Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä roikkuu riipuksessasi/kaulakorussasi?

Vierailija
03.07.2013 |

Siis joku "maskotti" tms. Ja miksi juuri tämä asia/aihe?

:-)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oletko nähnyt jollain toisella jonkun hauskan maskotin, joka jäi mieleen?

Vierailija
2/20 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään, pelkkä ketju. Yleensä käytän sellaista sydäntä. Ei sillä mitään tarkoitusta ole, olen saanut sen lahjaksi, sillä on tunnearvoa ja se näyttää kivalta. Mutta kesällä se on liian iso ja painava ja pomppii juostessa inhottavasti, kun ei ole niin umpinaista kaula-aukkoa paidassa, joten olen kesät ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen ketjun lenkeistä tehty kolmioriipus. yritin etsiä siitä kuvaa netistä, mutta ihan samanlaista ei löytynyt. seuraavassa linkissä on sama idea, mutta oma kolmioni on toisinpäin, eli terävä puoli ylöspäin, ketjun lenkit ovat kaksinkertaiset ja kaikki lenkit kiinni toisissaan/viereisissä lenkeissä, jotta se pysyy kuosissaan.

olen saanut tän joskus mieheltä lahjaksi, hänellä on itsellään prameampi tyyli kuin minulla, joten olin suunnattoman iloinen siitä, että hän oli tajunnut ostaa minulle vaatimattomamman riipuksen, sellaisen josta minä pidän, eikä hän itse.

http://www.indiedays.com/item/toimitus/tee-itse-kaunis-ja-nayttava-koru

Vierailija
4/20 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kultainen medaljonki. Sisällä kohtuun kuolleen poikani kuva. Ensin ajattelin, että tatuoisin hänen nimensä sydämeni päälle, mutta päädyin kuitenkin medaljonkiin.

Vierailija
5/20 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

formula-auto :) Mies on ostanut tämän poikamme harrastuksen takia...

Vierailija
6/20 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasinen käärme 

Vierailija
7/20 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kultaista sydäntä, jotka olen saanut mieheltäni lasten syntymän jälkeen. Sydän/ lapsi.

Vierailija
8/20 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmishahmo, jolla on kädet levitetty auki ja selässä kuin liitopurje. Kai se on Ikaros. Lapponia-korun riipus, jonka ostin voimakoruksi muutama vuosi sitten, kun olin selvinnyt tähän astisen elämäni vaikeimmasta ajasta.

Vierailija
9/20 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin kaulakoruostokseni on sellainen nuottiavain lasinpalasen sisällä. Miksikö? Koska musiikki on minulle tärkeää ja valtava energianlähde elämääni.

Vierailija
10/20 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaisia karjalankarhuja.

Sain käädyn lahjaksi mieheltä yhtenä synttäripäivänä.

Vierailija
11/20 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chopardin valkokultainen sydänkaulakoru jonka ympärillä timantteja ja korun sisällä 3 "kelluvaa" eli liikkuvaa timanttia. Maksoi melkein 6000 euroa, mies osti sen jonkin aikaa sitten kiitokseksi siitä etten halua lapsia.

Vierailija
12/20 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 13:31"]

Chopardin valkokultainen sydänkaulakoru jonka ympärillä timantteja ja korun sisällä 3 "kelluvaa" eli liikkuvaa timanttia. Maksoi melkein 6000 euroa, mies osti sen jonkin aikaa sitten kiitokseksi siitä etten halua lapsia.

[/quote]

En koskaan ole kuullut tuollaista perustetta korulahjalle. Mutta nyt olen! :D

Vierailija
13/20 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeinen lohikäärmeen torso jolla levitettyt siivet roikkuu kaulasani. Minulle se merkitsee vaikeuksien voittamista ja aina kun tuntuu rankalta saan siitä voimaa puskea etenpäin.

Vierailija
14/20 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeinen ukonvasara mustassa nyörissä. Se on muistokoru ja kertoo myös pakanuudestani.

Vierailija
15/20 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ja lasten nimien ekat kirjaimet.

Vierailija
16/20 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten sydän ja ei kait sillä mitään symbolista tarkoitusta ole.

Vierailija
17/20 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risti. Uskoni vuoksi.

Vierailija
18/20 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 sydäntä. Molemmat erilaiset. Toisen olen saanut kummisedältäni silloin, kun minut on kastettu. Maaliskuussa 1970. Toisen olen saanut mieheltäni.

Vierailija
19/20 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskotti? Mikä on vastaajien keski-ikä on kaulakorussa on "maskotti". 15-v?

Vierailija
20/20 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n viestissä sanottiin "maskotti" tms. Tuo lyhenne tarkoittaa: tai muu sellainen. Ap siis etsii kaikenlaista ketjussa killuvaa, ei pelkästään maskotteja.

Itselläni on rauhanmerkki (peace) nimeni takia.

I

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä