Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko Pearl Harbor - leffa mahdottoman iso tapaus silloin 2001?

Vierailija
05.07.2013 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjumala, onko siitä jo niin kauan?! Mä kävin sen silloin katsomassa... Ei kai se nyt mikään suurtapaus ollut, vrt. vaikka Taru sormusten herrasta, mutta kai sitä nyt mainostettiin aika paljon. Se julkaistiin kesällä, silloinhan on aina vähän pienemmät yleisöt.

Vierailija
2/10 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli varmaan Ameriikoissa isompi juttu kuin täällä. Kyllähän se tietty oli merkittävä elokuva (mm. näyttelijöidensä takia), mutta ei niin hurja kuin vaikka Titanic.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ihan hyvin veti salit täyteen ensi-iltaviikonloppuna, mutta ei se mikään superhitti mielestäni ollut. Olin silloin leffateatterin lipunmyyjänä.

Vierailija
4/10 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin syystä juuri siitä yritettiin tehdä uusi Titanic, vaan eihän siitä tullut sitä. Oli varmasti hypetetyin elokuva noihin vuosituhannenvaihteen aikoihin.

Vierailija
5/10 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan muista mitään hypetystä sen ympärillä, tosin kuin esim. Titanicin. Mutta kyllä tuo elokuva on yksi niistä, joka itseen on suurimman vaikutuksen tehnyt. En tosin sitä nähnyt elokuvateatterissa vaan jonkun joulun alla sitä jämähdin kesken joulusiivojen katsomaan.

Vierailija
6/10 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 09:58"]

Minä en ainakaan muista mitään hypetystä sen ympärillä, tosin kuin esim. Titanicin. Mutta kyllä tuo elokuva on yksi niistä, joka itseen on suurimman vaikutuksen tehnyt. En tosin sitä nähnyt elokuvateatterissa vaan jonkun joulun alla sitä jämähdin kesken joulusiivojen katsomaan.

[/quote]

Tätä hypetettiin etukäteen, Titanicia jälkikäteen kun siitä tulikin se kaikkien aikojen elokuva.

Vierailija
7/10 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten niin:) Titanicia ainakin mainostettiin niin paljon, että jätin sen vuoksi menemättä sen katsomaan. Katsoin vasta joskus pitkän ajan kuluttua.

Vierailija
8/10 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pearl Harbour olikin hyva Titanic taasen oli tays floppi mun mielesta

Vierailija
9/10 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mainoksia.

Vierailija
10/10 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 21:26"]

Paljon mainoksia.

[/quote] Melko huonot arvostelut sai USAssa, havisi teattereista pian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan