Ison tien lähellä harhaili yksinään n. 3-vuotias pikkupoika
Itkemässä. Olin koirani kanssa lenkillä ja näin hänet. Pysähdyin ja kysyin että onko kaikki ok, poika vain itki hysteerisesti ja huusi äitiä.
Otin pojan mukaani läheisen kerrostalon pihaan (oletin että on tullut sieltä). Noh, siellähän joku äiti huutaa melkein hysteerisesti lapsen perään. Palautan pojan äidilleen ja mitä, saan ihan hirveän törkeän vastaanoton. :( Pojan äiti alkaa huutamaan minulle että pidä se koira kaukana lapsesta ja ala laputtaa ennen kuin hän soittaa poliisit paikalle??
Siis ymmärrän että kyseinen äiti panikoi, mutta tuo nyt tuntui todella pahalta. Tuntui siltä kuin olisi siepannut lapsen ja lapsi olisi pitänyt jättää yksin harhailemaan autojen joukkoon...
Kommentit (23)
Olet ilmeisesti vielä aika nuori. Minäkin oli aika ujo parikymppisenä, olisin mennyt varmaan samanlailla lukkoon. Mutta aika muuttaa ja tuo rohkeutta, nyt nelikymppisenä en olisi jäänyt enää sanattomaksi.
Ihmiset on kummallisia ja reagoi kummallisesti aina välillä.
että ethän vaihda niitä muuten vain. varmadti et. en halua loukata, mä vaan tykkään eläimistä kovadti, yli 30 koiraa kuulosti oudolta, mutta jos tarkoitat pentuja joita annat pois niin sitten. tietysti mitään koiraa ei saa pitää synnytyskoneena... mutta tiedät varmasti, kunhan taas huolehdin eläimistä.
OLET AP SANKARI, PELASTIT VAUVAN! KIITOS SINULLE. ONNEKSI ON IHMISIÄ KUIN SINÄ, JOTKA EIVÄT KULJE POIS KUN NÄKEVÄT AVUTTOMAN LAPSEN YKSIN JA HÄDÄSSÄ. ÄLÄ VÄLITÄ SIITÄ ETTÄ SE ÄITI OLI PANIIKISSA, HÄN JO SYYTTI ITSEÄÄN JA OLI KAUHUISSAAN. KIITOS SINULLE, PAIKAN TULLEN TEIT AINOAN OIKEAN RATKAISUN JA VOIT OLLA YLPEÄ ITSESTÄSI, SINUN ANSIOSTA VAUVA SELVISI AJOTIELTÄ, TAI MAHDOLLISESTI AUTOLLA LIIKKUVALTA PEDOLTA. SE ON TÄRKEINTÄ, ÄLÄ EDES MIETI MUUTA. HYVÄT TEOT AINA PALAUTUVAT, NIILLÄ ELÄMÄ LIIKKUU.