Mitä tarkoittaa alaetuhampaiden ja leukaluun jatkuva "kutina"?
Sellainen kihelmöinnin tapainen tunne, joka välillä ikäänkuin sykkii. Todella ärsyttävää ja tuota on ollut jo yli viikko putkeen.
Tunne tuntuu jotenkin etäisesti tutulta, olisikohan lapsena hampaiden vaihtuminen tuntunut tältä? Mutta nyt siis on kyse parikymppisen naisen etuhampaista.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 13:48"]
Ihan kuin purenta jotenkin eläisi ja siksi hampaat liikkuisivat paikaltaan. Onkohan viisaudenhampaita tulossa ja ne vähän työntävät hammasrivistöä?
[/quote]
Tunne on tosiaan sellainen, mutta olen saanut kaikki viisaudenhampaanikin jo 10v sitten. Sitten voisi olla bruksismia, mutta sitä minulla on ollut vähintään viimeiset 8v eikä tilanne ole mielestäni muuttunut viimeaikoina mihinkään päin, ellei sitten ihan himpun helpottunut..
Hammaslääkäreitä linjoilla? Voiko olla merkki jostain mitä kannattaisi käydä näyttämässä vai kärsinkö vain? Nukkuminen ja puhuminenkun välillä jo hankalaa tän takia.
Itse veikkaisin syöpää. Kannattaisi varmaan kävästä lääkärillä.
Minulla on ollut tuollaista ientulehduksesta johtuen.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 16:39"]
Minulla on ollut tuollaista ientulehduksesta johtuen.
[/quote]
Sama juttu. Minulla myös ientulehdus oireilee tuollaisena kutinana. Helpottaa kun tehostan hammaspesua ja muistan langata ahkerasti. Tulehdus tulee minulle kyllä hyvin helposti jos lankaus jää vähänkään vähemmälle.
mulla kasvaa extra hampaita ja ne oireilee juuri noin
Voisiko oikeasti olla vain ientulehdus? Pientä ientulehdusta taitaa olla tuloillaan nyt kun tarkistin, joten kiitos! Täytyy tehostaa putsausta.
ap
Ihan kuin purenta jotenkin eläisi ja siksi hampaat liikkuisivat paikaltaan. Onkohan viisaudenhampaita tulossa ja ne vähän työntävät hammasrivistöä?