Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Xenian S jo muuttamassa Suomeen

Vierailija
05.07.2013 |

Nopeaa toimintaa heillä :)

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletpa positiivinen,onnea elämääsi:)

Vierailija
42/61 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.taloussanomat.fi/yritykset/uudet/uusi-291209/

Osakepääomaakin on laitettu ihan kivasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän S mahtaa ihan oikeesti miettiä? On meinaan muuttunut senkin pojan elämä aika hurjasti. Tuleekohan ajatuksia " mitähän tuli tehtyä?"

Vierailija
44/61 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että juurikin niitä ajatuksia ja veikkaan myös, että tyyppi on aika tiukasti tossun alla; " mun pitää nyt mennä herättämään S, että teemme yhdessä aamiaista..." Xenia on varmaan ihan symppis, mutta vaikuttaa myös määräilevältä.

Vierailija
45/61 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tulee siitä S:stä mieleen pikkupoika. Sellainen pieni nössykkä, joka on vain kotona Xeniaa varten. Suku ja kaverit ovat Briteissä kuitenkin.

Vierailija
46/61 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs te täällä analysoitte? Jos olisitte itse raskaana, haluaisitte että mies toteuttaa pienimmätkin toiveenne varpaiden hieronnasta lähtien. Totta kai Xenian mies tekee kaikkensa, että raskaana oleva puoliso voi hyvin ja on onnellinen, odottavaa äitiä pitää helliä!

Vierailija
47/61 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas kuvottavan läpinäkyvä yhteistyöpyyntö tuo viikonloppumatkoista kysely. Menee viikko-pari niin Xenttu kertoo kuinka taho X tarjosi mahdollisuutta lähteä johonkin viikonlopuksi rentoutumaan. Ei siinä mitään, mutta noiden kerjuiden naamiointi tuollaisiksi "suositelkaa parasta lomapaikkaa/ripsienpidentäjää/kampaajaa/mitä tahansa!" -postaukset ovat jotenkin noloja, kun tarkoituksena on vain herättää yhteistyökumppaneiden mielenkiinto ja saada tavaraa/palveluita/matkoja jne. ilmaiseksi.

Vierailija
48/61 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan varma, että uutenavuotena olisi ollut! Joko vuosipäivä tai ystävänpäivä sanoisin minäkin :)

Vierailija
49/61 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä ole aikaa vielä mennyt mitään. S ihastui Suomen luontoon ja varmaan suunnittelee jo kovasti mitä kaikkea tekee sitten kun vauva syntyy. 

Mua hieman vaivaa se, ettei pariskunta näytä toisilleen sopivilta. Xenia jyrää hontelon S:n alleen alta aikayksikön, en näe minkäänlaista kemiaa heidän välillään noissa kuvissa. Nuori seurusteleva pari, kumpikin etsii edelleen sitä oikeaa ja pitää samalla hieman hauskaa keskenään. Nyt siihen on vaan vauvakin jo tulossa.

Vierailija
50/61 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että etsivät sitä oikeaa :D senhän sinä tiedät....

Vierailija
51/61 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xenia. Mee tekemään joku salaatti.

Vierailija
52/61 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niille ole lapsikin tulossa niin ei ole kyllä yhteen muuttaminen siinä mielessä mitenkään erikoista? Hyvä vain.

Vierailija
53/61 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on hassua, että Xenia tuntuu herkuttelevan tosi paljon raskaana ollessaan. Siis tietenkään lasta odottaessa ei nyt millään dieetillä olla, mutta Xenia kirjoittaa lähes joka postauksessaan vetäneensä taas suklaaöverit tms. Nyt on ollut paljon juttua erikoiskahveista, jotka ovat myös hyvin epäterveellisiä. Ei se suklaa näy pelkästään Xenian vyötäröllä, vaan vaikuttaa myös vauvaan!

Blogin perusteella Xenia kyllä vaikuttaa todella huolehtivaiselta ja hänestä tulee varmasti mahtava äiti, mutta tätä olen hieman ihmetellyt. Toisaalta uskon kyllä, että hän syö herkkujen lisäksi varmasti ravinnepitoisempaa normaalia kotiruokaa :) Mun tuntemista äideistä kaikki vain ovat vältelleet epäterveellisiä ruoka-aineita raskausaikana.

Vierailija
54/61 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

61: no eipä ole voinut paljon herkutella kun ei näy ylimääräisiä kiloja. Erään tutkumuksen mukaan sukaalata raskaana ollessaan syöneiden vauvat itkivät selvästi vähemmän eli taitaapi olla terveellistä herkutella kun on raskaana ainakin terveellisempää kuin olla tiukan terveellisessä ruokavaliolla.

Vierailija
55/61 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta milloin ne menee kihloihin?? Pakko olla pian muuten käy liian tylsäksi

Vierailija
56/61 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihloihin menevät juhannukseen mennessä. Ihmettelen suuresti mikseivät jo ole, koska se ois tuossa seuraava vaihe. Kaikki Xentulle ja heti!!!!!!!!

Vierailija
57/61 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotin, että kihlausuutisia olisi tullut jo jouluna. Veikkaan, että vuosipäivänä??

Vierailija
58/61 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy tapahtua ennen kun vauva tulee, muuten ei ole enää mitä odottaa... ja hääpostauksista saa hyvin lisämateriaalia blogiin. että wink wink vaan S:lle

Vierailija
59/61 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myöskin odotellut kihlausta. Kun se nyt ei näyttänyt olevan vuodenvaihde niin veikkaan ystävänpäivää, tai sitten heidän vuosipäiväänsä. Viimeistään synnärillä kun vauva syntyy.

Ja siis positiivisella ajatuksella tämä viesti.

Vierailija
60/61 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kestää liian kauan niin X kosii kun on niin kärsimätön luonne, hih :) <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä