Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Introvertit nauttivat poikkeustilasta

Vierailija
29.07.2020 |

Introvertit haluaisivat että poikkeustila jatkuisi, koska on niin mukavaa kun saa luvan kanssa vältellä ihmisiä

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma vois mun puolesta olla aina poikkeustilassa❤️

Vierailija
22/31 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauti kurjuudesta, vaikka introvertti olenkin.

Ei tämä minusta ole kivaa. Valinnan vapautta on rajoitettu, eikä ruuhkien takia saa aikoja edes lääkäriin. Puhumattakaan hammaslääkäristä.

Ehkä rikkaille onkin hunajaa. Voivat mennä mökille ja tilata ruokaa kotiin. Mutta sillä ei varsinaisesti ole mitään tekemistä introverttiyden kanssa. Ap haluaa vaan mustamaalata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin nauran lattialla vatsa kippurassa kun ekstrovertit itkee ja valittaa miten kamalaa ja kauheaa tämä heille on kun pitää yksin sulkeutua omaan kotiinsa eikä kukaan vastaa somessa tai viesteihin. Nauran minkä kerkiän. Nauran varmaan itseni kuoliaaksi.

Vierailija
24/31 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa ei taida olla montaakaan aidosti introverttia. Introvertit eivät kaipaa ystäviään ja elämän seuraamista kaupungilla. Ystävyys suhteet hoidetaan mieluummin kirjeellä tai tekstarilla. Viihdytään kotona omissa puuhissa. Monet tuntuvat myös kaipaavan harrastuksiaan. Introvertille riittää yleensä luonnossa liikkuminen ja muut mitä voi tehdä ihan kotosalla.

Vierailija
25/31 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle poikkeustila toi vain kaksi muutosta, etätyöt, jotka ikävä kyllä nyt loppuvat ja ruoan tilaamisen, mikä jää käyttöön. Olen paitsi introvertti, myös kotona 24/7 viihtyvä ja epäsosiaalinen. Mikään kodin ulkopuolella tehtävä kävelyä ja luonnossa liikkumista lukuunottamatta ei ole minusta erityisen mukavaa. Asun yksin ja puuhailen omiani enkä koe sosiaalisia paineita olla erilainen.

Vierailija
26/31 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspergerina ja raskaan sarjan introverttinä en ole koskaan nauttinut niin paljon kuin viime keväänä. Parasta oli rääkyvien, möykkäävien ja kirkuvien kakaroiden katoaminen maisemasta. Myös turhanpäiväiset hengaajat ja kuppilaroikuskelijat hävisivät katukuvasta. Täydellinen maailma.

Vierailija
27/31 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa ei taida olla montaakaan aidosti introverttia. Introvertit eivät kaipaa ystäviään ja elämän seuraamista kaupungilla. Ystävyys suhteet hoidetaan mieluummin kirjeellä tai tekstarilla. Viihdytään kotona omissa puuhissa. Monet tuntuvat myös kaipaavan harrastuksiaan. Introvertille riittää yleensä luonnossa liikkuminen ja muut mitä voi tehdä ihan kotosalla.

Kenties olisi syytä kerrata introvertin sanakirjamerkitys ja sisäistää se.

28/31 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole nauttinut. Vaikka viihdyn yksinkin, kaipaan ihmisten seuraa ja kirjastossa käymistä. En nauti tästä kurjuudesta, jota korona on tuonut. Saan kyllä omaa rauhaa ja löydän hiljaisia paikkoja luonnosta ilman koronaakin. Introvertti ei tarkoita samaa kuin erakko tai ihmisvihaaja.

Olisin varmasti nauttinut etätöistä, mutta omalla alallani siihen ei ole mahdollisuutta. Sen sijaan aika moni sai potkut tai pitkän lomautuksen eli korona ei tuonut kaikille introverteille työhönkään mitään hyvää.

Vierailija
29/31 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän mukaan olen aito introvertti. Korona ei tuonut paljoa muutoksia. Kaupassa kävin kerran viikossa ennen koronaa ja edelleen. Yksi käsidesi pullo on ja sekin käyttämätön. Mitään ei hamstrattu. Keväästä lokakuun loppuun asti omakotitalossa on tekemistä jotenka saa olla paljon kotosalla. Kyllä, korona aika oli nautinnollista.

Vierailija
30/31 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin rankan työpaikkakiusaamisen takia lähellä täydellistä henkistä luhistumista. Korona pelasti minut, pääsin etätöihin. Kotiin ei selkäänpuukottajat pääse. Etätyö jatkuu meillä toistaiseksi.

Kolme alapeukuttanut kommenttia. Onko heidän mielestään työpaikkakiusaaminen hyväksyttävä asia?

Varmaan alapeukuttavat sitä ettet tee asialle mitään vaan pidät poikkeusoloja voittona tilanteesta....

Vierailija
31/31 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olisi parempi, jos introverttejä velvoitettaisiin sosiaalisiin kontakteihin. Varsinkin nyt, kun ne vähät kontaktit ovat olleet jäähyllä koronan vuoksi.. Perustelen tätä syrjäytymisriskin estämisellä. Olen itse ekstrovertti, mutta pari työkaveriani on selvästi introverttejä. Olen huomannut, että heihin tulee enemmän "virtaa" kun vaan aktiivisesti jututtaa ja ottaa huomioon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä