Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sydämeni särkyy rakkaudesta tylyyn mieheen, apua tarvitaan kovasti!!

Vierailija
14.05.2008 |

Tapasin taivaallisen ihanan miehen, josta unelmoin yötä päivää. Olen täysin sekaisin ja hullaantunut häneen. Hän ei ole kovin kiinnostunut, mutta vastailee kuitenkin laiskanletkeästi ja kiltisti viesteihini. Olen kyllästynyt kun hänellä ei ole koskaan aikaa nähdä minua ja alan jo hermostua aiheesta.Nyt minulla on todella paha mieli. Saanko suuttua hänelle? Eihän se ole tietysti kummankaan vika tai ansio, että toinen on kiinnostuneempi kuin toinen.Suutunko ja karkoitan hänet mahdollisesti pois? Vai yritänkö pitää suuni kiinni sillä seurauksella, että minulla on koko ajan paha mieli ja olen surullinen?Olemme tavanneet viitisen kertaa suunnilleen kerran kuussa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä mitä se oikein haluaa, ja ennen kaikkea ONKO VAPAA. Yleensä tuollaiset tilanteet selittyy sillä, että äijä onkin varattu toisaalle. Ei sitten "ehdi" tavata jne. selittelyä riittää. Älä ala miksikään kynnysmatoksi vain siksi että olet ihastushöyrähtänyt. Rakkaudesta ei tuossa vaiheessa voi puhua.Baarissako tapasit sen vai missä?

Vierailija
2/21 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kuitenkaan usko, että vaatimalla asia paranee. Se on eronnut aika vasta, ja olen jo pari kertaa hermostunut, joten ehkä hän on vain paennut luolaansa...En aio luovuttaa, mies on älyttömän ihana ja hyvä sängyssä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä suostu pelkäksi seksileluksi

Vierailija
4/21 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä oman aikansa, eikä ole lainkaan huono merkki jos hän sen itsekin sen tajuaa. Ei olisi pahitteeksi sinullekaan. Älä ihmeessä ripustaudu, se on varmasti nopein keino päästä tyypistä eroon. Ellet pysty kypsästi antamaan toiselle omaa tilaa ja aikaa ilman syyllistämistä ja painostuksen tunnetta, suosittelen, että käväiset hankkimassa itsellesi elämän. Hyvässä lykyssä voitte myöhemmin palata asiaan.

Vierailija
5/21 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

susta tulee tod. näk. ns välikausinainen. Eli irrottautuu entisestä, huvittelee ja lohduttautuu sinun avullasi, mutta ei ole tosissaan kiinnostunut. Jos sinulla on aidot tunteet, älä rupea siihen. Mies ei ole kovin innostunut, syystä tai toisesta, mutta tilapäinen (seksi)seura kelpaa. Rikot itsesi. Perussääntö on: jos mies on oikeasti kiinnostunut, hän kyllä näyttää sen kaikin tavoin. Kaikki muu on selittelyä tekosyitä ym tai sitä, ettei oikeasti halua mitään vakavampaa, sinun tai kenenkään kanssa tällä hetkellä. I sorry.

Vierailija
6/21 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suojelee selkeästi omaa tilaansa. Se on just päässyt eroon edellisestä muijasta, eikä halua heti sitoutua. Mutta: kun se on jo tottunut siihen että olet aivan lääpälläsi... niin jos yhtäkkiä vaihdatkin tyyliä - olet kiinnostunut muttet kuolaa hänen peräänsä - niin mies kiinnostuu sinusta todennäköisesti enemmän! Koska sellainen käytös herättää miehen metsästysvaiston. Kun nainen ei olekaan niin tyrkyllä sitä alkaa kummasti kaivata. Ota hieman taktiikkaa peliin.

Vierailija
7/21 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se muuten edes välttämättä ole päässyt eroon edellisestä muijasta, itse kohtasin sinkkuaikoinani KAKSI tapausta, jotka vannoivat, että muija on EX, mitä se ei sitten todellakaan ollut.

Vierailija
8/21 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/21 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta saattaa mennä oikeasti hyvä ja aidosti sinusta kiinnostunut mies huti sillä aikaa, kun roikut toivottomassa tyypissä, joka vain leikkii kanssasi.

Vierailija
10/21 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas, miellyttäväkäytöksinen, lapsirakas, älykäs, huumorintajuinen, hellä, raju. Ihan kaikkea. ap

Vierailija
11/21 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt sen kämpillä? Järkkääkö tapaamiset keskelle päivää työn lomaan? Haiskahtaa NIIN varatulle...

Vierailija
12/21 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joka tapauksessa sen entinen elämä on vielä sekaisin!!Ja usko mua!! sekä sulle että hänelle että teille (jos teitä yhdessä tulee joskus olemaan) on tasan ja sata varmasti parempi että annat nyt tilaa, aikaa ja itseäsi vain silloin kun hän haluaa!Mä olen niiiiiin varma että tuo teidän juttu menee pilalle jos suutut, sitten se ajattelee että olit niiiiiiin ahdisteleva ja suutahteleva etkä ymmärtänyt, halusit vain koko ajan olla iholla, et antanut tilaa ja pelivaraa...Vasta eronnut tai erotilanteessa oleva mies haluaa kyllä hurvitella ja olla hyvä sängyssä, tulla ja mennä, treffailla, irtiottoja mut ei se halua ketään roikkumaan itseensä.Rasittavinta on muija joka kinuaa, vinkuu, kinuaa, tekstaa ja tekstaa, soittaa ja kyselee ja sit suuttuu.. Ei, älä tee sitä..Ole nyt vain..Älä ota yhteyttä, jos ei se ota suhun yhteyttä niin hei, se ei halua sua! Ymmärrätkö? Etkä sä varmaan väkisin haluu tunkee kenellekään? Vai? Turha suuttua tuollaisesta kun et tunne edes kunnolla tyyppiä..relaa!!

Vierailija
13/21 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähään aikaan mitään yhteyttä. Jos mies ei soittele tai kysele perääsi hän ei ole kiinnostunut. Piste.

Vierailija
14/21 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

räyhää, että on ihastunu työkaveriin?

Vierailija
15/21 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sekoita ihastumista ja rakastamista.Ihastumista tarvitaan, koska sen avulla saa riittävästi motivaatiota tehdä kaikkensa toisen saamiseksi - myös silloin, kun se ei tunnu "järkevältä". Ihastuminen ei anna vaihtoehtoja, kun mielessä ei pyöri juuri muuta kuin ihastuksen kohde. Mutta ihastuminen on pelkkä huuma, illuusio! Se on tärkeä vain kahdesta syystä: ensinnäkin, se on mukavaa (kärsimyksestä huolimatta). Toiseksi, kuten jo totesin se antaa rakastumiselle mahdollisuuden.

Vierailija
16/21 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tavattiin" netissä ja ekat livetreffit oli helmikuun lopussa. Toiset maaliskuun alussa ja kolmannet ja tähän mennessä viimeset huhtikuun lopulla. Sillä vaan ei koskaan tunnu olevan aikaa nähä. Sillä on kyllä on lapsi, niinku mullakin. Olen jo monta kertaa päättänyt että se on ohi nyt, mutta aina vaan pyörrän päätökseni. Pari kertaa olen testannut kuinka kauan sillä menee ennen kuin ottaa muhun yhteyttä. Ekalla kerralla meni 9 päivää, ja sit laitto "hyvää nimipäivää" -tekstarin. Toisella kerralla kesti 7 päivää, kun minä ite laitoin "mitä kuuluu" -viestin.Eilen yritin kovistella sitä (messengerissä tosin), et mikä tää tilanne on ja mitä se haluu musta. Onko tosissaan ja miks ei pidä yhteyttä. Vastaukses tuli että pelkää sitoutumista ja eroamista. WTF?!? No, se mies on nyt förbi. Jatkan omaa elämää ja jos se ottaa muhun yhteyden niin sanon sille että kivaa oli ne kolme kertaa ku nähtiin, mutta nyt riittää tää pelleily.

Vierailija
17/21 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas, miellyttäväkäytöksinen, lapsirakas, älykäs, huumorintajuinen, hellä, raju. Ihan kaikkea. ap

Vierailija
18/21 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo näyttäis olevan Pelimiehen käsikirjan http://kasikirja.fi/ mukaista toimintaa.

Vierailija
19/21 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus taas on sitä, että pystyy olemaan oma luonnollinen itsensä niin tilanteessa kuin tilantessa. Se ei ole mitään muuta!Muuhun en tunnu pystyvän. Jos mua kiinnostaa on vaikea pitää turpansa kiinni. Onneksi huomaan, että alkaa omatkin tunteet jäähtyä... ap

Vierailija
20/21 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

susta kerran kiinnostunut. Kuukauden päästä et itsekään enää tajua, miksi se sinua viehätti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi