Olenko ainoa joka ei ymmärrä Ali Jahangirin huumoria?
En välttämättä pidä Sami Hedbergistä tai vaikkapa Niko Kivelästä mutta kyllä heidän juttunsa joskus naurattavat(tosin harvoin). Jahangerin sen sijaan jutut aiheuttavat minussa lähinnä myötähäpeää. Ihmettelen aina, että mille hän itse nauraa jutuissaan?
Kommentit (31)
Mä kyllä ymmärrän ja nauroin ääneen kun katsoin Youtubesta hänen videoitaan.
En pidä hänen huumoristaan enkä persoonastaan.
Se mummon vierailu Suomessa oli niin typerä juttu. Häntä itseään onneksi nauratti ne alapääjutut.
Harvoin sanon kenestäkään pahaa, mutta hänestä en tykkää ja "huumori" ja esiintyminensä ala-arvoista.
Ei kyllä mitään myötähäpeää herätä, mutta ei kauheita hörönaurujakaan tule päästettyä. Sellaista pientä hymyä syntyy toisinaan Alin vitseistä, esim. vesijuoksijat on syöneet sauvakävelijät-jutusta tms.
Mun mielestä stand-up-koomikot eivät ole hauskoja vaan jutut on tekemällä tehty.
Vierailija kirjoitti:
Ilkeä ihminen
Samaa mieltä. Kuvottava tyyppi.
Ali Jahangiri on kuin nuoruuteni Neuvostoliitto. Parempi tykätä - muutoin tulee leima otsaan.
Katsonut videolta näitä hänen esiintymisiään. Yleisön naurua voisi verrata pohjoiskorealaiseen itkukohtaukseen - yhtä lailla normisäädeltyä. Naura/itke nyt sinäkin ettet erotu joukosta.
Erikoista "huumoria" tuollainen rasistinen päänaukoilu ja sen päälle räkättäminen.
Näin kerran pakotettuna firman tilaisuudessa Alin keikan. Ihan karmeaa skeidaa, huonoudessaan hipoi jopa Hedbergin tasoa. En voi käsittää kuka pitäisi moista edes etäisesti hauskana viihteenä.
Alin huumori on tollasta naururaitahuumoria. Nauraa koko ajan omille jutuilleen ja luottaa siihen, että nauru tarttuu yleisöön.
Ja kätevää kyllä toi kilpailun rajoittaminen, että vain tummat koomikot saa kertoa ihonvärivitsejä.
Juuri katsoin tätä pari päivää sitten telkkarista Stand Up -ohjelmasta ja hämmästyin tosiaan, miten huonoja hänen juttunsa ovat. Pidän kyllä esim Hedbergistä ja Kivelästä, mutta tämä oli kyllä todella vaivaannuttavaa katsottavaa. Tuossa ohjelmassa monet ovat mielestäni tosi hyviä, mutta välillä siellä on kyllä sellaisia rimanalituksia, että ihmettelen, miten näitä on päästetty tähän ohjelmaan. Jotkut vain luettelevat vitsejä toistensa perään eikä niissä ole mitään tarinaa tai ideaa.
Isismummoläppä oli ihan paras ja perheen kanssa rannalla kirjoitti:
Mä kyllä ymmärrän ja nauroin ääneen kun katsoin Youtubesta hänen videoitaan.
terveisin,
Ali
En ole pahemmin kuunnellut, enkä välitä mutta YTubessa tuli hiljattain vastaan yksi hänen klipeistä, "Kun mun mummo tuli Suomeen". Ei helvata mitä settiä. Tuli vedet silmistä nauraessa.
Surkea kiekuja joka nauraa omille "vitseilleen", radiojuontajana yhtä paska.
Vierailija kirjoitti:
En ole pahemmin kuunnellut, enkä välitä mutta YTubessa tuli hiljattain vastaan yksi hänen klipeistä, "Kun mun mummo tuli Suomeen". Ei helvata mitä settiä. Tuli vedet silmistä nauraessa.
Kiitti vinkistä. Reilun 3 min tuosta vajaan vartin klipistä jaksoin kuunnella.
Et ole ainoa, ihan surkeata läppää heittää.