Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa pokkaa...

Vierailija
03.07.2013 |

Saatiin tänään sovittua parin kuukauden venkoilun jälkeen jatkoa elatussopimukseen, lastenvalvoja vahvisti työssäkäyvälle exälle nollasopimuksen kolmesta lapsesta taas vuodeksi eteenpäin. Itse en halunnut mitään alkaa siihen vaatimaan, kun ajatellu että kelasta saa ainakin elatustuen silloinkun on maksupäivä ja toivonut että jos hänelle sitten jotain ylimääräistä jää niin käyttäisi sitten lapsiinsa (vaikka aika epätodennäköinen haave ollutkin).

No eihän siinä mitään, kun päästiin sosiaalitoimistosta ulos alkoi hän puhua ettei hänellä ole pyykinpesumahdollisuutta, kun oli uuden rakkaan kanssa mennyt sukset ristiin (sen saman jonka takia aikoinaan petti ja lähti), ja tarvitsisi nyt meidän pesukoneen kun on sen aikoinaan maksanutkin...

Siis mitä helvettiä, exä ei ole osallistunut 1½-vuoteen millään tavalla lasten elatukseen, lukuunottamatta paria synttärilahjaa ja yhdenkäden sormilla laskettavia kertoja, kun lapset ovat hänen luonaan olleet tarjonut ilmeisesti jotain syötävää. Ja nytkö mun pitäisi pestä kolmen lapset pyykit nyrkkipyykillä, kun pesukone on aikoinaan hänen ostamansa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse pestä eksän vaatteita. Vaikuttaa siltä, että työssäkäyvä eksäsi ei ole vieläkään oppinut hoitamaan raha-asioitaan, kun valittaa rahapulaansa. 

Miksi muuten suostuit nollasopimukseen? Jos mies ei olisi suostunut allekirjoittamaan sopimusta, se olisi riitautettu ja asia olisi ratkaistu käräjillä. Varattomana olisit saanut maksuttoman oikeudenkäynnin ja elatusmaksut kohtuullistettua. Maksut menisivät ulosottoon ja ukko oppisi kantapään kautta, miten rahataloutta hoidetaan. 

Vierailija
2/14 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun nyrkkipyykillä tarvii lasten vaatteita pestä, sun pitää vaan ostaa oma kone.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sinun onnesi, että ukko lähti.

Voithan ehdottaa, että se kenellä on kone pesee kaikkien lasten pyykit... oli varaa tai ei!

Vierailija
4/14 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät koneen ja sanot että tavarat on aikanaan jaettu erossa. Suksikoon suolle tuollainen äijä. Pesköön vaatteensa käsin. Kerro että äijä voi hakea kierrätyksestä halvalla koneen tai tori.fi on hyvä paikka ostaa kone.

Älä suostu kynnysmatoksi.

Vierailija
5/14 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etteköhän te jo ole omaisuutenne jakanut ja kone jäi erossa sulle. Mun mielestä siinä ei ole mitään sen ihmeellisempää, käske hankkia uus tyttöystävä pyykinpesijäksi, jos koneeseen ei ole varaa.

Olisin kyllä itse vähän ääntä korottanut lastenvalvojalla, ei kaikkea tarvitse hyväksyä kiltisti, asioista voi myös valittaa.

Vierailija
6/14 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niillä miehillä pokkaa. Luuserihan tuo on. Ei elätä jälkeläisiään eurollakaan.

Käykö mies töissä? Jos ei käy niin veikkaan ettei tule käymäänkään vaan aikoo lintsailla ettei tarvitse elareita maksaa jatkossakaan.

Vierailija
7/14 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska, kun lukee, ymmärtää jättää kirjoittamatta mitä sattuu...

Vierailija
8/14 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä te näitä kusipäisiä luusereita edes löydätte?

Vierailija
9/14 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 12:03"]

mistä te näitä kusipäisiä luusereita edes löydätte?

[/quote]

Kato palstahullu avas sanaisen arkkunsa! Hanki harrastus.

Vierailija
10/14 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et hae yksinhuoltajuutta? Vai onko sulla?

Vierailija
11/14 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sun kuuluu antaa pesukone pois jos on exän maksama! Jos ei erosta ole jo tehty ositusta jossa mainitaan omaisuudet ja muu irtaimisto. Exä vaatii osituksen ja todistaa että on ostanut pesukoneen. Jos olitte naimisissa niin sitten omaisuus menee puoliksi ilman avioehtoa. Oletteko eronneet leväperäisesti?

Vierailija
12/14 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan, että tavarat on jo jaettu silloin aikoinaan.

Vierailija
13/14 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaat näytellä yhtä tyhmää, niin sanot, että sehän hajosi jo vuosi sitten. ostit sitten kierrätyskeskuksesta/kaupasta uuden. Lisäät siihen vielä, että kaupastahan niitä mieskin saa.

Vierailija
14/14 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 11:56"]

Etteköhän te jo ole omaisuutenne jakanut ja kone jäi erossa sulle. Mun mielestä siinä ei ole mitään sen ihmeellisempää, käske hankkia uus tyttöystävä pyykinpesijäksi, jos koneeseen ei ole varaa.

Olisin kyllä itse vähän ääntä korottanut lastenvalvojalla, ei kaikkea tarvitse hyväksyä kiltisti, asioista voi myös valittaa.

[/quote]

Kiitos kommenteista, Joo sehän tässä mun mielestä törkeetä olikin että erosta on jo toista vuotta ja alkaa nyt itkeä pesukoneen perään, ajattelin ainakin ite että mun mielestä lastenhoitoon aika olennaisesti liittyvä laite voisi jäädä sinne minne lapsetkin. Vaikken nyt varmaan konkurssiin joutuiskaan vaikka joutuisin uuden hankkimaan, niin luulisin että hänelläkin olis siihen varaa, varsinkin kun tekee 6-7 päiväistä työviikkoa eikä laita lapsiin euroakaan. Puhumattakaan että olisi joskus aikaa olla niiden kanssa..

Sehän tässä on jännä, että aika moni (kaikki) luulevat mun ex-vaimoa jostain syystä mieheksi, kun tossa alotustekstissä ei puhuttu sukupuolesta mitään...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan