Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mies näistä kannattaisi "ottaa", ts. jatkaa tapailua ja yrittää seurustelua...?

Vierailija
29.07.2020 |

A (tavattu jonkun verran, n. 1,5kk ajan)
- länsimainen ja kiinalainen horoskooppi suht yhteensopivat
- ilmeisesti haluaa olla mun kanssa ja taitaa jo vähän ajatella että ollaan "yhdessä"
- luultavasti olisi uskollinen
- tykkää matkustella, mikä olisi mulle tärkeää
- ulkonäkö ok ikäisekseen
- luultavasti olisi luonteeltaan "kiltti"
- fiilis että hänelle olisi minun lapset ok, ei ole tavannut vielä
- en oikein ainakaan vielä syty hänestä
- hänellä ei ole autoa eikä ole ajanut vuosikausiin eikä aja, jotenkin tämän mä koen- ei jostain syystä tosi "turn-off" (en halua aina itse ajaa joka paikkaan)
- ei juo viinejä; itselle olisi kiva että kumppani jotenkin tajuaisi viineistä & ruokakulttuurista jotain
- ei tosiaan tunnu oikein ruokakulttuurista hirveästi ymmärtävän
- ei mitään koulutusta (itsellä amk ja ylempi amk)
- duunarityö jota tekee kausittain, itsellä asiantuntija/esimiestyö; mietin onko tämä pidemmän päälle juttu ettei maailmat yhtään kohtaa, kun toinen ei esim. osaa kieliä, ei voi jutella mitään työasioista kun ei toinen ymmärrä jne.
- 1 yö yhdessä, ei oikein napannut tietyt asiat...

B (oltu ja asuttu yhdessä, erottu isojen parisuhde- ja uusperheongelmien vuoksi, tapailtu taas, ilmeisesti rakastan häntä edelleen, hän ei tunnu enää haluavan seurustelusuhdetta)
- länsimainen ja kiinalainen horoskooppi EI yhteensopivat
- sytyttää minua, ei kukaan muu niin sen jälkeen
- meillä on pari yhteistä liikunnallista harrastusta (joita ei tunnu juuri kukaan harrastavan ainakaan molempia)
- meillä on toinenkin yhteinen harrastus/mielenkiinnon kohde, jota ei tunnu juuri kukaan harrastavan
- hänellä on auto
- asiantuntija viineissä
- kulinaristi kun tarvitaan
- seksi !! (tosin hän oli haluton usein kun oltiin yhdessä..)
- yhteistä huumoria löytyy :) (no toki kun tunnetaan hyvin ja oltu yhdessä)
- hän on puhdas ja siisti, mikä vaikuttaa siihen että on haluttava
- hyvä työ
- pidän hänen ulkonäöstään
- hän ei ilmeisimmin enää halua olla minun kanssa varsinaisessa seurustelusuhteessa ainakaan
- ei vaikuta uskolliselta, en tiedä oliko suhteemme aikanakaan
- suhteen uudelleen luomiselle painolastia epäonnisesta historiastamme
- hänellä on kiivas luonne
- emme varmaankaan voisi asua yhdessä ainakaan vuoooosikausiin lasten takia (joka minulle taas olisi tärkeää, hänen kohdalla voisin harkita nyt poikkeusta)
- jollain lailla epäluotettava
- hän ei hyväksy eikä oikein hyväksynyt täysin yhdessäolon aikaan lapsiani

C (tavattu vasta 2 krt)
- länsimainen horoskooppi ei yhteensopiva, kiinalainen ok
- ilmeisesti haluaisi tavata minua ja olla minun kanssa
- auto
- ok koulutus ja työ
- tykkää matkustella
- ilmeisesti kiivasta luonnetta löytyy myös (kertomansa perusteella eroista)
- tosi eri päivärytmi kuin minulla

D (tavattu vasta 2 krt)
- länsimainen horoskooppi ei yhteensopiva, kiinalainen ok
- haluaa tutustua minuun ja varmaan haluaisi aloitella seurustelua sitten
- luulen että olisi uskollinen
- auto
- ilmeisesti illalliskulttuuri ok
- ilmeisesti matkat ok
- lihava
- eri poliittinen näkökanta
- ilmeisesti tykkää asua kerrostalossa, toisin kuin minä
- ei välttämättä halua muuttaa yhteen tulevaisuudessa
- tosi eri musiikkimaku kuin minulla
- joku tässä mahdollisesti kuitenkin pienesti tuntuu kivalta kemialta

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n listaus sisälsi vain pinnallisia asioista. Missä sellaiset ominaisuudet kuin kunnioitus, ystävällisyys, lempeys, hellyys, arvostus ja lojaalius? Jos lämmin, rakastava syli ja sydän puuttuvat, ei millään noista asioista ole mitään merkitystä.

On myös moraalisesti arveluttavaa pyörittää montaa miestä. Anna miespolojen etsiä rakkautta muualta ja ala tutustumaan itseesi. Sitä paitsi on selvää, ettei kukaan noista sovi sinulle, ethän muuten olisi kyselemässä täällä.

Vierailija
22/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki luiskaan.

Keskity itsesi kehittämiseen. Tee lista unelmien parisuhteesta. Mitä toivot puolisolta? 

Kun olet tehnyt listan. Lue se uudestaan ajatuksella.

Mitä näistä listaamistasi asioista löytyy sinusta itsestäsi?

Itseltäni löytyy itse asiassa kaikki ne ominaisuudet joita toiseltakin toivon, paitsi joku 5k koronakiloja voisi nyt pudottaa :D. (Tai ne on tulleet stressistä joka pistää mut syömään suruun ja ottamaan viiniä kaveriksi, kun olen yrittänyt sitä B:tä tapailla...)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n listaus sisälsi vain pinnallisia asioista. Missä sellaiset ominaisuudet kuin kunnioitus, ystävällisyys, lempeys, hellyys, arvostus ja lojaalius? Jos lämmin, rakastava syli ja sydän puuttuvat, ei millään noista asioista ole mitään merkitystä.

On myös moraalisesti arveluttavaa pyörittää montaa miestä. Anna miespolojen etsiä rakkautta muualta ja ala tutustumaan itseesi. Sitä paitsi on selvää, ettei kukaan noista sovi sinulle, ethän muuten olisi kyselemässä täällä.

No nuo mainitut hyvät ominaisuudet tavallaan sisältyy jo siihen mun arvioon onko "kiivas" luonne tai kiltti luonne jne.

Eli A luultavasti olisi tuollainen.

B ei ollut ja se vaikutti paljon homman kaatumiseen.

C ja D en tiedä, ilmeisesti myöskään kauheasti ei kun tarkemmin kuuntelee heidän elämäntarinoita.

Noita asioita ei voi havannoida kuin vasta muutaman vuoden yhdessäolon jälkeen, miten ne pysyvät ja säilyvät, joten siksi niitä on vaikea edes listata ja arvioida.

Jokainen pystyy niitä esittämään alkuun ekan vuoden ainakin.

ap

Vierailija
24/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos joudut kyselemään, niin ei noista kukaan. Tässä ohjenuora, joka pätee aina ja ikuisesti. Sen nimittäin oikeasti tietää, jos haluaa olla jonkun kanssa ja viimeistään silloin kun ajattelee, että ei olisi hänen kanssaan vaan joku muu olisi.

Ole hyvä.

No, jostain syystä mä tiedän että haluaisin olla kuitenkin vielä B:n kanssa, mutta... ei ole ihan mun valittavissa. Enkä tiedä miten ja miten kauan yrittää. Hänellä tuntuu olevan jo muita virityksiä.

ap

Vierailija
25/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Been jättäisin kokonaan... yhtä tulkintaa ja pelkkää ns. vatvomista aiheuttava suhde....Oikeastaan sinulle vain energiasyöppö.

- A ihan kiva, mutta et tarpeeksi kunnioita.

Sano aalle, että miettimisaikaa Tauko.

- C kiinnostava

- D kiinnostava

Ota noista uusista tuttavuuksista selvää.

Vierailija
26/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

A ja B = ei missään nimessä

c &  d - vaikutti ettette tunne vielä joten kannattaa varmaan tapailla vielä jos ette edes tunne vielä. D:tä ei kannata ottaa jos et pidä lihavista.

niin ja kannattaa ensin päästä yli B:stä ja vasta sitten katella tarkemmin suhteita, en ainakaan itse lähtis kenenkään laastariks paikkailemaan jotain "naista joka sytyttää kun muut ei sytytä". :'DD

Vierailija
27/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda B. On korkeatasoisin eikä ole kiinnostunut sinusta vakavasti. Niinhän itsekin toteat. Tuo on paha miinus, ettei tykkää lapsistasi. Toistan: unohda B.

Tutustu paremmin tyyppeihin C ja D. Kahden tapaamiskerran perusteella ei voi päättää, jos jotain kemiaa kumminkin löytyy.

A:n kohdalla ongelma taitaa olla siinä, että sinä et arvosta häntä, tarpeeksi. Kumppania ei voi katsoa alaspäin. Miehen kiltteys ja kunnollisuus ei taida ollasinulle prioriteetteja, päinvastoin. Mietipä tätä. Siinä olisi hyvä mies tarjolla isäpuoleksi lapsillesi, mutta pidät häntä itseäsi alempitasoisena. Ei hyvä. Pystytkö adennoitumasn eri tavalla? Oletko rakastunut? (Ilmeisesti et, kun vielä 1,5 kk jälkeen pyörität muita).

Niin, mietin itsekin mikä minussa on vikana.

Tällä hetkellä tuntuu ehkä eniten ärsyttävän tuo hänen autottomuus.

Olisi kunnollinen mies varmaan.

Ehkä mulla on joku tunnevamma tullut, koska tuo suhde tuon B:n kanssa oli ensin niin mulle uutta ja mahtavaa ja sitten siitä tuli ihan helvetti, mutta en pääse irti siitä fiiliksestä että jos se olikin mun syytä että se muuttui sellaiseksi jne. jne. ja niistä ihanista hetkistä joita meillä on ollut. 

Sen jälkeen mikään muu ei tunnu oikein miltään.

No pari juttua jossain kohtaa vähän tuntunut että voisi jatkua ja olla kiva, mutta ne valitsi sitten toisin tai oli lemmikkiallergiaa tms.

ap

Tutustu narsismiin, tuo riippuvuutesi kuullostaa läheisriippuvuudelta. Miksi autottomuus voi ärsyttää? Eihän sillä ole mitään tekemistä tuon miehen persoonan kanssa. Tuleeko se kasvatuksestasi, että hyvällä miehellä tulee olla auto? Nyt on loistava tilaisuus tunnistaa näitä asioista ja avata niitä lisää. Autottomuushan on todellisuudessa vaan sitä, ettei omista autoa. Joku ei omista polkupyörää. Siinä kaikki. Sinun prioriteettisi ovat nyt aivan pielessä.

Vierailija
28/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuommonen hutsu jää äkkiä ilman, kun miehetkin ovat löytäneet tämän palstanne.

:D :D luonnollisesti yksityiskohdat ja esim. nuo mainitut asiat muutettu, eli faktat ei ole samoja, mutta vähän kuvaa tilannetta vastaavan tyyppisesti... 

Se vaan on surullista, että olen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paljon törnännyt miehissä tällaiseen, siis toooodella paljon, että alkaa tulla fiilis että kaikki toimii näin (myös naiset koska kuullut sitäkin hyvin paljon).

ap

Vierailija
29/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen että konsultoit Tarot-kortteja ja jos sieltä ei tule vastausta niin kristallipallotkin toimii. Ouija-lauta viime tilanteessa sitten.

Vierailija
30/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on tullutkin jo täällä mutta oikea vastaus on että ei kukaan noista.

Nuo eivät ole maailman viimeiset 4 miestä, kannattaa jatkaa etsintöjä.

Jos joku noista olisi sinulle sopiva niin sinun ei tarvitsisi eikä tarvitse, kysellä muiden mielipidettä. 

Vierailija
31/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo ensimmäisen kappaleen asiat lienevät selviö, jos ap harkitsee suhdetta jonkun heistä kanssa?

Vierailija
32/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda A ja B. Miksi ylipäätään roikut vielä B:ssä? Hyvää seksiä on mahdollista saada kunnolliseltakin mieheltä, jatka vaan vielä etsimistä.

Vierailija
33/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä maailmanaikana suosittelisin kommentin kirjoittajalle vierailua esim. redditiin kertomaan sen keskustelijoille mikä on moraalisesti arveluttavaa.

Useamman miehen deittailu on arkipäivää, et saa sitä väännettyä huonoksi asiaksi millään. Vaihtoehdot täytyy pitää avoimena.

Vierailija
34/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda B. On korkeatasoisin eikä ole kiinnostunut sinusta vakavasti. Niinhän itsekin toteat. Tuo on paha miinus, ettei tykkää lapsistasi. Toistan: unohda B.

Tutustu paremmin tyyppeihin C ja D. Kahden tapaamiskerran perusteella ei voi päättää, jos jotain kemiaa kumminkin löytyy.

A:n kohdalla ongelma taitaa olla siinä, että sinä et arvosta häntä, tarpeeksi. Kumppania ei voi katsoa alaspäin. Miehen kiltteys ja kunnollisuus ei taida ollasinulle prioriteetteja, päinvastoin. Mietipä tätä. Siinä olisi hyvä mies tarjolla isäpuoleksi lapsillesi, mutta pidät häntä itseäsi alempitasoisena. Ei hyvä. Pystytkö adennoitumasn eri tavalla? Oletko rakastunut? (Ilmeisesti et, kun vielä 1,5 kk jälkeen pyörität muita).

Niin, mietin itsekin mikä minussa on vikana.

Tällä hetkellä tuntuu ehkä eniten ärsyttävän tuo hänen autottomuus.

Olisi kunnollinen mies varmaan.

Ehkä mulla on joku tunnevamma tullut, koska tuo suhde tuon B:n kanssa oli ensin niin mulle uutta ja mahtavaa ja sitten siitä tuli ihan helvetti, mutta en pääse irti siitä fiiliksestä että jos se olikin mun syytä että se muuttui sellaiseksi jne. jne. ja niistä ihanista hetkistä joita meillä on ollut. 

Sen jälkeen mikään muu ei tunnu oikein miltään.

No pari juttua jossain kohtaa vähän tuntunut että voisi jatkua ja olla kiva, mutta ne valitsi sitten toisin tai oli lemmikkiallergiaa tms.

ap

Tutustu narsismiin, tuo riippuvuutesi kuullostaa läheisriippuvuudelta. Miksi autottomuus voi ärsyttää? Eihän sillä ole mitään tekemistä tuon miehen persoonan kanssa. Tuleeko se kasvatuksestasi, että hyvällä miehellä tulee olla auto? Nyt on loistava tilaisuus tunnistaa näitä asioista ja avata niitä lisää. Autottomuushan on todellisuudessa vaan sitä, ettei omista autoa. Joku ei omista polkupyörää. Siinä kaikki. Sinun prioriteettisi ovat nyt aivan pielessä.

Autottomuus = joutuu miehen autokuskiksi. 

Varsinkin maalla erittäin vaikeaa elää ilman autoa.

Vierailija
35/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin samaistua kertomaasi. Ainut joka kiinnostaa on B vaikka samanlainen tarina kun sulla. Hyviä miehiä tavannut mutta kun ei kiinnosta... Terapian tarpeessa?

Vierailija
36/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan noista ei ole sinulle sopiva. Sinun ei tarvitsisi kysellä jos olisi.

Ja ei, sinun EI tarvitse täyttää itse listasi kriteereitä, aina saa haaveilla. 

Vierailija
37/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin samaistua kertomaasi. Ainut joka kiinnostaa on B vaikka samanlainen tarina kun sulla. Hyviä miehiä tavannut mutta kun ei kiinnosta... Terapian tarpeessa?

Jos tapaa kourallisen epäkiinnostavia miehiä niin on terapian tarpeessa? :D

Vierailija
38/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pointti tuli mieleen, että tuskin pystyt ihastumaan keneenkään muuhun niin jauan kuin haikailet Bn perään.

Vierailija
39/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos toipuisit tuosta beestä ihan rauhassa iteksesi ja rupeaisit sitten katselemaan sitä puolisoa... B kuulostaa näillä tiedoilla narsistilta. Kannattaa tutustua aiheeseen.

Vierailija
40/74 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tapaa kourallisen epäkiinnostavia miehiä niin on terapian tarpeessa? :D

Tarkotti varmaan kun roikkuu B miehessä jota ei edes kiinnosta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä