Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kamalat pissatulehduksen oireet seksin jälkeen.. kohtalotovereita?

Vierailija
06.07.2013 |

testi on negatiivinen, nykyään en enää edes käy lääkärissä, mutta järkyttävä polte & kirvely & vessassa ramppaaminen viiden minuutin välein kestää jopa viikonkin :(

voin sanoa, että meillä ei rakastella kovin usein!!!!!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lääkäri sanonut, että oireet voi tulla hankauksesta? Eri asennot voi auttaa.

Vierailija
2/31 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on honeymoon syndrooma. Mulle on tullut sellainen aina uuden suhteen alussa kun seksiä on yhtäkkiä paljon. Parani kyllä itsestään, mutta todella raivostuttava vaiva!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygienia kuntoon ennen rakastelua!

Vierailija
4/31 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa kun käyn seksin jälkeen pian pissalla. Muuten virtsis iskee takuuvarmasti. 

Vierailija
5/31 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla joku estokuuri käytössä? Käythän pissalla ennen ja jälkeen? Käytättehän liukkaria hankauksen vähentämiseksi? C-vitamiinia kannattaa syödä, samoin karpaloa ja kaikkia luontaistuotteita. Toivottavasti apu löytyy. Onko tuo ollut aina? Tiedän ihmisiä joille tuo tulee aina säännöllisemmän seksielämän alkaessa, mutta loppuu onneksi sitten vähitellen.

Vierailija
6/31 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin jälkeen pissalla käynti + alapesu on ainakin itsellä poistanut kokonaan nuo oireet. Silloin ei bakteerit jää muhimaan virtsaputken suulle ja kiipeämään siitä ylöspäin aiheuttamaan tulehduksen oireita. Tulee helposti nimenomaan silloin, kun seksiä ei ole aikoihin ollut juurikaan ja yhtäkkiä sitä onkin paljon.

Vierailija
7/31 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin anaali/pyllyseksiin, ei enää virtsiksiä ja mieskin tykkää.

Vierailija
8/31 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minulla oli melkein kroosinena tulehdus. Oli aivan selviö, että se tuli seksin jälkeen. Ei auttanut vaikka pissasi ja peseytyi ennen ja jälkeen. Auttamattomasti miehellä ol liian iso vehj minun rööreihini. Vaivat hävisivät samassa kun kihlattu..

Vierailija
9/31 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain vti-estolääkityksen, otan antibiootin aina seksin jälkeen. Auttoi!

Vierailija
10/31 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estolääkitys. Itse teen niin, että otan sitä vain silloin, kun tuntuu, että tulehdus tulee taas ja syön pari päivää.

Vierailija
11/31 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tuollaista tapausta nähneenä mahdollisuutena on myös se, että mies on pettänyt. En sano että näin olisi, mutta nuo oireet voi viitata syrjähyppyyn. Kahdella tutulla siis käynyt juuri näin, lopulta lääkärissä selvisi, että joku seksipöpöhän siellä oli muhinut. Ylläolevat vaihtoehdot onneksi paaaaljon todennäköisempiä.

Vierailija
12/31 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin lääkäriin ja testit, ettei ole klamydia. Jos se on poissuljettu, niin sitten ennen seksiä pissalla käynti ja alapääpesu sekä sinulle että. Miehelle, samoin seksin jälkeen heti. Katso, että mies pesee myös kätensä hyvin ennen hyväilyjä.

Juo paljon vettä pitkin päivää ja etenkin ennen nukkumaanmenoa. Oikeasti PALJON

Ota joka aamu ja ilta karpalokapseli ja syö lisäksi päivässä 2x500mg c-vitamiinia.

Mulla auttaneet nämä seksin jälkeisiin pissavaivoihin. Joo, ja pidä huolta, että penis ei hipaise sun peräaukon ympärystää seksin aikana! Mulla pienikin vahinkohipaisu siihen suuntaan aiheutta vtin. Ja meillä mies ei edes suostu p-seksiin.

Vierailija
13/31 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkylääke myös auttaa akuuttiin kipuun. Vaiva on tosi yleinen. Hae estolääkitys.

Vierailija
14/31 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 10:42"]

Hygienia kuntoon ennen rakastelua!

[/quote]

mitenköhän ne luolamiehet lisääntyivät ja rakastelivat kun ei ollut rexonaa :P

eli ei mitään väliä missä kunnossa värkit ovat.

nehän kostuvat ja liukastuvat otollisesti kuin kukkanen joka odottelee mehiläistä.

Vierailija
15/31 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon spermalle allerginen, voisitko säkin olla? Mulla on samanlaiset oireet. Ja jos nielen spermaa, niin kurkkua alkaa kirvellä ja turpoaa :D

Vierailija
16/31 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun virtsatulehdus liittyy yhdyntöihin, käytetään estolääkitystä, kerta-annos antibioottia aina yhdynnän jälkeen. 

Vierailija
17/31 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 13:34"]

[/quote]

Kuinka paljon olet syönyt antibiootteja?

Vierailija
18/31 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aivan sama juttu, kärsin vaivasta noin kolme vuotta. Ehdin kokeilla kaikkia keinoja ja sukupuolitautitesteissäkin kävin (negoja). Tulin raskaaksi ja olin ihan varma, että joudun syömään jatkuvasti antibioottikuureja ja stressasin miten voin imettää jatkuvalla lääkekuurilla, mutta oireet hävisi raskauden aikana. Nyt synnytyksestä 2 vuotta aikaa eikä yhtään tulehdusta tai oireilua. En tajua mitä tapahtui, raskaus pelasti mut vt-helvetistä!

Vierailija
19/31 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä antibioottia otatte?

Muuten huom, että ao:llä vain oireet, mutta viljelyt oli puhtaat. Näin ymmärsin.

Vierailija
20/31 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 13:34"]

[/quote]

Niin siis estolääkityksenä oleva antibiootti toimii, kun sitä otetaan päivittäin. Oli seksiä joka päivä tai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä