Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niille keille eivät usko Jumalaa ja huutavat että Jumala ei ole olemassa niin miten selitätte tämän?

Vierailija
30.07.2020 |

Jumala on olemassa. Miten selitätte sen että vatikaanivaltiossa oli pappi, nyt en muista tätä kansantarinaa varmuudella mutta yritän summittaisesti kertoa.

Miten selitätte sen että vatikaanivaltiossa oli pappi joka keskiajalla kesti 30päivän kivityksen ja hänen päähän heitettiin kiviä jatkuvasti? Onko tuo jotain absurdia pseudotiedettä kreatiivisesti että Jumalaa ei ole olemassa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät tarinan olevan totta?

Vierailija
2/22 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole pelkkä myyttinen ja liioiteltu tarina kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salakuljetit Jumalan tähän väittämään tyhjästä. Stonehengessä on valtavia kiviä nostettu hirmuisella voimalla kasaksi, joten He-Man.

Vierailija
4/22 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinulla on joku kansantarina, jota et edes itse välttämättä muista oikein ja meidän pitää selittää sinulle, miten se on mahdollinen?

Ei jatkoon.

Vierailija
5/22 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalan mieli on ikuinen. Mieli on suun ja leuan alue. Miten tälläisestä olemassa olevasta kansantarinasta puhutaan mielellä jos Jumalaa ei olisi olemassa?

Nyt kyllä kehun itseäni että tuo oli madafaking ulostulo! 5/5!

Vierailija
6/22 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se oli kansantarina. Jota et edes kunnolla muista.

Vaikka se olisi tottakin, niin sehän todistaa yhtä paljon Mustanaamion olemassaoloa kuin jumalankin.

Vierailija
7/22 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jumala olemassa, mutta muistakaa mitä Jeesus sanoi.

Älköön sydämenne olko levoton. Uskokaa Jumalaan ja uskokaa minuun. 

Minun Isäni kodissa on monta huonetta – enhän minä muuten sanoisi, että menen valmistamaan teille asuinsijan. Minä menen valmistamaan teille sijaa mutta tulen sitten takaisin ja noudan teidät luokseni, jotta saisitte olla siellä missä minä olen.Te tiedätte kyllä tien sinne minne minä menen.»

5Tuomas sanoi hänelle: »Herra, emme me tiedä, minne sinä menet. Kuinka voisimme tuntea tien?

Jeesus vastasi: »Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.

Jos te tunnette minut, opitte tuntemaan myös minun Isäni. Te tunnette hänet jo nyt, olettehan nähneet hänet.»

Vierailija
8/22 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, uskon Jumalaan mutta tuohon tarinaan en siltikään usko, joten varmaan vielä vaikeampi ei-uskovaisen pitää tuota minään vakavasti otettavana haasteena uskonnottomuudelleen. 

Näin uskovaisen näkökulmasta toki uskon että Jumalalle olisi mahdollista tuollainenkin ihme, mutta eipä vaan oikein vaikuta todelta. Jos olisi totta, toivottavasti antoii tyypille myös täyden kivuttomuuden, eikä vain niin että selviää hengissä ihmeen kautta mutta järkyttävät tuskat 30 päivää. Yleensäkin ihmeitä näyttää apostolien ajan jälkeen tapahtuneen vähän, jos ollenkaan.

Vierailija
9/22 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihmisen täytyy olla mielisairas tai heikkolahjainen, jos hän ei ymmärrä, mikä tällaisessa päättelyssä on vialla. Olisi todella pelottavaa kärsiä tällaisista harhoista.

Vierailija
10/22 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalan mieli on ikuinen. Mieli on suun ja leuan alue. Miten tälläisestä olemassa olevasta kansantarinasta puhutaan mielellä jos Jumalaa ei olisi olemassa?

Onko pelkkiä reseptilääkkeitä, joita olet ottanut?

Vierailija
11/22 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinulla on joku kansantarina, jota et edes itse välttämättä muista oikein ja meidän pitää selittää sinulle, miten se on mahdollinen?

Ei jatkoon.

Miten selität 5/5 kommentin menevän noin osuvasti? Ilman Jumalaako?

Terveisiä! Wasaa!.... Jumslan kertomaa summittaisesti, eikö Jumala ole täydellinen?

Vierailija
12/22 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pelkkiä reseptilääkkeitä, joita olet ottanut?

Kyllä! Vannon kautta kiven kannon! 5/5 ja 11/11 oli Jumalan "teettämiä" eli Finland kielellä puerhoimia.

Vierailija
13/22 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka selittäisitte Hesekielin näyt? Se on mielenkiintoinen kirja.

Vierailija
14/22 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiset ovat kyllä ihan sekaisin ja hoidon tarpeessa. Sama kuin uskoisi vaaleanpunaiseen lentävään norsuun.

Vierailija
15/22 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesekielin näyt selittyvät Harry Potterin kirjoittajalla, eli kaikkea voi kirjoittaa. Raamattu on väittämiä, mutta missäpä todisteet?

Vierailija
16/22 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä olisi uskoa edes sinapinsiemenen verran, niin mikään ei olisi teille mahdotonta. Eikö siis kannattaisi jokaisen jo aloittaa oma vuoropuhelu isämme kanssa?

Vierailija
17/22 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala tekikin víttuilún ulostulo koska oikea kuningazz on fuçking. Tunkekaa summittaisenne lääkkeenne persiiseenne!

Vierailija
18/22 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja rationaalisesti. Hahahahahahhaa!

Vierailija
19/22 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala tekikin víttuilún ulostulo koska oikea kuningazz on fuçking. Tunkekaa summittaisenne lääkkeenne persiiseenne!

Kappas, pimeän puolen "herra" saapuikin jo tänne rienaavine sanoinen. 

Vierailija
20/22 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja rationaalisesti. Hahahahahahhaa!

Sinun ego näkyy kartaltakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi