Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä kasvojen ihoa vaivaa

Vierailija
05.07.2013 |

normaalisti rasvainen iho. välillä iho suuttuu, pinta muuttuu vähän punertavammaksi ja rutikuivaksi, ihan hilseilee kun vähän esim otsasta raaputtaa, tuntuu ettei mikään rasva auta. kurjaa..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minulla myös sama ongelma ollut vuosia, välillä kasvojen iho oikeen rapisi ja oli kiva yrittää pitää meikkivoidetta taikka puuteria kun sai otsalta poimia pieniä ihon palasia :( nyt olen pari kk käyttänyt apteekista ostettua Vichyn kosteuttavaa voidetta ja on auttanut, iho ei enää hilseile lainkaan, aikaisemmin käytin Ysl hydra voidetta joka myös auttoi mutta kallis hinta (70€) pisti etsimään edullisempaa vaihtoehtoa :)

Vierailija
2/5 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kosmetologilla tai ihotautilääkärillä, ne osaa antaa sulle oikeet ohjeet ja mömmöt :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta - seborrea kasvoissa.

Vierailija
4/5 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, pitäisi kokeilla. clarinsin herkän ihon puhdistusaine tuntunut hyvältä,pitäisi varmaan kokeilla tuota rasvaa. Meikkivoiteesta tai puuterista ei mullakaan iho tykkää yhtään,niistä hilseilee vaikka lumenen kosteuttava meikkivoide on.

Vierailija
5/5 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan että itse etsii ihollensa kokeilemalla eri tuotteita, itse on aina mennyt ihan mönkään kun kosmetologilta kysellyt ja ostanut tuotteita, haluavat vaan kaupata jotain tiettyä :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän