Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Tein Instatilin enkä linkittänyt sitä Faceen. Silti mut löydettiin. Miksi?

Vierailija
30.07.2020 |

Kiva kun ei saa näköjään salaista profiilia perustaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama numero vai sähköpostiosoite?

Vierailija
2/9 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla puhelinnumero. Eli jos rekisteröidyit puhelinnumeroa käyttäen niin päädyt sellaisten instakäyttäjien ”etsi tuttuja” listalle joilla on puhelinnumerosi tallessa. Minullakin näkyy kaiken maailman lapsen vanhojen tarhakavereiden vanhempien instatilejä suositelluissa vaikka en ole missään tekemisissä ollut heidän kanssaan vuosikausia.

Samoin sähköpostiosoite saattaa toimia samanlaisena linkkaajana.

Jos haluaa täysin anonyymin instan kannattaa se tehdä prepaid numerolla ja täysin uudella sähköpostiosoitteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko koko tiliä perustaa niin, että muut ei saa tietää? ihan omia luontokuvia haluaisin laittaa, mutta en niin, että tutut kyttää. 

Vierailija
4/9 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköposti täysin eri kuin Facessa. Puhelinnumero sama. Sillä se varmaan sitten löysi tuttuja? Pitäähän se Face erikseen linkata Instaan? Etten vahingossa sallinut jotain. 

Vierailija
5/9 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/9 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt samaa. Minulla on henkilökohtainen insta ja harrastukselle omansa. Henkkoht on samalla sähköpostilla kuin facessa, e ole puhelinnumeroita yms antanut. Silti harrastusinsta ehdottelee näitä facekavereita, vaikkei mitään yhdistävää pitäisi olla. Katsooko se sitten sen, että olen sisällä kummallakin tilillä samalla laitteella? (en käytä facea puhelimella).

Vierailija
7/9 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tietävät.

Vierailija
8/9 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen miettinyt samaa. Minulla on henkilökohtainen insta ja harrastukselle omansa. Henkkoht on samalla sähköpostilla kuin facessa, e ole puhelinnumeroita yms antanut. Silti harrastusinsta ehdottelee näitä facekavereita, vaikkei mitään yhdistävää pitäisi olla. Katsooko se sitten sen, että olen sisällä kummallakin tilillä samalla laitteella? (en käytä facea puhelimella).

Tympeää. Ei huvita käyttää koko Instaa. Keksin jonkun muun alustan kuvieni jakamiseen. 

Vierailija
9/9 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB omistaa Instan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän