Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiselle vilan vaatteet sopii?

Vierailija
05.07.2013 |

Onko 35v jo liian vanha liikkeeseen? Tosin kaikkiin en edes mahdu. Mikä olisi yli 35v vaateliike? Espritistä en löydä mitään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ainakin vilan vaatteita käyttää sekä äiti 44v. ja tytär 16v.

Tosin äidin koko L ja tytön XS niin ei ole pelkoa että ostaisimme sieltä samantyylisiä vaatteita.

En siis itse osta mitään "teinivaatteita" vaan perusvaatteita jotka sopii kaikille.

Vierailija
2/8 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko millaisia vaatteita ostat sieltä? Itse en osta mitään vartalonmyötäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi ostin aivan ihanan luonnonvalkoisen pitkän neuletakin.

Pari ihanaa kesäistä kukka T-paitaa jotka olivat tarpeeksi "pitkiä" eli kangasta riittää pepun päällekin ;) ja parit perustopit.

Olisin ostanut kivan mustan pitsipaidan mutta ei ollut L-kokoa ja M-kokoon ei mahdu tisut niin haaveeksi jäi...

Vierailija
4/8 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindex?

Itse olen löytänyt sieltä viime aikoina yllättävän paljon kaikkea, samoin Vero Modasta ja Selectediltä (olen 32v. ja mielestäni pukeudun ihan ikäni mukaisesti). Sokoksella, Halosella ym. käyn tsekkaamassa silloin tällöin, esim. Mexxin, InWearin ja Jackpotin vaatteet.Vaikka siis kokonaisuudessaan nuo mallistot voi olla tylsiä niin sopivasti yhdistelemällä löytyy ihan nuorekkaitakin vaatteita. Soaked in Luxury -merkistä tykkkään myös.

Vierailija
5/8 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vitonen jatkaa, mielestäni Vila on sellainen 15-25-vuotiaiden paikka. Ennen siellä oli jotenkin laajempi valikoima vaatteita, nyt tuntuu että on paljon bilemekkoa ja juhlavaatteita, ei perusarkivaatteita tai jos on niin ne on jotain akryylineuleita. Nykyisin käyn lähinnä katsomassa takit ja housuja sieltä, juuri muuta ei ole löytynyt enää aikoihin.

Vierailija
6/8 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisia vaatteita lindexistä ostat? Pitääkin katsastaa nuo mexx ja jackpot. Itse ostin viimeksi vilalta akryylisen roikkuneuleen kun ihastuin malliin myyjän yllä. Siihen olen yhdistänyt topin. On kiva, mutta neule saisi olla luonnonkuitua. Lindexin holly&whyte ilmeisesti suunnattu oman ikäisille mutta liian värikästä, liian jotain välillä. 

Ap

Vierailija
7/8 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut Lindexiltä lähinnä erilaisia yläosia, koska siellä on ollut kivasti siistejä paitoja joita voi käyttää vapaa-ajalla sekä sopivasti asustettuna myös töissä (olen toimistotöissä mutta ilman mitään pukukoodia). Eli  esim. tämä raidallisena: http://www.lindex.com/fi/naiset/ylaeosat/puserot/6978849/Pusero/?styleId=47398555

Lisäksi Lindexin farkut olen huomannut yllättävän hyviksi.

Vierailija
8/8 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva tuo lindexin paita. Pitää sovitella myymälässä tarkemmin. Yhdet farkut on lindexiltä. On skinny malliset. Hyvät muuten, mutta jos pitää pari päivää kauemmin niin löystyy pehvasta. Pitää välillä pestä. Pienemmät taas ei istuneet vyötäröstä. 

yritin etsiä vilan sivuilta minun ostamaani neuletta mutta ei löytynyt. Taidan kuitenkin pitää ja käyttää sitä syksyllä vaikka onkin akryyliä. On juuri sen mallinen kuin olen etsinytkin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi