Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä haluan rahaa. Haluan elää elämää, missä rahaa on yltäkylläisesti.

Vierailija
30.07.2020 |

Miten se on mahdollista työssäkäyvälle? Ei ole koskaan ollut varaa ottaa muuttofirmaa, kun aina on itse raahannut tavaroita kämpästä toiseen. Tai että ei kävisi töissä ja päivät käyttää kauneushoitoihin, kynsien laittoon, itsestä kunnossa pitämiseen ja päivisin kahviloissa istuskeluun.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paina cancel-nappia ja valitse vanhempasi uudelleen.

Vierailija
2/19 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsätöillä alkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
4/19 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä jatkuvasti muutat? Yleensä kämpässä asutaan vähintään vuosi, kerkeehän siinä työssäkäyvä säästämään muuttofirman käytön hinnan kun muutaman kympin laittaa kuukausittain sukanvarteen.

Vierailija
5/19 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki parempipalkkainen työ tai sugardaddy.

Vierailija
6/19 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää pulloja.

Vierailija
7/19 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoita rahaa, vuokraa asuntoja, jätä tuoppi tiskille

Vierailija
8/19 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda äidinkieli ruotsiksi

Vierailija
9/19 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule onnistumaan.

T. Näkijä

Vierailija
10/19 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä sitä saa. Pistä vain tilinumero näkyville, kyllä me lähetämme. Riittääkö sata tuhatta loppukuuksi?

Vierailija
11/19 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tulee alkaa perehtymään kuinka markkinat toimivat. Siten voit tehdä rahaa enemmän kuin tarpeeksi.

Vierailija
12/19 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sijoita rahaa, vuokraa asuntoja, jätä tuoppi tiskille

Tuoppi ei ole koskaan erityisesti maistanutkaan. Samassa omistusasunnossa olen asunut nyt 1,5 vuotta.

Vierailija
13/19 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämähän se paradoksi on rahassa. Ne jotka omaisuutta haluavat, että voisivat vielä enemmän tuhlata eivät koskaan tule sitä saamaan (paitsi äärimmäisen harva lotosta tms). Ne taas jotka ymmärtävät rahan päälle ja osaa tehdä sitä, eivät koskaan tule tuhlaamaan moisiin rahoja.

Vierailija
14/19 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi rahaa kaikkiin noihin ap:n unelmoimiin asioihin mutta ei vaan kiinnosta.

Miksi istuisin kahvilassa paivat pitkat kun kotona saan kahvini juuri sellaisena kuin haluan?

Vierailija
15/19 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko hyvännäköinen? Mars siitä rich huspand dating saiteille. Varmasti joku äveriäs huolii sinut omakseen 🤑

16/19 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat seurata liikaa joidenkin julkkisten Instagram-tilejä? Niissä näkee kynsihoitoa, kahvittelua ja kauneudenhoitoa päivät pitkät, viikosta toiseen.

Itse pitkästyisin sellaiseen elämään enkä tajua, mitä kadehdittavaa siinä on.

Jos työ ei tuo tyydytystä, opiskele työn ohella lisää ja etene työuralla. Palkkakin saattaa nousta. Itseään voi hemmotella vapaa-aikana monella tavalla, eikä kaikki kiva edes maksa kauheasti.

Vierailija
17/19 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin Aallon kasvatin, nörtin.

Hyvän ystäväni isosisko oli tehnyt hyvän pläänin.

Nyt on naimisissa microsoftin pomon kanssa, 4 lasta ja kotiäitinä on. Palkattua apua kotoba

En saanut ihan yhtä rikasta, mutta hyvän miehen.

Ja käyn töissä, vaikka lasten kanssa pitkään olinkin kotona.,

Vierailija
18/19 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi mukava etätyö mahdollisuus, jos olet kyllästynyt työttömyyteen tai haluat lisäansioita, niin tämän avulla onnistuu, tätä voi tehdä missä ja milloin vain itselle sopii

Tehtävänä on vastailla asiakkaiden viesteihin, mahdollisuus tienata satoja euroja viikossa, itsekin olen pitkän työttömyyden jälkeen tienannut tässä tosi mukavasti lisää säästöjä, hyvin rentoa ja mukavaa puuhaa, nyt olisi uusille tekijöille tarvetta

Palkkio maksetaan viikoittain, ja juuri nyt olisi tarjolla paljon bonuksia joihin osallistumalla voi korottaa palkkiota huomattavasti, suosittelen todellakin jos kukkaro kaipaa lihotusta, hae nyt https://asiakas-palvelut.com/ref/FI2566659

Vierailija
19/19 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Zimbabween. Siellä on inflaation takia rahaa enemmän kuin missään muualla