Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä persoonallinen, mutta tyylikäs, timanttisormus?

Vierailija
04.07.2013 |

Mitä kultaseppää/liikettä suosittelisitte Helsingissä persoonallisen timanttisormuksen teettämistä varten? Tai onko huonoja kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hesassa, mutta itsellä täältä: http://www.andreasen.fi/

suosittelen! :)

Vierailija
2/5 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annette Tillander. Suosittelen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele ainakaan Annette Tillanderia. Sieltä saa aika huonoa asiakaspalvelua. Henkilö leikkii isolla perintörahalla taiteilijaa. Kunnioitus asiakkaita kohtaan puuttuu, näkyy työnjäljessä tämä. Kääntää omat mokansa asiakkaan virheeksi ja asiakas vieläpä maksaa tästä :(

Vierailija
4/5 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Mikonkadun Annette Tillanderia

Minulla on neljä Annetten suunnittelemaa korua, uskomattoman kauniita ja yksilöllisiä. Oman kokemukseni mukaan Annette on lämmin ja superystävällinen ihminen, valmis tekemään kaikkensa, jotta asiakas saa mitä haluaa. Minulle hän lupautui suunnittelemaan ja tekemään kaksi erilaista korua, joista saisin valita mieluiseni, jotta varmasti olisin tyytyväinen lopputulokseen! Hän on myös sormenpäitään myöten taiteilija, mikä näkyy hänen koko elämäntavassaan. Kenestäkään ei sitä paitsi tule taiteilijaa rahan avulla. Olen myös saanut erinomaista asiakaspalvelua sekä liikkeessä että puhelimessa. Voin suositella lämpimästi.

Vierailija
5/5 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Helsingin Pantin huutokaupasta.