Miten nautitte käsidesiä?
Jos juo, siinä pitää ottaa maski pois, mikä on vaarallista. Turvallisempaa ja tehokkaampaa on ruiskuttaa sitä per-reikään neulattomalla lääkeruiskulla. Apteekista saa kätevästi molempia
Kommentit (22)
Kastan maskin sillä ja imppaan, samalla hengitysilma desinfioituu...
Sekoitan sitä yhden suhde yhteen "Hyvä tuli" sytytysnesteen kanssa. Kutsun tätä cocktailia nimellä "Hands of fire"
Metalliputki pakkaseen sitten valuta desiä jäistä putkea pitkin että denaturoinnit jähmettyvät putkeen.
Miesvihaajien misandriahallitus ainakin nauttii päivittäin kun katsoo manna sariinin tekoja.
Vierailija kirjoitti:
Metalliputki pakkaseen sitten valuta desiä jäistä putkea pitkin että denaturoinnit jähmettyvät putkeen.
Onko se denaturoitua?
Vierailija kirjoitti:
Itse valutan auton konepeltiä pitkin, kuten lasolinkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se denaturoitua?
Minulla on käsitys että laki vaatii että ei nautiskelukäyttöön tarkoitetun alkoholin pitää olla denaturoitua.
Suoneen kun piikittää, niin varmasti lähtee koronat ja muut.
Ihan käsiin vaan hieron. Minulle riittää se.
Tamponi kannattaa ensin kastaa käsidesiin ja sitten vasta paikoilleen
hage kirjoitti:
Suoneen kun piikittää, niin varmasti lähtee koronat ja muut.
... kuten henki aika varmasti. Alkoholipitoisuus on jotain 90 prossaa, niin kantsii lantrata vedellä ennenkuin piikittää. Tippaletkun voi kans laittaa
Vierailija kirjoitti:
Tamponi kannattaa ensin kastaa käsidesiin ja sitten vasta paikoilleen
Kannatan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se denaturoitua?
Minulla on käsitys että laki vaatii että ei nautiskelukäyttöön tarkoitetun alkoholin pitää olla denaturoitua.
Totta, pitää olla. Mutta konepeltiä tai putke pitkin ei kai tarvii valuttaa, luulisin, koska käsidesissä ei oo metanolia (jonka tolla kikalla voi saada myrkyttömäksi), vaan ihan ehtaa etanolia. Luullakseni
Tuohon kikkaan luottajia kutsutaan sokeiksi tai vainajiksi.
Käsidesi lantrataan kossun kanssa, 50/50. Hyvvee.
Vierailija kirjoitti:
Vi..... huonoa huumoria.
Kertoisitko, onko kovinkin raskasta olla tuollainen tosikko?
Ruiskulla tietty