Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Feissarimokia
05.07.2013 |
onko teidän juttuja päätynyt tuonne? tai linkkaillaanko muuten vaan hauskoja löytöjä? kyllähän se nyt on myönnettävä että toisten tyhmyydelle (eikä tarvi olla edes tyhmyyttä, muutenkin hauskoja tuolla on ja paljon) on kiva välillä nauraa vaikkei itsekään ole mikään täydellinen :D
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
http://www.feissarimokat.com/2013/06/kahakka-kirpputorilla-osa-10/
tälle hykertelin :D kuka tunnustaa?