Mä haluan rahaa. Haluan elää elämää, missä rahaa on yltäkylläisesti.
Miten se on mahdollista työssäkäyvälle? Ei ole koskaan ollut varaa ottaa muuttofirmaa, kun aina on itse raahannut tavaroita kämpästä toiseen. Tai että ei kävisi töissä ja päivät käyttää kauneushoitoihin, kynsien laittoon, itsestä kunnossa pitämiseen ja päivisin kahviloissa istuskeluun.
Kommentit (19)
Miksi sä jatkuvasti muutat? Yleensä kämpässä asutaan vähintään vuosi, kerkeehän siinä työssäkäyvä säästämään muuttofirman käytön hinnan kun muutaman kympin laittaa kuukausittain sukanvarteen.
Hanki parempipalkkainen työ tai sugardaddy.
Sijoita rahaa, vuokraa asuntoja, jätä tuoppi tiskille
Täältä sitä saa. Pistä vain tilinumero näkyville, kyllä me lähetämme. Riittääkö sata tuhatta loppukuuksi?
Sinun tulee alkaa perehtymään kuinka markkinat toimivat. Siten voit tehdä rahaa enemmän kuin tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Sijoita rahaa, vuokraa asuntoja, jätä tuoppi tiskille
Tuoppi ei ole koskaan erityisesti maistanutkaan. Samassa omistusasunnossa olen asunut nyt 1,5 vuotta.
tämähän se paradoksi on rahassa. Ne jotka omaisuutta haluavat, että voisivat vielä enemmän tuhlata eivät koskaan tule sitä saamaan (paitsi äärimmäisen harva lotosta tms). Ne taas jotka ymmärtävät rahan päälle ja osaa tehdä sitä, eivät koskaan tule tuhlaamaan moisiin rahoja.
Minulla olisi rahaa kaikkiin noihin ap:n unelmoimiin asioihin mutta ei vaan kiinnosta.
Miksi istuisin kahvilassa paivat pitkat kun kotona saan kahvini juuri sellaisena kuin haluan?
Ootko hyvännäköinen? Mars siitä rich huspand dating saiteille. Varmasti joku äveriäs huolii sinut omakseen 🤑
Taidat seurata liikaa joidenkin julkkisten Instagram-tilejä? Niissä näkee kynsihoitoa, kahvittelua ja kauneudenhoitoa päivät pitkät, viikosta toiseen.
Itse pitkästyisin sellaiseen elämään enkä tajua, mitä kadehdittavaa siinä on.
Jos työ ei tuo tyydytystä, opiskele työn ohella lisää ja etene työuralla. Palkkakin saattaa nousta. Itseään voi hemmotella vapaa-aikana monella tavalla, eikä kaikki kiva edes maksa kauheasti.
Itse otin Aallon kasvatin, nörtin.
Hyvän ystäväni isosisko oli tehnyt hyvän pläänin.
Nyt on naimisissa microsoftin pomon kanssa, 4 lasta ja kotiäitinä on. Palkattua apua kotoba
En saanut ihan yhtä rikasta, mutta hyvän miehen.
Ja käyn töissä, vaikka lasten kanssa pitkään olinkin kotona.,
Tässä olisi mukava etätyö mahdollisuus, jos olet kyllästynyt työttömyyteen tai haluat lisäansioita, niin tämän avulla onnistuu, tätä voi tehdä missä ja milloin vain itselle sopii
Tehtävänä on vastailla asiakkaiden viesteihin, mahdollisuus tienata satoja euroja viikossa, itsekin olen pitkän työttömyyden jälkeen tienannut tässä tosi mukavasti lisää säästöjä, hyvin rentoa ja mukavaa puuhaa, nyt olisi uusille tekijöille tarvetta
Palkkio maksetaan viikoittain, ja juuri nyt olisi tarjolla paljon bonuksia joihin osallistumalla voi korottaa palkkiota huomattavasti, suosittelen todellakin jos kukkaro kaipaa lihotusta, hae nyt https://asiakas-palvelut.com/ref/FI2566659
Muuta Zimbabween. Siellä on inflaation takia rahaa enemmän kuin missään muualla
Paina cancel-nappia ja valitse vanhempasi uudelleen.