Selviytyjät 2021 äänestä suosikkisi
Kuka tulevan Selviytyjät -kauden osallistujista on suosikkisi jonka haluaisit voittavan?
Kommentit (47)
Archie ilman muuta. Tulen niin nauttimaan siitä että joutuu erämaahan itikoiden keskelle. Toivottavasti pärjää pitkälle. Maltan tuskin odottaa!
Joalin, sitkeä nuori, ollut maailmankiertueella kahdesti.
En kyllä kaikkia tiedä, mutta ai hitsi mitä settiä. Saarinen, Manninen, Pitkänen, Harkki...tästä tulee vielä hauskaa.
Luulen, että Harkki ja Manninen pärjäävät pitkälle. Toivottavasti Niko pysyy pitkään mukana.
Miksi Maisa ei ole mukana 😁?
Toivottavasti Niko on ensimmäisten putoajien joukossa. Niin raskas ihminen, ettei sitä vinkumista jaksa katsoa enää yhtään.
Onneks tää ei ole yleisöäänestys oikeasti, joku teinitähti voittais ihan vaan siksi että on teinitähti.
Eihän toi voi olla todellinen osallistujalista
Rehellisesti sanottuna luulin osallistujalistausta ensin vitsiksi. No ei ollut. Aika sekalainen seurakunta, saas nähdä mitä tästä tulee. Joko kaudesta tulee viihdyttävä tai grande katastroof, en usko että on välimuotoja :D
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Niko on ensimmäisten putoajien joukossa. Niin raskas ihminen, ettei sitä vinkumista jaksa katsoa enää yhtään.
Eihän, Nikolla on just paras viihdearvo. Toivottavasti on pitkään mukana.
BB-Krisu ja Niko Saarinen...joko nämä tulevat helvetin hyvin toimeen tai sitten vihaavat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän, Nikolla on just paras viihdearvo. Toivottavasti on pitkään mukana.
pelle mikä pelle.
Puolia porukasta en tiedä.
Niko sais kerranki voittaa jotain.
Mutta Harkki on ihana!
Sara, Karoliina, Elias ja Kerttu kuuluvat mulla nevahööd-osastoon. Muut tiedän enemmän tai vähemmän jotenkuten. Toivottavasti Oskarin pumppu kestää hyytymättä kaikki fyysiset tehtävät, sehän on nykyään aika lihakkaassa kuosissa. Vai ehtikö se olla siinä painonpudottajat-ohjelmassa jo?
Vierailija kirjoitti:
Onneks tää ei ole yleisöäänestys oikeasti, joku teinitähti voittais ihan vaan siksi että on teinitähti.
Jos tarkoitit Joalinia, niin hän on Suomen seuratuin Instagramissa, kuuluu maailmankuuluun yhtyeeseen, jolla on yli miljardi katsojakertaa Youtubessa sekä hän on lahjakas tanssija, laulaja sekä malli. Esiintynyt myös Robinin sekä Harry Stylesin musiikkivideoilla.
Onneksi kansa ei päätä ketkä putoaa ja kuka voittaa. Koska muutenhan kaikkien suomalaisten supersuosikki BB-Krisu (aka lintujen tappaja) veisi potin. 100% varmuudella.
Mä tykkään Nikosta, Joalinista ja Oskarista.
Marianne ja Joalin ovat ainoat jotka tiedän.
Niko Saarinen on mun suosikki. Hän on viihdyttävä.