Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö syytää omat sontasi muiden niskaan ja jos niin miksi?

Vierailija
04.07.2013 |

Mä en sitten yhtään käsitä mikä saatanan idea siinä on. Minusta se on niin kuin ei olis aivoja ollenkaan - ihan niin kuin olis muiden ihmisten syytä jos itseä sattuu vituttamaan. Voihan se toki joskus ollakin mutta kyllä se on joskus ihan käsittämätöntä. - Ja jos erehdyt ottamaan asian puheeksi, että "mistäs nyt tuulee", niin nämä tyypithän on "niin kuin mitään ei olis tapahtunutkaan". Eivät siis pysty YHTÄÄN ottamaan vastuuta omasta toiminnasta.

Tämä tapaus joka mua nyt ärsyttää räkyttää milloin siitä että on liian ruma läskiperse joka ei taatusti ikinä kelpaa kenellekään ja milloin mistäkin. Vähän mä ihmettelen että mikä perkeleen velvollisuus mulla on sellaista sietää. Jotenkin säälittävää tässä on se että nykyään se valkkaa työvuorojaan niin ettei sen tarvitsisi olla siellä yhtä aikaa mun kanssani. (Eikä sen edes tarvitse työskennellä mun kanssani, ainoastaan samassa "hallissa" kuin minä.)

Täällä yritetään taatusti syyttää minua kiusaajaksi ja ties miksi mutta tiedän itse oikein hyvin etten ole sille tyypille yhtään mitään tehnyt enkä oikein voi mitään sille jos satun jostain syystä häntä ärsyttämään. Mulle tulee välillä sellainen olo että se olis ihan helvetin tyytyväinen jos mä hävittäisin itseni.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan