Uutisissa kytätty jotain käsidesipistettä Prismassa! No eipä näy tossa tilastossa kun käy vessassa pesemässä kädet tultuaan sisälle ja
Kommentit (27)
Käytän kaupassa ohuita hanskoja, jotka laitan käteen ennen kuin kosken mihinkään. Otan pois kun olen pakannut ostokset, sitten pesen kädet saippualla. Hanskat pesen kotona. Joo, eivät ole yhtä tehokkaat kuin kumihanskat, mutta ne kädessä muistan olla räpläämättä naamaa ja muutenkin varoa mihin kosken. Jos käyn kaupassa töistä tullessa, pesen kädet ennen asiointia, yleensä pienissäkin kaupoissa on pesupiste pullonpalautusten luona.
Vierailija kirjoitti:
Käytän kaupassa ohuita hanskoja, jotka laitan käteen ennen kuin kosken mihinkään. Otan pois kun olen pakannut ostokset, sitten pesen kädet saippualla. Hanskat pesen kotona. Joo, eivät ole yhtä tehokkaat kuin kumihanskat, mutta ne kädessä muistan olla räpläämättä naamaa ja muutenkin varoa mihin kosken. Jos käyn kaupassa töistä tullessa, pesen kädet ennen asiointia, yleensä pienissäkin kaupoissa on pesupiste pullonpalautusten luona.
Tästä voisi seurata että kaikissa hanskoilla koskemissasi on virus.
75 % Prisman vessassa käyvistä miehistä ei pese käsiä ollenkaan. Kaikki käpälöivät samaa oven kahvaa tullessaan ulos vessassa. Olen mies ja en ymmärrä, miksi käsiä ei pestä. sitten käpälöivät kaikkea kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän Prismassa on sellainen laite jonka kahden levyn väliin laitetaan kämmen ja suihkuttaa siitä käsille+vielä perinteisiä pumppuploja kaupan sisällä.
Me aina miehen kanssa otetaan kummastakin ja mies myös pyyhkäisee sillä kärryjen työntöaisan.Ja autossa on käsidesi jolla putsataan kädet kun tavarat pakattu takakonttiin.
Kotona luonnollisesti kunnon saippuapesu.Tehdään osamme noissa asioissa.
Käsidesiä ei kannata pyyhkäistä kärryn työntöaisaan, koska se ei imeydy siihen kuten käsiin, vaan jää siihen aisaan, joka sitten tahmeana kerää entistä enemmän pöpöjä.
Mä en enää edes yritä käyttää noita ruokakauppojen käsidesejä, koska ne on poikkeuksetta tyhjiä. Lisäksi ällöttää koskee niihin, jos ne ei ole sellaisia käsivarrella painettavia. Käytän omaa.
Monilla on oma pullo mukana, myös minulla.
Mutta kuten joku jo sanoikin, ei sitä koronaa kaupan tuotteisiin koskemalla saa.
Ne kauppojen käsidesipisteet on järkyn sotkuisia, pitäisi olla edes automaatteja eikä pumppupulloja. Vesipesupistehän ois paras. Vessoihin ei huvita mennä, koska nekin on sotkuisia ja ahtaitakin.
Olen käyttänyt käsidesiä tasan kahdesti epidemian aikana, eipä ole virukset iskeneet.