Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin ihmeessä tulee päätöksiä syksyn rajoituksista?

Vierailija
31.07.2020 |

Eikö kukaan tee mitään päätöksiä tällä hetkellä? Annetaanko taudin vain levitä vapaasti?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taudin leviämisen estämisen vastuu on kansalaisilla! Myös sinulla. Pakkokeinolakia ei oteta käyttöön. Nyt on harjoiteltu epidemian leviämisen ehkäisyä tarpeeksi, ja nyt aikuiset ihmiset ottavat itse vastuun elämästään.

Vierailija
2/62 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syys - lokakuussa koulut on taas kiinni kuten myös koko Suomi.

Näin antaa ymmärtää ne viestit mitä minä hotelli yrittäjän olen saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taudin leviämisen estämisen vastuu on kansalaisilla! Myös sinulla. Pakkokeinolakia ei oteta käyttöön. Nyt on harjoiteltu epidemian leviämisen ehkäisyä tarpeeksi, ja nyt aikuiset ihmiset ottavat itse vastuun elämästään.

Höpö höpö.

Vierailija
4/62 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä koronasuositusta ei ole poistettu: käytä järkeäsi.

Vierailija
5/62 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Menepä Jonne-Petteri vaikka ulos leikkimään.

Vierailija
6/62 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma järki ei riitä olemaan menemättä ravintolaan Barcelonasta palattua, eli sitä saadaan mitä tilataan. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006586962.html

Vierailija
7/62 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tulossa rajoituksia, nehän on nyt nimenomaan kaikki purettu. Kuule, ei hätää. Juuri tein avauksen aiheesta, siinä on vastaukset kaikkiin kysymyksiisi. 

https://www.vauva.fi/keskustelu/3834012/etatoiden-purkamisesta-ja-koron…

Vierailija
8/62 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun huomaavat, että suomessa asuu liikaa kovid1ootteja, jotka eivät välitä taudista tai sen rajoittamisesta ja se alkaa heidän vuokseen taas levitä.

Vierailija
9/62 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettaisiin edes selkesti milloin seuraavan kerran tiedotetaan asioista poliittisella tasolla. Nythän ei kerrota mitään.

Vierailija
10/62 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUSsin (ja THL:nkin) taholta ainakin tullut niin selvää viestiä, että luulisi jo poliitikkojenkin heräävän.

Vierailija
11/62 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma järki ei riitä olemaan menemättä ravintolaan Barcelonasta palattua, eli sitä saadaan mitä tilataan. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006586962.html

Mitäs menit.

Vierailija
12/62 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tilanteen kehittymisen voisi etukäteen tietää? Jos voisi, hallitus olisi tehnyt päätöksiä jo kuukautta aikaisemmin viime keväänä.

Vierailija
13/62 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitettaisiin edes selkesti milloin seuraavan kerran tiedotetaan asioista poliittisella tasolla. Nythän ei kerrota mitään.

Joka päivä on lehdessä ajankohtainen tieto.

Vierailija
14/62 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikosten estämisen vastuu on kansalaisilla! Poliisia, lakia ja pakkokeinoja ei tarvita. Aikuiset ihmiset ottavat itse vastuun elämästään eivätkä tee rikoksia!

Vierailija
15/62 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoja päälle siellä kirjoitti:

Mistä tilanteen kehittymisen voisi etukäteen tietää? Jos voisi, hallitus olisi tehnyt päätöksiä jo kuukautta aikaisemmin viime keväänä.

Ympäröivästä maailmasta ja saatavilla olevasta tutkimustiedosta on täysin mahdollista ottaa oppia ja ennakoida. Ennaltaehkäisevät toimenpiteet ovat moninverroin kustannustehokkaampia kuin reaktiiviset.

Vierailija
16/62 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin etätyösuosituksen jatkaminen olisi pitänyt jo tehdä. Järkyttävä virhearvio täyttää julkiset liikennevälineet ja huonosti ilmastoidut toimistorakennukset tässä tilanteessa ääriään myöten ihmisillä.

Vierailija
17/62 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä koronasuositusta ei ole poistettu: käytä järkeäsi.

Sehän on vain suositus

Vierailija
18/62 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikosten estämisen vastuu on kansalaisilla! Poliisia, lakia ja pakkokeinoja ei tarvita. Aikuiset ihmiset ottavat itse vastuun elämästään eivätkä tee rikoksia!

Samaa mieltä. Myös liikenteen valvonnassa vastuu kuuluu kansalaiselle. Jos on hyvä kuski tai ajaa ylinopeutta hyvästä syystä (kiire johtuu työstä tai ihmissuhteesta), nopeusrajoituksin ei pidä rajoittaa yksilönvapautta. Samoin toiset ovat jo promillen humalassa tillin tallin, toisella ei tunnu missään. Turvavyö näyttää tyhmältä ja puristaa rintakehää ikävästi, lisäksi lihavalla voi puristua makkaroiden väliin. Parempi on, ettei kukaan niitä käytä.

Vierailija
19/62 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syys - lokakuussa koulut on taas kiinni kuten myös koko Suomi.

Näin antaa ymmärtää ne viestit mitä minä hotelli yrittäjän olen saanut.

Mielenkiintoista. Missä olet kuullut koko Suomen sulkemisesta? Sitä kun ei ole vielä missään vaiheessa tapahtunut.

Vierailija
20/62 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimimme jatkossa Ruotsin antaman esimerkin mukaisesti. Kevättalven vanhustensuojelukampanja oli kallis virhe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan