Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen mies on vielä hyvännäköinen nuorten mielestä?

Vierailija
29.07.2020 |

Eli jos mies on todella hyvän näköinen ikäisekseen, niin missä iässä tulee se stoppi, milloin hyvännäköisyydestä huolimatta lakkaa olemasta nuorten silmissä hyvän näköinen? Unohdetaan kokonaan status ja dannyt.

Kommentit (162)

Vierailija
21/162 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on hyvännäköinen hän on hyvännäköinen iästä riippumatta. Sama myös silloin, jos mies ei ole hyvännäköinen. Ikä ei liity hyvännäköisyyteen mitenkään. 

Vierailija
22/162 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24-vuotiaana alkaa monen rupsahtaminen. Tukka tippuu päästä, maha kasvaa ja kasvot venähtää muodottomiksi.

Geenit... Minä en esim ole kaljuuntunut tippaakaan. Hiukan on harmaita hiuksia ja partaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/162 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peter Facinelli on 46 ja hän on mielestäni todella komea.

N23

Ruma nenä.

Vierailija
24/162 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisen iästä.

Kun olin 16, mun mielestä 21 oli viimeinen raja ja näytti liian vanhalta. Ihmettelin niitä tyttöjä, jotka viitsivät hengata niin vanhojen miesten seurassa autokyytien ja alkoholin toivossa.

Kun olin 18–22, ikäloppu tarkoitti yli kaksvitosta.

Kun olin 23–25, joku 28-vuotias oli mielestäni oikea vanhus. Kolmosella alkavaa en olisi voinut kuvitellakaan parikseni.

Kun olin 26–30, itseäni neljä tai viisi vuotta vanhempi oli liian vanha.

Tämän jälkeen en taida olla enää palstamiesten kirjoissa ollut nuori? Eli ole hyvä.

Vierailija
25/162 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan teini-iässä katsoneeni, että melkein kolmikymppisenä osa miehistä on vielä aika hyvännäköisiä.

Vierailija
26/162 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukki on miltei 80-vuotias ja häntä pidetään yleisesti tosi komeana. Eli se, onko silmää miellyttävä ulkonäkö, ei riipu ollenkaan iästä. Tunnen myös erään yli 50-vuotiaan naisen, joka on ihan äärettömän kaunis piirteiltään. Nuoruus ja kauneus eivät siis kulje käsi kädessä.

Vierailija
27/162 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

77v koska Danny. Voi tosin olla orastavaa mielisaurauttakin pitää niin vanhaa miestä poikaystävänä alle 20v(60v).

Vierailija
28/162 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olin 9-vuotiaana ihastunut Richard Dean Andersoniin, joka oli 39. Tosin hän saattoi olla muutaman vuoden nuorempi Suomessa esitetyissä jaksoissa.

Vierailija
29/162 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on kovia pokaajia ihan ikäluokasta riippumatta, oli nainen tai mies. Ikä ei ole viehättävyyden este, ellet nyt 100 vuotta ole täyttänyt. Kysyt tätä varmasti miehenä siitä näkökulmasta, voitko saada nuorta naista vähän kypsemmälläkin iällä. Kyllä voit, jos olet huolehtinut itsestäsi ja lähestymisen pelkoa ei ole. Älä kuuntele myöskään naisten neuvoja ja vinkkejä, kuten varmaan jo tiedät.

Vierailija
30/162 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kyllä ihan kypsä ikäisekseni ja ymmärsin jo yläasteella, että esim.kolmekymppiset on oikeasti tosi nuoria aikuisiksi, mutta toisaalta en olis voinut kuvitella seurustelevani edes 2-kymppisen kanssa kuin fantasia-tasolla. Nelikymppisiä aloin pitää hyvännäköisenä vasta reilusti yli 3-kymppisenä.

Vierailija
31/162 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 40 ja miettinyt joskus tätä. Työpaikallani on eräs lyhyt ja kalju, varmasti yli 60-v mies ja pidän häntä kuumana. Samalla tiedostan, että vielä muutamia vuosia sitten hän olisi ollut silmissäni pappa. Myös eräs tukeva, kaljuuntuva n.50-v mies on mielestäni ihan kivannäköinen. Ei todellakaan olisi ollut vielä hetki sitten. Kaipa olen ymmärtänyt olevani keski-ikäinen...

Vierailija
32/162 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit merkitsee eniten. Mutta sanoisin että siinä 35v paikkeilla voi olla vaikeeta miehen pokata esim 18v likkaa, ellei ole sitten ihan huippugeenit nuorekkuuden kannalta. Vaikka olisikin hyvännäköinen, niin jos ikä näkyy kasvoilta niin ei moni nuori likka tykkää. Muistuttaa liikaa omaa faijaa tai jotain.

Itselle on siunaantunu sen verran hyvät geenit että näin 28 vuotiaana näytän 20-vuotiaalta. Tuuheat hiukset, hiusraja ei ole liikkunut yhtään, ryppyjä tai juonteita tai muutakaan ei ole. Hyvä iho. En juo alkoholia, timmi vartalo, säännöllinen päivärytmi eikä liikaa stressiä elämässä niin pysyy nuorena pitkään jos geenit sen sallii.

Vierailija
33/162 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh ei ollut nyt kysymys mistään tukevista sedistä, joilla on karismaa, vaan (super)mallitason miehistä.

ap

Vierailija
34/162 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyt täällä tuollaisen kysymyksen, niin tiedät kyllä mitä täällä saat vastaukseksi. Kaikki naiset ovat olevinaan todella suoria ja rationaalisia, jotka tekevät järkipäätöksiä jopa iän suhteen. Oletko itse aina pitänyt kaikkia 50-vuotiaita naisia automaattisesti rumina ja liian vanhoina? Aivan, 50-vuotias hyvännäköinen on yleensä paljon kuumempi kuin hyvännäköinen 25-vuotias nainen.

Ongelma ei ole ikäsi, vaan se miten korvien välissä tunnet ikäsi. Moni 25-vuotias painii samojen ikäkysymysten äärellä, kuin 55-vuotias. Toinen iso ongelma on, että +30 vuotiaana olet todennäköisesti jo muodostanut huonoja tottumuksia/tapoja, jotka estävät nuorten naisten tai jopa vanhempien naisten löytämisen. Et välttämättä jaksa työviikon jälkeen lähteä baariin perjantaina tai olet kuunnellut kenties naisia siinä, ettei heitä saa lähestyä missään muualla kuin Tinderissä. Kyllä voi lähestyä, kun et ole uhkaava tai tuo heti esille seksuaalisia viestejä (ja muistat huolehtia siisteydestä ja hygieniasta)

Vierailija
35/162 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-85

Vierailija
36/162 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v esim. David Beckham

Vierailija
37/162 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se raja menee siinä, että pystyisikö mies esim olemaan jo minun ikäiseni isä. Sanoisin että nyt kun olen 27v niin 40v olisi raja.

Vierailija
38/162 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppinen mies taas tykkää puumista.

Sukupuolen perusteella näyttää mielipiteet hajoavan.

Sinä se jaksat jauhaa tätä. Säälittävä.

Vierailija
39/162 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vähän vanhemman miehen omakohtaisena kokemuksena.

Olen päälle nelikymppinen mies, opiskeluaikana toimin mallina ja kiitos aktiivisen harjoittelun ja harkitun ruokavalion, vartaloni on varmasti paremmassa kunnossa kuin useammalla pari- kolmekymppisellä nuorella. Olen huomattavasti lihaksikkaampi ja vähärasvaisempi kuin nämä nuoremmat miehet.

Kuitenkin, mitä näihin alla kolmekymppisiin naisiin tulee. No.

Parille nuoremmalle, alle kolmekymppiselle, naiselle tuli kai jollain lailla puskista, kuinka vanha oikeasti olen. Kun parin nuoremman naisen kanssa oli ollut jonkilaista flirttiä, ikäni selvittyä näille, flirtti loppui siihen.

Noin omakohtaisena veikkauksena, jos naisen ikä alkaa kakkoselle ja miehen nelosella, ikäero on naiselle ehdoton ”turn-off”, vaikka miehenä olisikin erinomaisessa kunnossa ja paremmassa kunnossa kuin kaksi- tai kolmekymppiset miehet.

Vierailija
40/162 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä onko alakerrassa riittävästi kokoa ja tehoa.

Jos löytyy, niis sillä saa 20-vuotta nuorennusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän