Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat miehet, jotka seurustelevat nuorten naisten kanssa ovat sovinisteja.

Vierailija
01.07.2013 |

Kai se on jotain huora/madonna -syndroomaa. Tuollaiset miehet ovat kaikkea muuta kuin menestyviä, varakkaita tai ikäisekseen hyvännäköisiä, kuten usein luullaan. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. OK.

Vierailija
2/11 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, samaa mieltä eli melkoisia sovinisteja ovat. Mutta etteivät olisi rikkaita ja menestyviä. Hmmmm, olen eri mieltä. Miksi muuten olisin ottanut itseäni huomattavasti vanhemman miehen, sanoo nyt moni nuorempi vaimo.

[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 19:46"]

Kai se on jotain huora/madonna -syndroomaa. Tuollaiset miehet ovat kaikkea muuta kuin menestyviä, varakkaita tai ikäisekseen hyvännäköisiä, kuten usein luullaan. 

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen sovinisti, ja ikäeromme on juuri tuo. Mitäs ihmeellistä on sovinismissa? Sehän on hienoa, että tyttöä kohdellaan, kuin prinsessaa.

Vierailija
4/11 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö minun haastaa ap oikeuteen, koska hän näköjään kopioi minun toiseen ketjuun kirjoittamani viestin käytännössä suoraan tänne. Vai oliko sattumaa?

Vierailija
5/11 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 20:06"]

Pitäisikö minun haastaa ap oikeuteen, koska hän näköjään kopioi minun toiseen ketjuun kirjoittamani viestin käytännössä suoraan tänne. Vai oliko sattumaa?

[/quote]Sori vaan, mutta suurin osa nuorten naisten kanssa seurustelevista vanhemmista miehistä on ihan kunnollisia ja tavallisia miehiä. 

Vierailija
6/11 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ihan sitä mieltä että tuollaiset miehet olisivat aina sovinisteja. Mutta totta on kyllä se että sellaiseen kulttuuriin jossa ihannoidaan sitä että vaimo on miestään nuorempi liittyy usein paljon myös sovinistista ajattelua. Enemmänkin sovinisteina pidän kyllä miehiä jotka jotenkin periaatteellisesti haluavat vain nuoremman naisen, tai naisia joille on pakkomielle se että mies on heitä vanhempi. Puhtaasti sattumalta nuoremman naisen löytänyt mies ei välttämättä ole mikään sovinisti.

Vierailija
7/11 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 20:15"]

Itse en ole ihan sitä mieltä että tuollaiset miehet olisivat aina sovinisteja. Mutta totta on kyllä se että sellaiseen kulttuuriin jossa ihannoidaan sitä että vaimo on miestään nuorempi liittyy usein paljon myös sovinistista ajattelua. Enemmänkin sovinisteina pidän kyllä miehiä jotka jotenkin periaatteellisesti haluavat vain nuoremman naisen, tai naisia joille on pakkomielle se että mies on heitä vanhempi. Puhtaasti sattumalta nuoremman naisen löytänyt mies ei välttämättä ole mikään sovinisti.

[/quote]Olen nuori nainen ja pidän vanhemmista miehistä. Olenko siis sovinisti? 

Vierailija
8/11 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketäpä vanhempaa herrasmiestä ei kiinnostaisi saada lähelleen nuori ja vielä elämästä innostunut nainen?

Vierailija
9/11 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 19:50"]

Joo-o, samaa mieltä eli melkoisia sovinisteja ovat. Mutta etteivät olisi rikkaita ja menestyviä. Hmmmm, olen eri mieltä. Miksi muuten olisin ottanut itseäni huomattavasti vanhemman miehen, sanoo nyt moni nuorempi vaimo.

[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 19:46"]

[/quote]

[/quote]

Ikäerosuhteet ovat muuten harvinaisimpia niissä kulttuureissa joissa nainen valitsee aviomiehensä taloudellisin kriteerein. Niitä esiintyy enemmän sekä kulttuureissa joissa nainen joutuu pakkoavioliittoon että kulttuureissa joissa nainen on taloudellisesti itsenäinen ja saa valita kumppaninsa muilla kriteereillä. 

Vierailija
10/11 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on, miesystävälläni on kokemusta oman ikäisistään telaketjufeminististeistä.

Tunnetun ja arvostetun seitsemänkymppisen taiteilijan keski-ikäinen muusa.

Vierailija
11/11 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat majakoita, ja tytöt ajelehtivia veneitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä