Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihastunut yhteen mieheen, apua :(

Vierailija
29.07.2020 |

On USA:sta ja suunnilleen mun ikäinen. Oon nyt muutaman päivän kirjoitellut sen kanssa kirjekaverisivustolla. Ei siis olla vaihdettu edes meiliosoitteita vielä. Koko tämä juttu alkoi siitä, kun näin sen käyneen katsomassa mun profiilia ja katoin, että onpas hyvännäköinen mies ja päätin laittaa viestin.

Kirjoittaa aika usein, että on mukava kuulla minusta. Kirjoitellaan päivittäin. Eilen se kysyi multa oonko sinkku ja onko mulla lapsia. Vastasin, että oon sinkku eikä lapsia ja vastasi, että olemme molemmat sinkkuja. Ja kertoi myös, että ilmeisesti meillä on myös samanlainen elokuvamaku, joten enemmän yhteistä siten.

Mutta nyt pelkään, että entäs, jos onkin feikki ja yrittää pyytää jossain vaiheessa rahaa :( Siihen en tietenkään suostu. Pelkään vain pettyväni tosi paljon :(

On laittanut hakukriteereikseen hakevansa naisia kirjekavereiksi ja laittanut jonkun ikähaarukan. Onko tämä joku ansa siis? Ja huomaan sen olevan kirjekaveripalstalla pitkin päivää eli onko siis vain naisseuraa saalistamassa? Tuo palsta tarkoitettu kirjekavereiden hankkimisiin eikä siis seuran hakemiseen eli saahan siellä viettää aikaa kuka vaan ja miten kauan vaan.

Mitä teen?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelet ensimmäiseen rahanpyyntöön saakka.

Ja teet lupauksen, että et anna rahaa vaikka kuinka olisi miehen mummo albaniassa jumissa. Tai että mies tarvitsee käteistä akuuttiin silmäleikkaukseen ja kaikki rahat ovat sveitsiläisessä pankissa kultaharkkoina, mutta mies ei silmäsairauden takia voi lentää lunastamaan kultaansa.

Vierailija
2/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakkaudessa noin toimita, alat nyt heti ottaa lainaa joka paikasta mistä vaan saat. Kohta sitä tarvitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eih.

Vierailija
4/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestittelet ensimmäiseen rahanpyyntöön saakka.

Ja teet lupauksen, että et anna rahaa vaikka kuinka olisi miehen mummo albaniassa jumissa. Tai että mies tarvitsee käteistä akuuttiin silmäleikkaukseen ja kaikki rahat ovat sveitsiläisessä pankissa kultaharkkoina, mutta mies ei silmäsairauden takia voi lentää lunastamaan kultaansa.

En tietenkään. Mutta onko mahdollista, että voisi olla aidosti kiinnostunut eikä rahaa kerjäämässä? Ja pitäisikö mun vähän harventaa, että joskus vastaan vaikka joka toinen päivä? Kun tolla palstalla on kolmen viestin rajoitus ja vähän harmittaa, että joka päivä uhraan yhden viestin just tähän mieheen. Olisi kiva muillekin viestejä laittaa.

Vierailija
5/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voihan tietysti olla, että jotkut vaan tykkää kaveerata naisten kanssa, koska ovat ymmärtäväisempiä eikä silti mitään naisten saalistajia ole. Vai mitä mieltä? On siellä muitakin nimittäin, jotka hakevat vain naispuolisia kirjekavereita, jollakin niitä lähemmäs 100. Yksi toinen miespuolinen myös hakee pelkästään naispuolisia kirjekavereitä ja kirjoitellut myös mulle (sillä siis just lähemmäs 100 naispuolista ystävää) eikä mitään flirttiä silti ole koskaan viestittänyt.

Vierailija
6/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuollainen kirjekaverisivusto on?

Vierailija
7/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuollainen kirjekaverisivusto on?

PenPalWorld. Löytyy googlettamalla. Siellä voi etsiä kirjekavereita eri puolilta maailmaa. Pitää luoda ensin profiili ja hakuehtoihin laitetaan hakeeko mies- vai naispuolisia kirjekavereita ja minkä ikäisiä. Voi kirjoitella niiden kanssa kirjautumalla, mutta myös vaihtaa esim. meiliosoitteita, jos haluaa, sillä vain kolme viesti/päivä raja. Jotkut siellä toivoo myös kirjeystäviä, joille lähetetään postitse kirje.

Ja sivulla myös painotetaan, ettei ole tarkoitettu deittiseuran hakuun vaan pelkästään kirjekavereiden solmimiseen. Myös rahan pyytämisyrityksistä varoitetaan ja käsketään raportoimaan, jos tällaisia tulee.

Ap

Vierailija
8/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko siis tämä mies liian hyvää ollakseen totta? Onko mua nyt vain höynäytetty? :(

Vierailija
9/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tietysti toi välttämättä tarkoita mitään, jos kirjoittaa, että "So lovely to hear from you as usually" tai, kun totesi vain, että ollaan molemmat sinkkuja eikä lapsia ja muutenkin yhteistä. Voihan kertoa noi vain ystävällisyyttään, eikö?

Ap

Vierailija
10/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä saattaa olla arkullinen timantteja. Mutta juuri nyt niihin on vaikea päästä käsiksi. Ensin pitäisi vähän saada matkarahaa sinne africcaan

Zincc

Vierailija
11/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt jos ei ole huijaus. AP:lle tiedoksi, että huijaaminen on duuni johon palkataan työntekijöitä. He siis tulevat töihin kuten normaalit työntekijät tekevät. Joskus kirjoittaja vaihtuu, mutta näkeehän viestihistoriasta mitä on kirjoitettu.

Viestittely saattaa kestää yli vuoden ennen kuin rahan pyytämiseen lähdetään. Vain pönttö viestittelee tuollaisen anonyymin palstan kautta ja paljastaa itsestään tietoja joita tullaan varmasti käyttämään hyväksi seuraavassa huijaus yrityksessä.

Vierailija
12/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tietysti toi välttämättä tarkoita mitään, jos kirjoittaa, että "So lovely to hear from you as usually" tai, kun totesi vain, että ollaan molemmat sinkkuja eikä lapsia ja muutenkin yhteistä. Voihan kertoa noi vain ystävällisyyttään, eikö?

Ap

Voi toki. Ja voi olla, ettei profiilikuva ole edes oma ..

Zincc

Jos sua se oikeasti kiinnostaa, niin kysy vaikka jotain real time videoo edes ..

Vierailija
13/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä ei pidä paljastaa MITÄÄN jos vastaanottajaa ei tunne. Nämä huijaukset ovat todella tuottoisaa toimintaa. Vuosien varrella tyhmän luottamus saadaan ja alkaa huijaaminen mikä vie koko omaisuuden.

Vierailija
14/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista lähettää sille kaikki rahasi ennen kuin ajattelet mitään.

Vierailija
15/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yllättynyt jos ei ole huijaus. AP:lle tiedoksi, että huijaaminen on duuni johon palkataan työntekijöitä. He siis tulevat töihin kuten normaalit työntekijät tekevät. Joskus kirjoittaja vaihtuu, mutta näkeehän viestihistoriasta mitä on kirjoitettu.

Viestittely saattaa kestää yli vuoden ennen kuin rahan pyytämiseen lähdetään. Vain pönttö viestittelee tuollaisen anonyymin palstan kautta ja paljastaa itsestään tietoja joita tullaan varmasti käyttämään hyväksi seuraavassa huijaus yrityksessä.

Oonko siis mennyt pahemman kerran lankaan? :( Proofilissaan kertoo haluavansa kuulla miten ihmiset elävät tänä vaikeana aikana ja voivansa jutella mistä vain. Sillä on yksi ystävä. Ei tiedä musta muuta kuin, että oon sinkku ja ei lapsia. Olisiko siis turvallisempaa viestitellä sähköpostitse vai?

Vierailija
16/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato tää dokkari. Ei ehkä paras dokkari aiheesta, mutta saattaa pelastaa rahasi.

https://ls24.fi/lannen-media/dokumentti-nayttaa-miten-romanssihuijarit-…

Vierailija
17/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman tapaamista tai videopuheluita et voi tietää kuka siellä kirjoittelee. Netti on julma, siellä ei pidä luottaa keneenkään.

Vierailija
18/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäiset ovat juuri niitä joita on helpoin huijata. Ole varovainen!

Vierailija
19/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netissä ei pidä paljastaa MITÄÄN jos vastaanottajaa ei tunne. Nämä huijaukset ovat todella tuottoisaa toimintaa. Vuosien varrella tyhmän luottamus saadaan ja alkaa huijaaminen mikä vie koko omaisuuden.

Mutta miten määrittelet tuon ettei vastaanottajaa tunne? Voi myös saada oikeasti hyviä ystäviä, joille kertoo kuulumisiaan s-postitse. Enkä tarkoita tuota miestä. Ja mies siis kertoo työskentelevänsä terveysalalla.

Vierailija
20/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko siis mennyt pahemman kerran lankaan? :( Proofilissaan kertoo haluavansa kuulla miten ihmiset elävät tänä vaikeana aikana ja voivansa jutella mistä vain. Sillä on yksi ystävä. Ei tiedä musta muuta kuin, että oon sinkku ja ei lapsia. Olisiko siis turvallisempaa viestitellä sähköpostitse vai?

Ja tarkoitan siis sähköpostia, josta ei näy nimeni.