Turn-off artistit ja bändit
Minkä artistien ja bändien fanitus olisivat turn-off seurustelukumppanissa?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Ressu Redford
Kukaan tapaamani Ressuun törmännyt ei halua tehdä sitä uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JVG ja se tyyppi joka lauloi siitä märästä, en muista enää artistin nimeä. Näitä ei yksikään täysjärkinen ihminen kuuntele!!
Ei niistä tarvitse tykätä, mutta ne on käytännössä runoutta ja minusta on mahtavaa että nuoriso on nykyään niin innostunut runoudesta.
Bitches_ain't_shit_but hoes_and_tricks. Lick on these nuts and suck the dick. Get the_fuck_out after you're done and I hop in my ride to make a quick run.
- Eino Leino
En nyt muista, oliks tää "Helkavirsistä"?
Vierailija kirjoitti:
Maustetytöt. Nurkassa murjottavia kuivapiilluja.
En ymmärtänyt PMMP:n suosiota, mutta tämä menee vielä enemmän yli ja ohi.
Vierailija kirjoitti:
Metallica ja kaikki räppi. Ei kestä.
Burtonin jälkeinen Metallica olisi saanut jäädä tekemättä. Vasta viime vuosina meno on hieman piristynyt.
Vierailija kirjoitti:
Haloo Helsinki ja Sanni
Kyllä. Ja pannaan vielä Eveliinan metallista kiekumista sekä Nelli Matulan sirputtelua kaupan päälle, niin paketti on täydellinen.
Anneli Sari ja Anneli Saaristo.
Vierailija kirjoitti:
No nää kommariräppärit. Paleface ym. Yhteiskuntamarmattajat. Cheek taas on asiaa
Cheek oli pelkkää kusetusta. Paleface -joka nähdäkseni on Suomessa lajissaan melko ainoa- porskuttaa menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ressu Redford
Kukaan tapaamani Ressuun törmännyt ei halua tehdä sitä uudelleen.
Jokainen hänen kanssaan tekemisissä ollut on kertonut samaa: sietämätön ihminen.
Jopa hänen vanha tuttunsa yli 30 vuotta sitten.
Kaikki hiphop ja räppi. Anna Puun ja Vesalan ym. kaltaiset naisartistit. Popeda, Yö, Eppu Normaali.
Puolisoni kuuntelee aivan hirveää sontaa. Annan kuunnella, hänkin antaa minun kuunnella mitä haluan.
Joten en usko että mikään musiikki olisi minulle turn off. Enemmänkin se jos toinen ei suostuisi muuta kuuntelemaan.
Mauste tytöt vai mikä niiden nimi on.... järkkyä koverikuraa, ei mene edes vitsinä läpi.
Vierailija kirjoitti:
Mauste tytöt vai mikä niiden nimi on.... järkkyä koverikuraa, ei mene edes vitsinä läpi.
Mikä juttu tää mauste tytöt , tekeex nää jtn Spaissari coverei suomex.
Mamba, Yö, Arttu Viskari. Oikeastaan kaikki, joita tituleerataan koko kansan suosikiksi.
Klamydia, Popeda ym. huonolaatuinen kännirokki.
Antti Tuisku, Paleface ja Sillanpää
Likainen Etelä
Mc Rambo
ADOD
Jos noita fanittaa niin on ihan päinvastainen tyyppi mitä minä olen.
Steelfesteillä esiintyvät bändit.
Mamba, Teleks, Hakulisen jälkeinen Yö. Eli kaikki eltaantunut ja äijähien hajuinen, voi-kun-kärsin/meidän-ja-kavereiden-kiva-riittää-osasto.