Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu olla sitä sukupuolta mitä olet?

Vierailija
29.07.2020 |

Mikä sinulle on omassa naiseudessasi tai mieheydessäsi (tai muussa) olennaista? Koetko että siihen liittyy jotain värejä tai tuntemuksia tai arvoja? Onko ollut hetkeä jona joku toinen on tuntunut todella näkevän, millainen nainen tai mies sinä sisimmässäsi olet?

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? En mä ny tiiä. Ois karseeta olla mies kun ei vois laittautua nätiksi. Ainut mikä on inhottava naiseudessa niin tuo märkä elin eli pimppa.

Vierailija
2/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennaisinta on se, että minulla on miehen keho eikä se siitä mihinkään muutu. Jos päätän laittaa korkokengät jalkaan, niin se ei tee minusta yhtään vähempää miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen naiseuden etenkin biologian kautta. Siis kuukautiset ja niiden suoma mahdollisuus tulla raskaaksi ja saada lapsia saivat minut tuntemaan itseni naiseksi.

Meikkaaminen ja koristautuminen eivät jostain syystä tuoneet samanlaista tunnetta naiseudesta, vaan koin ne jonkinlaiseksi naamioinniksi.

Nyt olen jo aikaa sitten ohittanut hedelmällisen iän ja tunnen olevani vanha nainen. Mummoikäinen, vaikka en ehkä koskaan saa lapsenlapsia.

Vierailija
4/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja täysin tyytyväinen siihen kaikkinensa. En ajattele asiaa sen enempää, vaan arjessa riittää muutakin mietittävää.

Vierailija
5/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani erityisesti nainen. Olenkohan sitten muunsukupuolinen?

Ainakin nuo transsukupuoliset kokevat hyvin vahvasti olevansa jotain sukupuolta, en tiedä miten muut.

Vierailija
6/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolista jaksetaan aina jauhaa mutta miksi meidät sukukokonaiset unohdetaan aina? Tämä on syrjintää!

Vierailija
7/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu normaalilta. Sillä, miltä minusta tuntuu olla nainen ei ole mitään tekemistä sen kanssa millainen nainen olen. Eikä varsinkaan minkään värien ja arvojen kanssa. Sukupuoli on puhdasta biologia. Identiteetti sitten asia erikseen. 

Vierailija
8/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä. Tykkään olla nainen.

Vierailija
9/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö jotain värejä???

Joo-o... Sit vielä ihmetellään, että miksi teitä sukupuoliin mahtumattomia ei oteta tosissaan.

Vierailija
10/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? En mä ny tiiä. Ois karseeta olla mies kun ei vois laittautua nätiksi. Ainut mikä on inhottava naiseudessa niin tuo märkä elin eli pimppa.

Miksi alapeukut?

Vierailija
11/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai naisena olemiseen liittyy pinkkiä ja glitteriä ja pitsiä ja kaikkea söpöä ja iqua…Eikun se olikin satukirjoissa. Täällä oikeassa elämässä sukupuoli=kromosomit. 

Vierailija
12/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnolliselta. Raskauden kokemus on tärkeä osa naiseuttani. Ulkoisella olemuksellani ei ole väliä.

Vierailija
13/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mä en kauheasti ajattele mun sukupuolta?????? :D

Mulle on olennaista se että saan tehdä mitä haluan. Tykkään myös esim. meikkaamisesta ja monista muistakin jutuista jotka liitetään naiseuteen. Mutta tykkään myös jutuista jotka liitetään kai miehuuteen. Mikään noista ei tunnu väärältä mulle itelleni.

Enkä oo miettiny värejäkään?!?!?! Varmaan kaikki värit vaihtelevasti. Ei ehkä ne kaikista haaleimmat värit kuitenkaan.

Ja arvoja tietenkin, varmaan pehmeämmät arvot liittyy myös naiseuteen, jos olisin mies, en tiedä olisiko ns. "kovemmat arvot" jotenkin?? ehkä?!

On varmaan joskus tuntunut että toinen ymmärtää, useimmiten tuntuu että ei ymmärrä, joskus harvemmin tuntuu että ymmärtää. :)

Vierailija
14/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Identifioidun juuri nyt eniten äidiksi. Ennemminkin koin tietysti olevani se, mikä olen eli nainen, mutta äitiys "kokonaisvaltaisti" tunteen. Kroppani on suorittanut mallikkaasti annetut tehtävät. Toiseksi eniten identifioidun ihmiseksi, jolle sukupuolisuus ei ole olennaisimpien asioiden joukossa. Viihdyn tällaisena. Kaikissa meissä on feminiinisyyttä ja maskuliinisuutta sekä omat luonteenpiirteet ja ominaisuudet. En koe niiden liittyvän kovin vahvasti biologiaan. Eli jos olet "äijjämäinen" nainen, ole sellainen. Ei sinun siksi tarvitse leikkauttaa tissejäsi irti ja alkaa kasvattaa partaa.

Vierailija
15/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena on mukavaa kun saa paljon etuja :)

Vierailija
16/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseudessa oleellisinta on sisaruus, sukupolvien ketju ja henkinen yhteys muihin naisiin, menneisiin, nykyisiin ja tuleviin. Tykkään olla nainen, en osaa kuvailla miltä se tuntuu.

Vierailija
17/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se hienoa olla mies. Säälittää vaan naisten puolesta, kun jossain vaiheessa nuorena pettyivät kun huomasivatkin vain olevansa naisia. Tasan ei käy onnen lahjat.

mies52v

Missä vaiheessa nuoruutta se pettymys meille naisille tulee? Vielä ei ole näkynyt.

N36

Veikkaisin 12-13v ikäsenä

mies52v

Veikkaa uudelleen. Kerroinhan jo, että vielä ei ole näkynyt. 36-vuotias on jo kokenut ikävaiheen 12-13v, jos et tiennyt. 

Vierailija
18/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä kamalaa mulla olisi varmasti miehenäkin.

Vierailija
19/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olennaisinta on se, että minulla on miehen keho eikä se siitä mihinkään muutu. Jos päätän laittaa korkokengät jalkaan, niin se ei tee minusta yhtään vähempää miestä.

Täysin samaa mieltä, mutta naisena.

Vierailija
20/89 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se hienoa olla mies. Säälittää vaan naisten puolesta, kun jossain vaiheessa nuorena pettyivät kun huomasivatkin vain olevansa naisia. Tasan ei käy onnen lahjat.

mies52v

Missä vaiheessa nuoruutta se pettymys meille naisille tulee? Vielä ei ole näkynyt.

N36

Veikkaisin 12-13v ikäsenä

mies52v

Nyt en ymmärtänyt että mikä pettymys? Naisena oleminen ei kyllä millään tavalla rajoita mitään. N44

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi