Kannattaako lapsettoman miehen alkaa seurustella sinkkuäidin kanssa?
Lapset ovat isällä joka toisen viikon. Voiko suhde toimia, vai ovatko elämäntyylit ja tottumukset vain liian erilaiset?
Kommentit (34)
Pidätkö riipputisseistä, vatsaröllyköistä ja raskausarvista? Jos pidät, kannattaa ehdottomasti ainakin kokeilla. Ei siinä mitään menetäkään.
En lähtisi. Aivan liian erilaiset arvot. En pystyisi murhaajankaan kanssa seurustelemaan, vaikka olisi kuinka hurmaava persoona.
t. antinatalisti
Miten mittaat kannattavuutta tuollaisessa asiassa? Ei muuten ole harvinaista nähdä naisen profiilissa toivetta, että miehelläkin olisi lapsia jotta mies ymmärtää lapsiperheen realiteeteista jotakin.
Jollain aikajänteellä seurustelukumppanin lapsiin tutustuu enemmän tai vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi. Aivan liian erilaiset arvot. En pystyisi murhaajankaan kanssa seurustelemaan, vaikka olisi kuinka hurmaava persoona.
t. antinatalisti
Mikset, murhaajahan edustaa kanssasi samoja arvoja? Yksi ihminen vähemmän. :D
Eihän tuo kerro arvoista mitään, pösilö. Etenkin jos miehellä lapset suunnitelmissa.
Minua ihmetyttää se, että joku kyselee muilta kannattaako seurustella jonkun kanssa? Eiköhän se pitäisi itse tietää parhaiten. Vai onko ap todella epävarma ja elää muiden mielipiteiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö riipputisseistä, vatsaröllyköistä ja raskausarvista? Jos pidät, kannattaa ehdottomasti ainakin kokeilla. Ei siinä mitään menetäkään.
Sun kaltaisten ihmisten ei kannata seurustella kenenkään kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomillakin on noita, etenkin jos on joskus ollut lihava... ja kaikilla äideillä ei edes ole.
Vierailija kirjoitti:
Miten mittaat kannattavuutta tuollaisessa asiassa? Ei muuten ole harvinaista nähdä naisen profiilissa toivetta, että miehelläkin olisi lapsia jotta mies ymmärtää lapsiperheen realiteeteista jotakin.
Jollain aikajänteellä seurustelukumppanin lapsiin tutustuu enemmän tai vähemmän.
Paras kaverini on seurustellut miehensä kanssa viisi vuotta eikä ole koskaan edes tavannut tämän lasta. Lapsi asuu äitinsä kanssa toisella puolella Suomea.
Ei kannata. Lapseton ei voi kuitenkaan ymmärtää vanhemman elämää. Toisekseen ne toisen lapset tuntuvat vaan riesalta. Ikäviä asioita on tapahtunut paljon ei-biologisen vanhemman yllyttämänä tai toimesta.
Äiti on siis jättänyt lapsen isälle ?
Sinkku = yksin
.
Sinkkinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomillakin on noita, etenkin jos on joskus ollut lihava... ja kaikilla äideillä ei edes ole.
Raskauden jälkeensä jättänyt vatsanahka ja lapastissit ovat todella tunnistettavia merkkejä. Katso joskus ympärillesi rannalla.
Ei kannata, sinkkuna on huomattavasti mukavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti olen ollut useita vuosia hyvässä parisuhteessa. Ymmärrän, jos tämä harmittaa. :)
Yritin joskus. Olin aivan hullun ihastunut siihen naiseen. Nainen oli ihastuttava ja seksi taivaallista. Arki oli kuitenkin aivan kauheaa, kun kaikki tehtiin tietysti lasten ehdoilla. Enhän minä siihen sitten sopeutunut vaikka miten yritin ja erohan siitä seurasi.
Sinkkuäitejä on yhtä paljon olemassa kuin lentäviä sikoja.
Zincc
Voisi vähän otsikointiin miettiä mitä kirjoittaa. Tuo halventaa jo Veloja ja Sinkkuna eläviä ihmisiä ..
Entäs jos sillä olisi 6 lasta ja suurperhe sillä "sinkulla". Naurettavaa käyttää väärää sanaa ..
No minä löysin nykyisen mieheni kun olin 34v ja pienen lapsen yh. Ei lapsi haitannut mitään.
Mitä sinä haluat suhteelta? Mitä nainen haluaa suhteelta? Onko mielessä vain aikuisten välinen suhde, kun lapset eivät ole maisemissa, vai onko tarkoitus ottaa mukaan ns. koko paketti? Ajan kanssa perustaa perhe? Haluatko omia lapsia ja voiko/haluaako nainen vielä saada lapsia?
Lapsellisen naisen kanssa et voi saada ydinperhettä, etkä tiivistä/päivittäistä lapsetonta seurustelusuhdetta.
Suurperheen äiti etsii miestä. EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Sinkku.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti olen ollut useita vuosia hyvässä parisuhteessa. Ymmärrän, jos tämä harmittaa. :)
Olet siis joku katkera nainen? Ok. :)
Ei se kannata, mutta hauskaa se voi olla.