Xenian S jo muuttamassa Suomeen
Kommentit (61)
Mitähän S mahtaa ihan oikeesti miettiä? On meinaan muuttunut senkin pojan elämä aika hurjasti. Tuleekohan ajatuksia " mitähän tuli tehtyä?"
Veikkaan, että juurikin niitä ajatuksia ja veikkaan myös, että tyyppi on aika tiukasti tossun alla; " mun pitää nyt mennä herättämään S, että teemme yhdessä aamiaista..." Xenia on varmaan ihan symppis, mutta vaikuttaa myös määräilevältä.
Jotenkin tulee siitä S:stä mieleen pikkupoika. Sellainen pieni nössykkä, joka on vain kotona Xeniaa varten. Suku ja kaverit ovat Briteissä kuitenkin.
Mitäs te täällä analysoitte? Jos olisitte itse raskaana, haluaisitte että mies toteuttaa pienimmätkin toiveenne varpaiden hieronnasta lähtien. Totta kai Xenian mies tekee kaikkensa, että raskaana oleva puoliso voi hyvin ja on onnellinen, odottavaa äitiä pitää helliä!
Olipa taas kuvottavan läpinäkyvä yhteistyöpyyntö tuo viikonloppumatkoista kysely. Menee viikko-pari niin Xenttu kertoo kuinka taho X tarjosi mahdollisuutta lähteä johonkin viikonlopuksi rentoutumaan. Ei siinä mitään, mutta noiden kerjuiden naamiointi tuollaisiksi "suositelkaa parasta lomapaikkaa/ripsienpidentäjää/kampaajaa/mitä tahansa!" -postaukset ovat jotenkin noloja, kun tarkoituksena on vain herättää yhteistyökumppaneiden mielenkiinto ja saada tavaraa/palveluita/matkoja jne. ilmaiseksi.
Olin ihan varma, että uutenavuotena olisi ollut! Joko vuosipäivä tai ystävänpäivä sanoisin minäkin :)
Eihän tässä ole aikaa vielä mennyt mitään. S ihastui Suomen luontoon ja varmaan suunnittelee jo kovasti mitä kaikkea tekee sitten kun vauva syntyy.
Mua hieman vaivaa se, ettei pariskunta näytä toisilleen sopivilta. Xenia jyrää hontelon S:n alleen alta aikayksikön, en näe minkäänlaista kemiaa heidän välillään noissa kuvissa. Nuori seurusteleva pari, kumpikin etsii edelleen sitä oikeaa ja pitää samalla hieman hauskaa keskenään. Nyt siihen on vaan vauvakin jo tulossa.
Vai että etsivät sitä oikeaa :D senhän sinä tiedät....
Xenia. Mee tekemään joku salaatti.
Eikö niille ole lapsikin tulossa niin ei ole kyllä yhteen muuttaminen siinä mielessä mitenkään erikoista? Hyvä vain.
Musta on hassua, että Xenia tuntuu herkuttelevan tosi paljon raskaana ollessaan. Siis tietenkään lasta odottaessa ei nyt millään dieetillä olla, mutta Xenia kirjoittaa lähes joka postauksessaan vetäneensä taas suklaaöverit tms. Nyt on ollut paljon juttua erikoiskahveista, jotka ovat myös hyvin epäterveellisiä. Ei se suklaa näy pelkästään Xenian vyötäröllä, vaan vaikuttaa myös vauvaan!
Blogin perusteella Xenia kyllä vaikuttaa todella huolehtivaiselta ja hänestä tulee varmasti mahtava äiti, mutta tätä olen hieman ihmetellyt. Toisaalta uskon kyllä, että hän syö herkkujen lisäksi varmasti ravinnepitoisempaa normaalia kotiruokaa :) Mun tuntemista äideistä kaikki vain ovat vältelleet epäterveellisiä ruoka-aineita raskausaikana.
61: no eipä ole voinut paljon herkutella kun ei näy ylimääräisiä kiloja. Erään tutkumuksen mukaan sukaalata raskaana ollessaan syöneiden vauvat itkivät selvästi vähemmän eli taitaapi olla terveellistä herkutella kun on raskaana ainakin terveellisempää kuin olla tiukan terveellisessä ruokavaliolla.
Mutta milloin ne menee kihloihin?? Pakko olla pian muuten käy liian tylsäksi
Kihloihin menevät juhannukseen mennessä. Ihmettelen suuresti mikseivät jo ole, koska se ois tuossa seuraava vaihe. Kaikki Xentulle ja heti!!!!!!!!
Mä odotin, että kihlausuutisia olisi tullut jo jouluna. Veikkaan, että vuosipäivänä??
täytyy tapahtua ennen kun vauva tulee, muuten ei ole enää mitä odottaa... ja hääpostauksista saa hyvin lisämateriaalia blogiin. että wink wink vaan S:lle
Olen myöskin odotellut kihlausta. Kun se nyt ei näyttänyt olevan vuodenvaihde niin veikkaan ystävänpäivää, tai sitten heidän vuosipäiväänsä. Viimeistään synnärillä kun vauva syntyy.
Ja siis positiivisella ajatuksella tämä viesti.
jos kestää liian kauan niin X kosii kun on niin kärsimätön luonne, hih :) <3
oletpa positiivinen,onnea elämääsi:)