Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset miksi ette vaadi miehiltä tarpeeksi?

Vierailija
04.07.2013 |

Ihmetyttää miksi moni tyytyy huonoon kohteluun. Onko syynä omanarvon puute,laiskuus vai mikä? Miksi moni sietää miestä joka menee ja tulee miten haluaa, ei osallistu kotitöihin, ei hemmottele jne..pahemmista puhumattakaan.. jos mies saa kaiken helpolla niin ei kai osaa naista arvostaa, laittakaa ne näkemään vaivaa eteenne!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tuntuu uskovan, että kaikki miehet nyt vaan on luonnostaan sellasia.

Vierailija
2/3 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siedin vuosia naista joka kohteli minua todella huonosti, petti, vähätteli, jätti kodinhoidon kokonaan minulle yms. Olen sellainen helposti tossun alle laitettava mies ja nainen oli sellainen josta moni käyttäisi sitä sipulikukalta kuulostavaa sanaa.Jälkikäteen kun katselee tilannetta vähän niinkuin ulkopuolisena niin ei siinä ole mitään järkeä. Vaikka olenkin alistuvaa sorttia niin kyllä minulla oli suhteen alussa vielä itsekunnioitus, lopussa siitä ei paljoa ollut jäljellä. Helppous, tottumus ja laiskuus ovat syitä jotka on helppo heittää ilmaan, mutta ei nekään oiken kunnon tarkastelua kestä.

Kodinhoidon kohdalla tilanne on vain helposti se että jonkun on ne pakko hoitaa ja jos toinen ei selvästikkään ole siihen kykenevä niin mitä ihmettä siinä voi tehdä? Samoiten myös lasten kohdalla, tässä kohtaa seksin vähyys oli onni, ei tullut lapsia tehtyä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 13:20"]

Toiset tuntuu uskovan, että kaikki miehet nyt vaan on luonnostaan sellasia.

[/quote]aivan! ja kun ei mtn odota/vaadi niin sitä saa mitä tilaa..