Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväpuuhat tällä viikolla vauvan kanssa

Vierailija
05.07.2013 |

te joilla on yksi vauva ja päivisin yksin vauvan kanssa kotona, niin mitä olette puuhanneet tällä viikolla?

Meillä näin:

Ma - lapsen mummo tuli kylään, autolla kauppaan

Ti - muskari

Ke - käytiin kaupassa (vaunuilla)

To - käytiin pidemmällä kaupassa (vaunuilla)

Pe - kaveri tuli kylään

Eli koska meillä on näinkin tylsää, mietin mitä muut puuhailevat, ja olisiko jotain kivaa tekemistä mitä ei olla hoksattu... :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me käytiin eilen kirppiksellä autolla, välillä käydään kaupassa, alkuviikosta vauva oli päikkäreillä vaunuissa ja kävin hänen kanssaan thaimaalaisessa lounaalla, katellaan leffoja..

Vierailija
2/4 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parina päivänä käyny 2 km päässä kaupassa vaunujen kanssa, yhtenä päivänä 3 km vaunulenkki, oltiin ulkona 1 päivä puoli tuntia,  eli ei tehdä mitään, emmä jaksa :D ollaan vaan sisällä, koska ulkona on aina joko kuuma tai sataa vettä :(

Paitsi että ei mulla oo vauvvaa, se on jo taapero, ei siltikään tehä mitään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 13:24"]

Parina päivänä käyny 2 km päässä kaupassa vaunujen kanssa, yhtenä päivänä 3 km vaunulenkki, oltiin ulkona 1 päivä puoli tuntia,  eli ei tehdä mitään, emmä jaksa :D ollaan vaan sisällä, koska ulkona on aina joko kuuma tai sataa vettä :(

Paitsi että ei mulla oo vauvvaa, se on jo taapero, ei siltikään tehä mitään :D

[/quote]

Emmäkää jaksa :D ja säät on kyllä tosiaan aina p*rsiistä!! liian kuuma, liian kylmä... Mutta kun sit jotenkin aina tulee parempi mieli ja tuuli sekä mulle että vauvalle kun käy jossain. Etenkin toi muskaripäivä oli ihan vaaaaaltavan ihana. Ideat on vaan lopussa. -ap :)

Vierailija
4/4 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

me käydään vauvan kanssa uimassa (terapia-altaassa), Finnkinon vauvaleffassa. Ja sitten on aika paljon kavereita, jotka on lasten kanssa kotona, näiden luona käydään, ja ne käy meillä lähes viikottain. Taloyhtiössämmekin on neljä äitiä kotona, meillä on kerran viikossa kiertävä lounasvuoro, mennään kaikki jollekin lounaalle ja sitten istutaankin koko iltapäivä kahvitellen ja jutellen. Eli jotain ohjelmaa on melkein joka päivälle. Joskus on vaan oltava kotonakin, käytävä kaupassa, pestävä pyykkiä ja siivottavakin ;)

Syksyn tullessa voi puistossakin alkaa käymään, kun tuo tappi alkaa istua, niin voi keinua ja ja touhuta hiekkalaatikolla. Sitten ajattelin etsiä jostain äiti-vauva jumppaa.

Ja mulla tuo vaihtelua jo sekin, että käyn pari kertaa vuodessa siskoni luona Saksassa, jolla myös on pieniä lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi