Jumala loi taivaan ja maan
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 03:41"]
No, kun kirkko, uskonnolliset yhteisöt ja jumala kuuluvat niin kuin jotenkin yhteen! Vai mikä kirkko tai uskonnollinen yhteisö on jumalatta?
What am I missing here? Tell me, you great Oracle!
[/quote]
Aijai, ja tuohonkaan et vastannut. Poeka, poeka!
[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 03:52"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 03:41"]
No, kun kirkko, uskonnolliset yhteisöt ja jumala kuuluvat niin kuin jotenkin yhteen! Vai mikä kirkko tai uskonnollinen yhteisö on jumalatta?
What am I missing here? Tell me, you great Oracle!
[/quote]
Aijai, ja tuohonkaan et vastannut. Poeka, poeka!
[/quote]
Aika vähäiset on tietosi Jumalasta, kirkkokunnista, uskonnollisista yhteisöistä ja uskonnollisista suuntauksista jos väität pokkana, että ne kuuluvat jotenkin yhteen ja ovat vähän niinku sama asia. Menepä jutustelemaan jonkun fiksun teologin tai vaikkapa lukion uskonnon opettajan kanssa, niin ehkäpä hän viitsii vääntää asiat sinulle rautalangasta ja voipa vielä vastata tyhmiin kysymyksiisi, jos oikein nätisti kysyt.
Jos et halua uskoa, niin omapa on asiasi. Asenteesi on tosi töykeä ja lapsellinen, kun yrität vähäisillä tiedoillasi saada muita vakuuttuneiksi oman ajatusmaailmasi paremmuudesta ja esität omia ajatuksiasi absoluuttisena totuutena, tieteellisenä faktana. Paljon on sinulla vielä opittavaa. Terveisin se toinen akateeminen, siis ei se DI
Tsiisus, kun nyt nää ottaa lämpöä. :D
Töykeä voin olla, mutta en ollenkaan lapsellinen, olen takuuvarmasti vuosiltani vanhempi kuin kumpikaan teistä. Elämässäni olen kokenut kaikenlaista, ystävissäni on ollut niin mormonia kuin vapaakirkollisiakin ja monia muita. Kaiken kokemani jälkeen olen tullut siihen tulokseen kuin olen tullut. Minun ei ainakaan tarvitse piiloutua tieteen tai uskonnon kaapuun kertoakseni mielipiteitäni.
Vai ehkä muut eivät saa kertoa mielipiteitään kuin (taika)uskovaiset ja/tai akadeemiset? Oukkidoukki, message understood. Uskovaiset hihhhuloikoot tässä ketjussa edelleenkin. Over and out.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 23:21"]
...
[/quote]
Vaan eipäs luonutkaan...
Hengellisyys, siis spirituality, on muuten minulle hyvinkin tuttua. Sitä koen kauniina kesäaamuna luonnossa tai kuunnellessani mahtavaa musiikkia (esimerkki:Valitsemasi evästeasetukset estävät tämän sisällön näyttämisen. Nähdäksesi sisällön sinun on hyväksyttävä Sanoman sisällönjakelukumppanien evästeet. Hyväksynnän jälkeen voimme näyttää sinulle sisältöä mm. YouTubesta, Facebookista, Twitteristä ja Instagramista. Anna lupa evästeille ). Ei siihen jumalia tarvita, mistä ihmeestä sinä sellaisen päähäsi olet saanut?