Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset leikkaa tukkansa kananpersemalliin vanhemmiten

Vierailija
05.07.2013 |

Otsikossa kysymys. Rumaa on!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt niin helppohoitonenkaan ole, kun pitää sit tupsutella takatukkaa ja silotella niitä haivenia edestä. Mut saahan siihen sit pinnillä vaihtelua. 

Sitä minä ihmettelen miks jotkut vanhemmat naiset ottaa sellaisia "raitoja" jotka ovat niin kuin ite tehtyjä tupsuja, jotka on eri väriä. Tasaisin välimatkoin vain päällä. Lyhyessä tukassa yleensä. 

Vierailija
22/47 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiedä, minkälainen on kananpersetukka vaikka täällä siitä aina jauhetaan. Oisko kellään laittaa kuvalinkkiä? Siis tukkaan, ei kananperseeseen, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 19:03"]

Ei se nyt niin helppohoitonenkaan ole, kun pitää sit tupsutella takatukkaa ja silotella niitä haivenia edestä. Mut saahan siihen sit pinnillä vaihtelua. 

Sitä minä ihmettelen miks jotkut vanhemmat naiset ottaa sellaisia "raitoja" jotka ovat niin kuin ite tehtyjä tupsuja, jotka on eri väriä. Tasaisin välimatkoin vain päällä. Lyhyessä tukassa yleensä. 

[/quote]

Kun ne luulevat että se NUORENTAA!

Vierailija
24/47 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin tätä harrastetaan?

* ei ole vuosiin näkynyt*

Vierailija
25/47 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kysymys nro 185 tästä aiheesta. Ihailen lahjakkuuttasi ja töpselinenääsi.

Vierailija
26/47 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkautin 17-vuotiaana, koska halusin näyttää vanhemmalta :) Nyt 30 v ja pitkät hiukset

Vierailija
27/47 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseutukampaajat eivät osaa leikata muita  kuin kananpersemalleja.

Vierailija
28/47 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai johtuisko se kenties kampaajien ammattitaidosta? Itse en tiedä minkälainen on kananpersetukka (kuvalinkki?), mutta tuskin kukaan menee kampaajalle sitä puytäen vaan eilöhän se mene niin, että asiakas menee kampaajalle ja pyytää jonkin kivan leikkaukse lyhyisiin hiuksin ja sit jonkun mitä kampaaja osaa, eli kananpersetukan. Tämä olis mun arvaus. Itselläni n pitkät hiukset ja tuntuu, että pitää olla tosi tarkka aina kampaajan tuolissa, ettei luottokampaajakaan sohi saksilla vääristä kohdista liikaa pois.

Vierailija
29/47 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kyllä idiooteimmat keskustelun aloittajat. Mitenköhän jonkun hiustyyli haittaa sinun elämääsi?

Vierailija
30/47 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milliaset hiukset niillä lyhyttukkaisilla naisilla pitäisi olla?

Vierailija
31/47 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

LINKITTÄKÄÄ NYT EDES YKSI KUVA SIITÄ KANANPERSETUKASTA! T. nro 6

Vierailija
32/47 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti monen hiukset harvenee ja hiuslaatu muuttuu vanhemmiten. Kampaajat suosittelevat tuuheaa lyhyttä mallia. Haluaisin rakentavaa palautetta. Ei riitä, että sanotte sen olevan kamala vaan annatte sille vaihtoehtoja. Harvat, löysät hiukset- kuinka keikataan?

Vierailija
33/47 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mun henkilökohtainen inhokkini on lyhyet hiukset joissa kuitenkin toisella puolella pidempää hiusta niin, että nainen on koko ajan pää kenossa. Tietty tätä tukkaa on sit piristetty myös jollain violetilla tai vaalealla raidalla "kun se on niin nuorekas"

Vierailija
34/47 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on kaukana kananperseestä vaikka ei pitkä tukka olekaan ja juuri tänään mietin bussissa sitäkin miten helkkarin rumaa on kun naiset kasvattavat lierun joka on jatkuvasti vedetty tiukalle ponnarille mikä ei näytä yhtään mitlään...harmaavarpusia roikkuvine hiuksineen bussi täynnä :)

Vierailija
35/47 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kampaamossa leikkaavat sen, vaikka kieltäis kuinka.

Ei tahtois tätä päätä, ei

Vierailija
36/47 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en huolisi kananpersettä vaan suosin aina runsasta polkkatukkaa. En myöskään voi sietää pitkää roikkuvaa tukkaa missä ei ole mitään mallia ja tosiaan aina vedetty kiinni, YÖK!

Vierailija
37/47 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä ollenka tätä "kanapersetukkaa" mielummin vaikka ponnarilla! Se ei tosiaa naiset nuorenna teitä. M32

Vierailija
38/47 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponnari on ihan yhtä ruma tylsä mitäänsanomaton kuin se kananpersekin...katsokaas kun maksuja on monia. Jonkun mielestä se hiirenharmaa tiukkusuora tasaiseksi hännäksi leikattu ponnarilla olevan lieru on kiva, toiset taas tykkää kananperseestä ja toiset jostain ihan muusta.

Vierailija
40/47 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin on leikattu runsas polkka. Ei mikään kananpersetukka. Tämä malli on tosi naisellinen. Töissä joutuisin pitämään sellaista hiirenhäntää ponnarilla, nyt voin pitää auki hiuksia. Simple as that!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän