Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turn-off artistit ja bändit

Vierailija
30.07.2020 |

Minkä artistien ja bändien fanitus olisivat turn-off seurustelukumppanissa?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JVG ja se tyyppi joka lauloi siitä märästä, en muista enää artistin nimeä. Näitä ei yksikään täysjärkinen ihminen kuuntele!!

Vierailija
42/79 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä annat itsestäsi hyvän kuvan muille kiusaamalla minua.

Sinä olet ilkimys ja kukaan ei rakasta tuollaista. Jos olisit musiikkia, niin kuuntelisin myös sinuakin.

Jos ihminen kuuluu jossain asiassa tutkitusti parhaaseen persentiiliin tai sijoittuu vielä paremmin, hänen kannattaa vain käyttää lahjaansa - huutelu netissä tai kadulla asiasta viittaa autismikirjon oireyhtymään. Muutoin olen samoilla linjoilla, en tuomitse kenenkään musiikkimakua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti en halua kuunnella musiikkia tai radiota kotona. Se häiritsee joten saa fanittaa mitä vaan mutta en halua kuunnella sitä.

Minä kuuntelen musiikkia ensisijaisesti kotona keskittyneesti kunnon stereoista samoin kun monia radion puheohjelmia. Sitä vastoin minä en kulje ihmisten keskuudessa kaupungilla mitkään kuullokkeet korvilla vaan haluan havannoida ympäristöä kaikilla aisteilla. Kun juttelen ihmisten kanssa, en kaipaa mitään taustamusiikkia.

Vierailija
44/79 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet ilkimys ja kukaan ei rakasta tuollaista. Jos olisit musiikkia, niin kuuntelisin myös sinuakin.

Jos ihminen kuuluu jossain asiassa tutkitusti parhaaseen persentiiliin tai sijoittuu vielä paremmin, hänen kannattaa vain käyttää lahjaansa - huutelu netissä tai kadulla asiasta viittaa autismikirjon oireyhtymään. Muutoin olen samoilla linjoilla, en tuomitse kenenkään musiikkimakua

Ei, ei se ole vain huutelua. Se oli kateutesi paljastus.

Et siedä älykkäämpiä ihmisiä ja rehellistä itsearviointia.

Sinun on selvitettävä ongelmasi itsesi kanssa.

Et voi huudella netissä asiasta tai kiukutella asiasta mitenkään.

Sinulla on ongelmia hyväksyä tosiasioita.

Vierailija
45/79 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermoni ei oikein kestä kuunnella iskelmämusiikkia, mutta jos ei pakkosyötä sitä minulle niin en minä sen takia heivaa. Radio Pookia jos kuuntelee autossa, niin tulen mielummin taksilla perässä.

Vierailija
46/79 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JVG ja se tyyppi joka lauloi siitä märästä, en muista enää artistin nimeä. Näitä ei yksikään täysjärkinen ihminen kuuntele!!

Ei niistä tarvitse tykätä, mutta ne on käytännössä runoutta ja minusta on mahtavaa että nuoriso on nykyään niin innostunut runoudesta.

Vierailija
47/79 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adelen kappaleen kun kuulee niin vaihdan kanavan. Myös billie ellishin narina ärsyttää.

Vierailija
48/79 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iskelmä joa suomiräppi. Oikeastaan kaikki rap-musiikki, ehkä jotain Run-DMC:tä lukuunottamatta. Muuten menee oikeastaan kaikki.

Mikä vika iskelmässä?

Tosissaanko kysyt?

Iskelmä on yksinkertaisten ihmisten musiikkia. Crocseissa kulkevien leopardituubitoppiin ahtautuneiden lemmenkipeiden Marjatoiden, jotka jakavat Facebookissa Minion-meemejä ja angstisia "oon mikä oon, v****u sama mitä muut ajattelee....!!!!" ja kommentoivat itse "niimpä!"

Iskelmä on musiikillisesti heikkoa, tekstien suhteen samalla sekä uskomattoman naivia että erittäin seksististä huttua.

Se vika on iskelmässä.

Vierailija
49/79 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamba

Klamydia

Kaija Koo

Nightwish

Cheek

Vierailija
50/79 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelli Matula ja Vesta.

Vierailija
51/79 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maustetytöt, Vesala, Popeda, Klamydia, Yö, kaikenmaailman katrihelenat.

Vierailija
52/79 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarkko Ahola ja Waltteri Torikka.

Vierailija
53/79 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu Viskari, Anssi Kela, Mikko Alatalo, JVG, ja mikä tahansa mikä tulee Suomipopilta

Vierailija
54/79 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niistä tarvitse tykätä, mutta ne on käytännössä runoutta ja minusta on mahtavaa että nuoriso on nykyään niin innostunut runoudesta.

Bitches_ain't_shit_but hoes_and_tricks. Lick on these nuts and suck the dick. Get the_fuck_out after you're done and I hop in my ride to make a quick run.

- Eino Leino

Vierailija
55/79 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Archie Cruz

Vierailija
56/79 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maho Neitsyt

Tulisit sinäkin Puntalaan nuolemaan hiivapiirakkaa.

Vierailija
57/79 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas nainen.

Vierailija
58/79 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo Helsinki!

Vierailija
59/79 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kykenen kuuntelemaan kaikkea, koska olen älykäskorva.

Olen musikaalisesti todella älykäs. Siis jos tuhat seisoo torilla, niin minä olen se 1001.

Todennäköisesti kymmenentuhannen joukosta löytyy yksi kaltaiseni älykäskorva.

Kykenen nauttimaan ja kuuntelemaan kaikkea. Olen myös yleisesti ennakkoluuloton ja kaikkeen mukautuva "kaasu".

Kykenen ihan mihin vain ja mukaudun ihan mihin vain ja olen mikä vain.

Te muut ette ole ja minä se olen myös te.

Autisti sinä olet, tai piripää, mutta kukin tyylillään.

Kyllä mäkin kuuntelen kaikenlaista musiikkia alkaen suomipurkkapopista ja päättyen kiinalaiseen kansanmusiikkiin. Omalta soittolistaltani löytyy musiikkia yli 400 genrestä, enkä silti koe olevani mitenkään erityisen älykäs musiikillisesti...

Olet sen lisäksi vaatimaton ja nöyrä.

Olet minua selvästi parempi älykkyydessäsi.

Olen sen verran älykäs että kykenen ymmärtämään näitä yhteyksiä.

Hoh hoijaa..näin ihan muuten, pitääkö siitäkin että kuuntelee paljon erilaista musiikkia vääntää jotain tekoälykästä pashkaa? Suurin osa kuuntelee laidasta laitaan eikä se ole mitään erikoista joten laskeuduppa alas sieltä pylvään nokasta, et ole spesiaali.

Vierailija
60/79 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen kyntöhevi, kuten kotiteollisuus. Kiss, ylikaupallista kakkelia jotka luulee olevansa roknroll. Jukkapoika ja arttu wiskari, justin bieber, britney spears ym ähkimismusa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän