Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholin käytön lisääminen

Vierailija
31.07.2020 |

Olen 40v mies, kahden teinin isä ja aviomies. Olen yrittäjä ja pärjäillyt aika hyvin. Nuorena käytin välillä alkoholia aika reippaasti alkoholia, mutta lopetin kun perhe perustettiin. Nyt haluaisin taas lisätä alkoholin käyttöä reippaasti.
Ongelma on ajan riittäminen. Työ ja perhe ottaa oman aikansa, niin kunnolla juomista ei ehdi tehdä edes joka viikko. Olenkin nyt mennyt sellaiseen puolikkaan viinapullon tissutteluun joka ilta. Se ei erityisemmin vaadi erityistä aikaa vaan menee siinä koti/piha/työhommien sivussa.
Miten te jotka olette nostaneet alkoholin käyttömääriänne, olette saaneet sen mahtumaan kalenteriin paremmin?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muka lähtenyt työmatkalle ulkomaille pariksi viikoksi. Oikeasti kaverin luona ryyppäämässä.

Vierailija
2/19 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ottanut tavaksi juoda aina kesälomat mökillä. Sen jälkeen ei hetkeen ole ollut tarvetta juoda.

Vaimo kerran valitti tästä kesken loman. Tulin sitten mökiltä kotiin ja hän sai katsoa kaksi viikkoa kun tenuutin kotona. Sen jälkeen olen saanut rauhassa olla kesät mökillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista työsi on? Voitko alkaa tissuttelemaan työn ohessa? Minä teen sitä melkein joka viikko. Siitä on hyvä sitten jatkaa iltaa kohti!

Vierailija
4/19 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista työsi on? Voitko alkaa tissuttelemaan työn ohessa? Minä teen sitä melkein joka viikko. Siitä on hyvä sitten jatkaa iltaa kohti!

Työssäni on aika paljon itsenäistä tietokoneella naputtelua (noin puolet). Tuo olisi ihan hyvä ajatus, että alkaisin keskittämään asiakaskontaktit ja henkilöjohtamisen aamupäiville ja iltapäivät tekisin tietokoneella tarjouksia yms ja ottaisin huikkaa.

Vierailija
5/19 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työssäni on aika paljon itsenäistä tietokoneella naputtelua (noin puolet). Tuo olisi ihan hyvä ajatus, että alkaisin keskittämään asiakaskontaktit ja henkilöjohtamisen aamupäiville ja iltapäivät tekisin tietokoneella tarjouksia yms ja ottaisin huikkaa.

Voin kertoa kokemuksesta, että kannattaa. Mitä kovemmilla prosenteilla tarjouksentekoa ryydittää, sen kovemmalla prosentilla liidit klousaa. Mikä lie, mutta kovimmat deekut tekee parhaat diilit.

Vierailija
6/19 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa kokemuksesta, että kannattaa. Mitä kovemmilla prosenteilla tarjouksentekoa ryydittää, sen kovemmalla prosentilla liidit klousaa. Mikä lie, mutta kovimmat deekut tekee parhaat diilit.

Hienoa! Tämä lähtee siis käyttöön. Ja lomilla tietysti juon enemmän, mutta perhekin haluaa että yhdessä tehdään jotain. Se vähän rajoittaa. Onneksi nyt korona-aikana ei ole tarvinnut paljon matkustella! :)

Vierailija
7/19 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Työmatkat" ovat parasta ryyppyaikaa. Nyt korona-aikaan olen mennyt toiselle paikkakunnalle ja sanonut olevani "työmatkalla". Hotellista voi tehdä ne pakolliset etätyöt ja käyttää loppuajan dokaamiseen ja onpa tullut seksiäkin harrastettua todella paljon enemmän kuin ne vähät kotona olisi oman vaimon kanssa saanut.

Kotona ollessa otan kuppia piilopulloista vessassa, autotallissa ja pihatöiden aikana pihapiiloista. "Lenkeillä" tulee poikettua baareissa.

Vierailija
8/19 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voltteja lisäämällä onnistuu. Hommasin muutaman litran 96-prosenttista Everclearia, saa tehtyä tujumpia drinkkejä ja nousee nopeammin pipoon.

Vierailija
9/19 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Työmatkat" ovat parasta ryyppyaikaa. Nyt korona-aikaan olen mennyt toiselle paikkakunnalle ja sanonut olevani "työmatkalla". Hotellista voi tehdä ne pakolliset etätyöt ja käyttää loppuajan dokaamiseen ja onpa tullut seksiäkin harrastettua todella paljon enemmän kuin ne vähät kotona olisi oman vaimon kanssa saanut.

Kotona ollessa otan kuppia piilopulloista vessassa, autotallissa ja pihatöiden aikana pihapiiloista. "Lenkeillä" tulee poikettua baareissa.

Kiitos tästäkin, lisätään siis työmatkoja!

Ap

Vierailija
10/19 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voltteja lisäämällä onnistuu. Hommasin muutaman litran 96-prosenttista Everclearia, saa tehtyä tujumpia drinkkejä ja nousee nopeammin pipoon.

Mistä hankit?

Ap

Vierailija
11/19 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mahdollista, niin kannattaa myös koettaa kehittää sen yrityksen liiketoimintaa juopottelulle otolliseksi. Etätyöt kotonahan ovat vähän kehno, jos läsnä on perhettä. Iltapainotteinen yksin työskentely taas tukee viinanjuontiharrastusta erittäin hyvin. Myös sellainen työ, jossa ollaan yksin jossain kopissa koko työpäivä, on hyvä.

Joitain esimerkkejä hyvistä juopotteluammateista ovat esimerkiksi kirjailija, taiteilija, koneurakoitsija, esiintyjä, maanviljelijä, tutkija, käsityöläinen, arkkitehti, promoottori, toimittaja, haudankaivaja, pappi, kanttori ja ylipäänsä kaikenlainen kirkonväki, puutarhuri, raudoittaja, nosturinkuljettaja, palomies.  Näissä kaikissa voi olla pikku hönössä ja usein työpäivä muuttuu sulavasti yöksi ja siinä samalla tukevaksi nousuksi. 

Vierailija
12/19 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun motiivi on ryyppäämisen lisäämiseen?

Vierailija
13/19 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on virkistävä. Tuo puolikas viinapullo illassa muiden hommien ohessa lienee aika optimaalinen.

Ei haittaa aamulla heräämistä, ja auttaa kestämään vaimon ja lasten aiheuttamaa v i t u t u s t a.

Ei se kyllä terveellistä ole, varmaan parempiakin psyykenlääkkeitä löytyisi.

Vierailija
14/19 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun motiivi on ryyppäämisen lisäämiseen?

Ajattelen sen harrastuksena, joka oli melkein parikymmentä vuotta tauolla. Vähän kuin joku jatkaa esim. opiskelua vuosien jälkeen kun on saanut lapset isoksi ja talolainan maksettua. Tai alkaa pelaamaan puulaaki jalkapalloa ikämies sarjassa. Eli mukava harrastus uudestaan käyttöön!

Ap

Vierailija
15/19 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma mutta olen ns syrjäytynyt kotiäiti. Lapsi kuitenkin iso, mies paljon pois eli aikaa olisi. Mies vaan niuho jos jää kiinni alkoholista.

Vierailija
16/19 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama ongelma mutta olen ns syrjäytynyt kotiäiti. Lapsi kuitenkin iso, mies paljon pois eli aikaa olisi. Mies vaan niuho jos jää kiinni alkoholista.

Sinulla hyvä kun tuo mies on paljon pois. Käytä ne ajat tehokkaasti! Ja sitten piilopullot, kuten tänne joku kirjoittikin.

Ap

Vierailija
17/19 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt tämän ketjun innoittamana juopotellut kaksi vuorokautta putkeen. Tänään selvittelen, juon vaan sen puolikkaan pullon. Siirsin huomisen palaverit aamuun. Iltapäivällä taas korkkaan! 😉

Ap

Vierailija
18/19 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Hyvin on uusilla neuvoilla lähtenyt menemään!

Tein kuitenkin sellaisen muutoksen että huomenna palaverit on iltapäivällä. Tänään nimittäin vedetään liikeystävien kanssa pitkän kaavan kautta!

Terkkuja kaikille, kannattaa suunnitella juomisensa!

Ap

Vierailija
19/19 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikille!

Hyvin on uusilla neuvoilla lähtenyt menemään!

Tein kuitenkin sellaisen muutoksen että huomenna palaverit on iltapäivällä. Tänään nimittäin vedetään liikeystävien kanssa pitkän kaavan kautta!

Terkkuja kaikille, kannattaa suunnitella juomisensa!

Ap

Hyvin suunniteltu on puoliksi juopoteltu. 👍🏼

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi