Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen varmaan tunteeton?

Vierailija
05.07.2013 |

Sain juuri kuulla että isälläni on todettu syöpä. En ole kyseisen ihmisen kanssa ollut missään tekemisissä vuosikausiin sillä hän aikoinaan teki elämästäni (ja myös muiden perheenjäsentelen elämästä) helvettiä Lapsuuteni oli täynnä pelkoa narsistisen isäni takia.Aikuisiällä sain edelleen ottaa kaikkea paskaa niskaan ja sama jatkui omiin laåsiini joten laitoin välit poikki enkä ole päivääkään katunut. Nyt isäni uusi naisystävä laittelee mulle tekstaria että olen julma ihminen kun en yhtään soittele ja kysele kuulumisia....vaan miksi sen tekisin koska se ihminen ei todellakaan merkitse minulle yhtään mitään. Tuntuisi aika teennäiseltä alkaa nyt näytellä että välittäisin...tietenkin syöpä on kurja juttu olen sille taudille siskonikin menettänyt mutta ei mulla ole mitään mielenkiintoa ottaa yhteyttä ihmiseen jota kohtaan tunne suurta vastenmielisyyttä.

Joo voin tunnustaa että olen täysin tunteeton isääni kohtaan mutta en tunne siitä mitään syyllisyyttä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän ole tunteeton isääsi kohtaan! Juurihan itse kerroit tuntevasti häntä kohtaan vastenmielisyyttä. 

Vierailija
2/5 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isääni kohtaan tunnen vastenmielisyyttä joo, hänen tilaansa kohtaan en tunne yhtään mitään. En surua en iloa en mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi naisystävä on julma tai täysin tietämätön asioistanne, kun syyllistää sinua isäsi sairaudella. 

Mielestäni on hyvä, että kuuntelet itseäsi. Jos et halua tavata isääsi, se on ihan ok. Todennäköisesti olet harkinnut asiaa ihan tarpeeksi tarkkaan jo silloin, kun katkaisit välit isäsi kanssa. Eikä sinun tarvitse selitellä sille naisellekaan, miksi et halua olla isän kanssa tekemisissä, jos et halua. 

Vierailija
4/5 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen muuten oli isäni elämässä jo kultaisella 70-luvulla. Isoveljeni mukaan isällä ja tällä yh:lla oli jo silloin sutinaa äitin selän takana. Jotenkin musta tuntuu ettei mun tarvi olla huolissani eikä välittää siitä mitä tämä nainen minusta ajattelee :)

t.ap

Vierailija
5/5 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tunteeton. Toimit inhimillisesti. Törkeästi käyttäytyvä isäpuoli pilasi lapsuuteni ja nuoruuteni olemalla minulle viheliäisen ilkeä. Minua ei kiinnosta, mitä hänelle kuuluu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme