Milloin ihmeessä tulee päätöksiä syksyn rajoituksista?
Eikö kukaan tee mitään päätöksiä tällä hetkellä? Annetaanko taudin vain levitä vapaasti?
Kommentit (62)
Syys - lokakuussa koulut on taas kiinni kuten myös koko Suomi.
Näin antaa ymmärtää ne viestit mitä minä hotelli yrittäjän olen saanut.
Vierailija kirjoitti:
Taudin leviämisen estämisen vastuu on kansalaisilla! Myös sinulla. Pakkokeinolakia ei oteta käyttöön. Nyt on harjoiteltu epidemian leviämisen ehkäisyä tarpeeksi, ja nyt aikuiset ihmiset ottavat itse vastuun elämästään.
Höpö höpö.
Yhtä koronasuositusta ei ole poistettu: käytä järkeäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taudin leviämisen estämisen vastuu on kansalaisilla! Myös sinulla. Pakkokeinolakia ei oteta käyttöön. Nyt on harjoiteltu epidemian leviämisen ehkäisyä tarpeeksi, ja nyt aikuiset ihmiset ottavat itse vastuun elämästään.
Höpö höpö.
Menepä Jonne-Petteri vaikka ulos leikkimään.
Vierailija kirjoitti:
Oma järki ei riitä olemaan menemättä ravintolaan Barcelonasta palattua, eli sitä saadaan mitä tilataan. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006586962.html
Ei ole tulossa rajoituksia, nehän on nyt nimenomaan kaikki purettu. Kuule, ei hätää. Juuri tein avauksen aiheesta, siinä on vastaukset kaikkiin kysymyksiisi.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3834012/etatoiden-purkamisesta-ja-koron…
sitten kun huomaavat, että suomessa asuu liikaa kovid1ootteja, jotka eivät välitä taudista tai sen rajoittamisesta ja se alkaa heidän vuokseen taas levitä.
Ilmoitettaisiin edes selkesti milloin seuraavan kerran tiedotetaan asioista poliittisella tasolla. Nythän ei kerrota mitään.
HUSsin (ja THL:nkin) taholta ainakin tullut niin selvää viestiä, että luulisi jo poliitikkojenkin heräävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma järki ei riitä olemaan menemättä ravintolaan Barcelonasta palattua, eli sitä saadaan mitä tilataan. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006586962.html
Mitäs menit.
Mistä tilanteen kehittymisen voisi etukäteen tietää? Jos voisi, hallitus olisi tehnyt päätöksiä jo kuukautta aikaisemmin viime keväänä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitettaisiin edes selkesti milloin seuraavan kerran tiedotetaan asioista poliittisella tasolla. Nythän ei kerrota mitään.
Joka päivä on lehdessä ajankohtainen tieto.
Vierailija kirjoitti:
Rikosten estämisen vastuu on kansalaisilla! Poliisia, lakia ja pakkokeinoja ei tarvita. Aikuiset ihmiset ottavat itse vastuun elämästään eivätkä tee rikoksia!
Valoja päälle siellä kirjoitti:
Mistä tilanteen kehittymisen voisi etukäteen tietää? Jos voisi, hallitus olisi tehnyt päätöksiä jo kuukautta aikaisemmin viime keväänä.
Ympäröivästä maailmasta ja saatavilla olevasta tutkimustiedosta on täysin mahdollista ottaa oppia ja ennakoida. Ennaltaehkäisevät toimenpiteet ovat moninverroin kustannustehokkaampia kuin reaktiiviset.
Ainakin etätyösuosituksen jatkaminen olisi pitänyt jo tehdä. Järkyttävä virhearvio täyttää julkiset liikennevälineet ja huonosti ilmastoidut toimistorakennukset tässä tilanteessa ääriään myöten ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä koronasuositusta ei ole poistettu: käytä järkeäsi.
Sehän on vain suositus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikosten estämisen vastuu on kansalaisilla! Poliisia, lakia ja pakkokeinoja ei tarvita. Aikuiset ihmiset ottavat itse vastuun elämästään eivätkä tee rikoksia!
Samaa mieltä. Myös liikenteen valvonnassa vastuu kuuluu kansalaiselle. Jos on hyvä kuski tai ajaa ylinopeutta hyvästä syystä (kiire johtuu työstä tai ihmissuhteesta), nopeusrajoituksin ei pidä rajoittaa yksilönvapautta. Samoin toiset ovat jo promillen humalassa tillin tallin, toisella ei tunnu missään. Turvavyö näyttää tyhmältä ja puristaa rintakehää ikävästi, lisäksi lihavalla voi puristua makkaroiden väliin. Parempi on, ettei kukaan niitä käytä.
Vierailija kirjoitti:
Syys - lokakuussa koulut on taas kiinni kuten myös koko Suomi.
Näin antaa ymmärtää ne viestit mitä minä hotelli yrittäjän olen saanut.
Mielenkiintoista. Missä olet kuullut koko Suomen sulkemisesta? Sitä kun ei ole vielä missään vaiheessa tapahtunut.
Toimimme jatkossa Ruotsin antaman esimerkin mukaisesti. Kevättalven vanhustensuojelukampanja oli kallis virhe.