Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaa kyselyyn! Selvitetään, ovatko palstan sinkut vai parisuhteessa elävät tyytyväisempiä

kyselijäsvaan
30.07.2020 |

Ei siis tarkoita kokonaisvaltaista onnellisuutta, vaan sitä, miten tyytyväinen olet parisuhdetilanteeseesi.

Eli siis esim. jos olet "onnellisesti sinkku" ei välttämättä tarkoita, että olet onnellinen ja tyytyväinen elämääsi, mutta olet onnellinen ainakin siitä että olet sinkku. Jne. Ymmärsittekö pointin?

Vastaa kyselyyn! Selvitetään, ovatko palstan sinkut vai parisuhteessa elävät tyytyväisempiä

Vaihtoehdot

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellisesti sinkku. Ja  syy on täysin minussa itsessäni. En ole lainkaan parisuhdeainesta. Olen liian itsepäinen ja inhoan jatkuvia kompromisseja. Tarvitsen myös paljon omaa aikaa ja omaa tilaa. Olen myös aika spontaani ja jos päätän jotain, päätän sen just nyt enkä tunnin päästä, kun olisi neuvotellut asiasta puolison kanssa. 

Vierailija
2/3 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnettomasti sinkku täällä. Onneton olen ollut syntymästäni asti mutta kyllä sitä kaipaisi toista ihmistä rinnalleen tähän paskasuohon. Eikä se tarkoita sitä että toinen ihminen antaisi merkityksen elämälleni ja kannattelisi minua, vaan ihan molemminpuolista tukemista. Jaettu ilo kaksinkertaistuu ja jaettu murhe puolittuu, vai miten se nyt meni?  Teen kyllä töitä koko ajan oman onnellisuuteni eteen, ja usein olen ihan tyytyväinenkin elämääni jopa, mutta ei siitä pääse mihinkään, että jos mietin loppuelämääni sinkkuna, tulen todella surulliseksi... 

Ärsyttää suorastaan, että jos sinkku valittaa sinkkuuttaan, aina saa niitä vastauksia että "opettele itse olemaan onnellinen, ei kukaan muu voi sinun puolestasi sitä tehdä". No eihän se nyt sitä tarkoitakaan! Kummasti vaan kaikki rakastuneet tuttavani kuitenkin hehkuttavat, kuinka kumppani tekee heidät onnelliseksi, ja mt-ongelmaiset ja kaikki pääsevät parisuhteisiin. 

Osaan kyllä olla yksin, varmasti paremmin kuin suurin osa ihmisistä. 

Ystäviäkin minulla on, mutta ei yksikään heistä voi täyttää sitä läheisyydentarvetta joka minulla on. Ei yksikään voi jakaa elämääni kanssani täysin. En yhdenkään kanssa voi olla täysin oma itseni, alasti (kirjaimellisesti ja kuvaannollisesti). Kai melkein jokainen kaipaa sellaista ihmistä elämäänsä.

Mutta niin, eipä tälle voi mitään muuta kuin yrittää, saada siipeensä, yrittää uudelleen, kunnes siivet ovat rikki. Ja yrittää vielä senkin jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt olla myös vaihtoehto "välttävässä parisuhteessa", "riittävän tyytyväinen sinkku"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme