v kolmen lapsen äiti ehdi mitään miehiä missään tapaamaankaan, että se siitä kai sitten ainakin toistaiseksi. Ulkonäkö on ihan ok, mutta ihan tyypillinen 40 v virkanaisen näköinen olen, siisti, hoikka ja iloinenkin. En ole mikään missi, enkä näytä nuoremmalta kuin olen.

Enkä kyllä ketään saman katon alle ottaisi, mutta sellainen pari kertaa viikossa yökyläily, leffassa käynti, ravintolaillallinen ja treffailu olisi ihanaa jonkun kivan miehen kanssa. Kesällä vaikka mökille tai veneilemään. Vaikka joku yh isä, jolla olisi pari iltaa viikossa lapsivapaata aikaa. 

Kunhan ajan kuluksi haaveilen. Ehkä joskus vielä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä vielä löydät! :) Nauti kesästä, poikkea vaikka lavatansseissa. ;)

Vierailija
2/8 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän käydä joku tanssikurssi ja mennä lavoille...? :-) Oon niin huono tanssimaan! 

Onkohan kukaan av-läinen löytänyt rakkautta vielä näin keski-ikäisenä...? 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 14:06"]

Pitäisiköhän käydä joku tanssikurssi ja mennä lavoille...? :-) Oon niin huono tanssimaan! 

Onkohan kukaan av-läinen löytänyt rakkautta vielä näin keski-ikäisenä...? 

Ap

[/quote]

Kyllä se on sama jos opettelet pitsin nypläystä vaikka, enemmän sekin sua hyödyttää.

Vierailija
4/8 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni isä on kuollut jä hänen äidillään on kamalasti vientiä. Tosin hänen lapset eivät enää asu kotona. Anoppi on ihan tavallisen näköinen, ei laiha eikä lihava, fiksu ja mukava. Tykkää harrastaa liikuntaa, veneillä, matkustella ihan kotimaassakin, mökkeillä jne. Monet miehet ovat hänestä aivan innoissaan.

Nyt hänellä on vakituinen miesystävä jonka lapset ovat myös isoja jo. He mökkeilevät, lenkkeilevät, käyvät ravintoloissa, saunovat toistensa luona, laittavat anopin pihaa ja ovat joskus yökylässä toisillaan. Kaikkea mukavaa. :)

Tuttavapiirissäni on muitakin 50+ sinkkuja joilla on kyllä vientiä paljonkin. Ehkä sinun ikäiset ovat vielä kiinni lapsissaan mutta lasten muutettua pois kotoa osa parisuhteistakin tuntuu päättyvän... Kyllä löydät aivan varmasti jonkun. Kokeile internettiä? Yksi noin 50-vuotias ystäväni on löytänyt internetistä itselleen ihan vakituisen miesystävän. Muutkin ovat tapailleet mukavia miehiä mutta mitään vuosien suhteita ei toistaiseksi ole syntynyt. Sitä voisit tehdä kotonakin kun lapset touhuaa omiaan.

Vierailija
5/8 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiedän parikin 50-60 v naista, jotka ovat löytäneet ihanat miehet. :-) Tuossa iässä solmitaan paljonkin uusia suhteita, kun ensimmäinen avioliitto saattaa päättyä lasten muutettua pois kotoa.

Toisella näistä naisista oli montakin miestä pörräämässä, vaikka hän on ihan normaalin keski-ikäisen naisen näköinen. Ihan tavis, mutta iloinen ja positiivinen luonne. Se taitaa ollaa se tärkein kriteeri monille miehille.

Vierailija
6/8 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa iässä vielä ehtii löytää! Mun kaveri löysi ihanan uuden miehen 45-vuotiaana, muuttivat just yhteen. Molemmilla on lapsia. Nyt elävät ihan tavallista lapsiperheen elämää, mökkeilyä, kalastusta, yhteisiä reissuja jne.

Lavatanssit oli vaan hassu ehdotus, itekin käyn joskus enkä tosiaan osaa tanssia. Ei se mikään vaatimus oo. :) Lavatanssit tuli heti mieleen siksi kun oon aina törmännyt tosi mukaviin ihmisiin just lavatansseissa, ihan normaaleja miehiä ja naisia siellä pyörii, ehkä vähän eri sakkia kun baareissa. Tosin baarista se mun ystäväni miehensä löysi vaikkei kumpikaan ole edes baarissaviihtyvää sorttia, sattuivat vaan samaan aikaan sinne osumaan. :)

Varmasti löydät vielä jonkun rinnallesi.

terv. vastaaja nro 2.

Vierailija
7/8 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toivon löytäväni :) Aikaa olisi yllin kyllin tehdä jos vaikka mitä, mutta Se Kaveri puuttuu. Ja ottaisin kyllä mielelläni kanssani asumaankin.

Vierailija
8/8 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 15:28"]

Minäkin toivon löytäväni :) Aikaa olisi yllin kyllin tehdä jos vaikka mitä, mutta Se Kaveri puuttuu. Ja ottaisin kyllä mielelläni kanssani asumaankin.

[/quote]

Taidan olla sinua paljon nuorempi mutta minä lähdin eron jälkeen liikkeele ihan yksin. Kävin tapahtumissa, kahviloissa, hiihtämässä, taidenäyttelyissä, ostoksilla, messuilla ja vaikka missä yksin. Moni mies hakeutui juttelemaan. Yksinäistä ihmistä on muutenkin helppo lähestyä. Mitään vakavampaa ei syntynyt mutta huomasin että itse tekeminen on oikeastaan todella mukavaa. Ei kaikkeen tarvitse sitä kumppania jonka kanssa sitten riidellään että mihin ravintolaan mennään ja monesko rivi elokuvateatterissa valitaan. Lähde siis ihmeessä tekemään kaikkea sitä mitä tahdot. Älä ota kumppanin löytymisestä liian suuria paineita. Ties vaikka parisuhteen sijaan löydät uuden ystävän tai harrastuskaverin.