Nyt saatte päivän naurut!!!
Kerron mitä mulle eilen tapahtui.
Pelattiin perheen kesken paskahousua, vanhemmat ja kaksi teiniä. ja minä äiti nauroin niin paljon että mulla tuli ensin pissaa housuun ja sitten alkoi tulla paskaa housuun. Sain kuitenkin kummankin kohdalla peitettyä asian, kukaan ei huomannut, liukenin vaan jossain vaiheessa suihkuun vähin äänin.
Arvaatte varmaan että mä repesin siellä vessassa!!
Miten ihmiselle voi näin tapahtua!!!!!
Kommentit (16)
Ei kauheesti naurattanu. Keksi jotain hauskempaa.
Kolmosella ei ole huumorintajua ::DDDDD
No mua ei kyllä naurata sellainen, että yhteiskunnassamme on noin huonosti itsestään huoltapitäviä luusereita joiden hoito aikanaan tulee järjettömän kalliiksi yhteiskunnalle = meille veronmaksajille ja aiheuttaa meille päättäjille lisää vaivaa.
Toinen tosikko ilmottautuu, ei naurattanut muakaan.
Mikä tuossa tapauksessa oli hauskaa? Se, että aikuinen ihminen ulostaa housuihinsa vai se, että satuitte pelaamaan samalla paskahousua?
ei muakaan naurattanut...vähentäkää sitä anaaliseksiä niin ei tule pidättämis ongelmia.
huumoria ei voi selittää, se joko on tai ei, teillä ilmeisti ei.
Kyllä mä ainakin täällä repesin, kuvittelin ap:n siinä tuolilla kärvistelemässä ettei vaan kukaan huomaa.
Taas tällainen ketju joka antaa todella huonon ja moukkamaisen kuvan suomalaisista nykyäideistä *huokaus*
Mikä se sellanen paskahousu-peli on? miten sitä pelataan?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 12:50"]
[/quote]
Ja kannattaako siis käyttää vaippoja pelatessa?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 12:50"]
[/quote]
Netin Parhaimmat Naurut.Taatusti!
Ymmärrän kyllä sen lirahduksen jos oikein naurattaa, mutta enpä ole kuullut kenenkään paskoneen housuihinsa nauraessaan :/
Onko aloittaja sattumoisin Honey Boo Boon äiti....? :o
:D Paskahousu on vaarallinen peli :D