Miksi naiset leikkaa tukkansa kananpersemalliin vanhemmiten
Kommentit (47)
Mä en edes tiedä, minkälainen on kananpersetukka vaikka täällä siitä aina jauhetaan. Oisko kellään laittaa kuvalinkkiä? Siis tukkaan, ei kananperseeseen, kiitos.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 19:03"]
Ei se nyt niin helppohoitonenkaan ole, kun pitää sit tupsutella takatukkaa ja silotella niitä haivenia edestä. Mut saahan siihen sit pinnillä vaihtelua.
Sitä minä ihmettelen miks jotkut vanhemmat naiset ottaa sellaisia "raitoja" jotka ovat niin kuin ite tehtyjä tupsuja, jotka on eri väriä. Tasaisin välimatkoin vain päällä. Lyhyessä tukassa yleensä.
[/quote]
Kun ne luulevat että se NUORENTAA!
Missäpäin tätä harrastetaan?
* ei ole vuosiin näkynyt*
Tämä on kysymys nro 185 tästä aiheesta. Ihailen lahjakkuuttasi ja töpselinenääsi.
Leikkautin 17-vuotiaana, koska halusin näyttää vanhemmalta :) Nyt 30 v ja pitkät hiukset
Maaseutukampaajat eivät osaa leikata muita kuin kananpersemalleja.
Vai johtuisko se kenties kampaajien ammattitaidosta? Itse en tiedä minkälainen on kananpersetukka (kuvalinkki?), mutta tuskin kukaan menee kampaajalle sitä puytäen vaan eilöhän se mene niin, että asiakas menee kampaajalle ja pyytää jonkin kivan leikkaukse lyhyisiin hiuksin ja sit jonkun mitä kampaaja osaa, eli kananpersetukan. Tämä olis mun arvaus. Itselläni n pitkät hiukset ja tuntuu, että pitää olla tosi tarkka aina kampaajan tuolissa, ettei luottokampaajakaan sohi saksilla vääristä kohdista liikaa pois.
Täällä on kyllä idiooteimmat keskustelun aloittajat. Mitenköhän jonkun hiustyyli haittaa sinun elämääsi?
Milliaset hiukset niillä lyhyttukkaisilla naisilla pitäisi olla?
LINKITTÄKÄÄ NYT EDES YKSI KUVA SIITÄ KANANPERSETUKASTA! T. nro 6
Valitettavasti monen hiukset harvenee ja hiuslaatu muuttuu vanhemmiten. Kampaajat suosittelevat tuuheaa lyhyttä mallia. Haluaisin rakentavaa palautetta. Ei riitä, että sanotte sen olevan kamala vaan annatte sille vaihtoehtoja. Harvat, löysät hiukset- kuinka keikataan?
Toinen mun henkilökohtainen inhokkini on lyhyet hiukset joissa kuitenkin toisella puolella pidempää hiusta niin, että nainen on koko ajan pää kenossa. Tietty tätä tukkaa on sit piristetty myös jollain violetilla tai vaalealla raidalla "kun se on niin nuorekas"
No mulla on kaukana kananperseestä vaikka ei pitkä tukka olekaan ja juuri tänään mietin bussissa sitäkin miten helkkarin rumaa on kun naiset kasvattavat lierun joka on jatkuvasti vedetty tiukalle ponnarille mikä ei näytä yhtään mitlään...harmaavarpusia roikkuvine hiuksineen bussi täynnä :)
Koska kampaamossa leikkaavat sen, vaikka kieltäis kuinka.
Ei tahtois tätä päätä, ei
Itse en huolisi kananpersettä vaan suosin aina runsasta polkkatukkaa. En myöskään voi sietää pitkää roikkuvaa tukkaa missä ei ole mitään mallia ja tosiaan aina vedetty kiinni, YÖK!
Itse en ymmärrä ollenka tätä "kanapersetukkaa" mielummin vaikka ponnarilla! Se ei tosiaa naiset nuorenna teitä. M32
Ponnari on ihan yhtä ruma tylsä mitäänsanomaton kuin se kananpersekin...katsokaas kun maksuja on monia. Jonkun mielestä se hiirenharmaa tiukkusuora tasaiseksi hännäksi leikattu ponnarilla olevan lieru on kiva, toiset taas tykkää kananperseestä ja toiset jostain ihan muusta.
Tässä ruma kananperse ja ruma ponnaritukka
mulla ainakin on leikattu runsas polkka. Ei mikään kananpersetukka. Tämä malli on tosi naisellinen. Töissä joutuisin pitämään sellaista hiirenhäntää ponnarilla, nyt voin pitää auki hiuksia. Simple as that!
Ei se nyt niin helppohoitonenkaan ole, kun pitää sit tupsutella takatukkaa ja silotella niitä haivenia edestä. Mut saahan siihen sit pinnillä vaihtelua.
Sitä minä ihmettelen miks jotkut vanhemmat naiset ottaa sellaisia "raitoja" jotka ovat niin kuin ite tehtyjä tupsuja, jotka on eri väriä. Tasaisin välimatkoin vain päällä. Lyhyessä tukassa yleensä.