Selviytyjät 2021 äänestä suosikkisi
Kuka tulevan Selviytyjät -kauden osallistujista on suosikkisi jonka haluaisit voittavan?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Kerttu rissanen on todella kaunis ja hyvä vartaloinen nainen.
Toki, mutta olisi kauniimpi ilman liian pitkäksi jätettyä tekotukkaa, joka ei näytä luonnollisilta. Kunpa uskaltaisi luottaa omiin hiuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Niko Saarinen on mun suosikki. Hän on viihdyttävä.
Naukuu liikaa. Muuten ihan viihdyttävä, ei tarvitse yhtään tekemällä tehtyjä itsetehosteita. Lipsahtaa helposti överiksi.
Mun suosikki on se nainen, jolla on isoimmat tissit.
BB-Krisu on sen tyyppinen, että menee varmaan vaikka läpi harmaan kiven. Kaljahammasta voi kyllä alkaa kolottaa, mutta eiköhän hän kestä sen.
Kerttu ja Joalin voivat olla vahvoina kärkijoukossa.
Nico ja Suvi on kyllä ärsyttävyydessä top-10. nico inisee varmasti metsässä enemmän kuin hyttyset. Mutta, mitä tyhmempiä ja ärsyttävämpiä tyyppejä, sitä parempi viihdearvo ohjelmalla on.
Manninen tulee varmasti ärsyttämään muita tyyppejä, kun on niin kaikkitietävä (omasta mielestään).
Kukahan se luovuttaja on, joka perui reissun kun kuuli, ettei kohde ole Vietnam. Veikkaan Maisaa.
Sabina, Joalin, Kerttu sekä Karoliina ovat omat suosikkini.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Harkki ja Manninen pärjäävät pitkälle. Toivottavasti Niko pysyy pitkään mukana.
Miksi Maisa ei ole mukana 😁?
Maisa jäi pois, kun ei mentykään Philippiineille.
Vierailija kirjoitti:
Kerttu Rissanen
Kuka/mikä tämä on?
En tiennyt noista nimistä kuin pienen osan.
Koska tämä alkaa? En ole koskaan näitä Suomen survivorseja katsonut.
Voi luoja, toivottavasti Saarinen tippuu ekojen joukossa... Ei sitä marinaa jaksa kuunnella! Viis viihdearvosta, ainakin itseä se loputon kimotus ja kitinä ärsyttää. Mannisen matkaa seuraan pienellä mielenkiinnolla että kuinka nopeasti alkaa ärsyttää muita. Suurin osa porukasta täysin outoja nimiä minulle. Ainakin mielenkiintoiset olosuhteet kisalla!
Niko Saarinen änkee joka reality ohjelmaan ja sen pärstä on jo niin kulunut, että taitaa olla jo eilisen teeren poikia. Eikä kiinnosta katsella sen joka ohjelmassa riitelyä ja haukkuu kanssa kilpailijoitaan,
mm. miten olisi pian mielisairaalassa, jos Miedon kanssa joutuisi olemaan kauemmin.
Eik olisi aihellista laittaa kisaan kunnon miehiä, eikä tuollaista ikuista piipittäjää,
jolle mikään asia ei ole mieleinen.
Veikkaan Joalinin, Kertun, Sabinan ja Karoliinan pärjänneen hyvin. Aki nyt varmaan tippuu heti alussa.
Eiköhän Saarinen ja Manninen ole lähteneet heti alussa. Kerttu ja Joalin voivat olla kärkiporukassa.
Vierailija kirjoitti:
BB-Krisu on sen tyyppinen, että menee varmaan vaikka läpi harmaan kiven. Kaljahammasta voi kyllä alkaa kolottaa, mutta eiköhän hän kestä sen.
Mun mielestä vaikuttaa sellaiselta, että ei todellakaan mene läpi vaikka harmaan kiven. Voi olla mies aika fyysisesti huonossa kunnossa. Selvityjissä nimenomaan vaaditaan fyysistä jaksamista sekä kilpailuissa että leirissä.
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikki on se nainen, jolla on isoimmat tissit.
Ainoa, joka on pumpattu silikonilla on Sini.
Niko on ihana 👍 Hänen viihdearvonsa on omaa luokkaa.
Joalin on tottunut tiimi työskentelyyn, mutta ei viihdyttävää katsottavaa.
Arttu Harkki on liian täydellinen ja pärjää kaikkialla.
Valitettavasti nuori porukka äänestää hänet nopeasti ulos, suuri uhka.
Suvi Pitkänen on keikistelemässä tuolla.
Kuvittelee tuovansa kauneutta luodolle, anteeksi niin kauhean ruma johtuen kauheusooeraatioista. En voi katsoa.
Sabina Särkkä on hiljainen ja saattaa yllättää.
Aki Manninen on selviytyjä mutta liian vahva persoona tälle joukolle
Hän sopii paremmin yksilösuorittajaksi.
Muut osallistujat, heistä ei mitään sanottavaa.
Ai kamala mikä omaan napaan tuijottaja tuo Aki on. Pieni nöyryys olis paikallaan. Ja bb-Krisse kulkee kieli ruskeana perässä.
Niko on ohjelmassa turhuuksien turhuus, Ei uhoamalla mitään voiteta.
Niko on omasta mielestään niin vetovoimainen ja mahtipontinen.
Tuo uhoaja olisi saanut jäädä pois aikuisten kisasta. Fyysisesti on aika heikko.
Mitä hittoa tuota Saarista työnnetään joka kisaan, joutaisi kyllä äänestää ulos,
ei sota yhtä miestä kaipaa, ei ainakaan noin vetelää ihmistä.
Kerttu rissanen on todella kaunis ja hyvä vartaloinen nainen.