Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotteko ilmoittaa lapsenne (kalliisiin) harrastuksiin nyt syksyllä, vaikka koronatilanne on epävarma?

Vierailija
29.07.2020 |

Meillä lasten harrastusten kausimaksut 400 e per muksu, vähän nyt mietityttää tämän juttu.
Jos rajoitukset tulevat taas voimaan ja treenaamaan ja kisoihin ei päästä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle rahat sitten jäävät, jos ei ole treenejä tai kilpailuja?

Vierailija
2/21 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista jatkaa koska se sujui etänäkin. Toista ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion.

Vierailija
4/21 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo ilmoittanut, kahden viikon päästä alkaa/jatkuu.

Vierailija
5/21 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion. Lapsen koriksen kausimaksu 1000 euroa. Urheiluseura hoiti niin hienosti korona-ajan treenit ja tiedottamisen, että luotan tälläkin kerralla saavamme vastinetta rahalle. Tässä toimittiin siis niin, että keväällä kaikki treenit ja pelit peruttiin (no, oli omaehtoista harjoittelua ja tsemppiryhmä whatsapissa, mutta ei ainakaan meillä saavuttanut suosiota), mutta nyt kesällä harjoitukset on järjestetty säännöllisesti, ja niillä on korvattu kevään peruuntuneet kerrat.

Taideharrastuksista osa pidettiin etäyhteydellä, osa peruuntui. Niiden osalta kausimaksut ovat kuitenkin niin pieniä (150-300/vuosi) että ajattelen maksaneeni ne hyväntekeväisyyteen muutenkin pienituloisille ammattiryhmille (mm. kuvataidekoulun opettaja, tekstiilityön opettaja).

Vierailija
6/21 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat jäävät varmaan seuralle. Valmentajat luultavasti taas lomautetaan ja kausimaksut menevät kiinteisiin kuluihin. Köyhiähän nuo kaikki urheiluseurat ovat ja pyörivät paljon myös vapaaehtoisvoimin. 

Vierailija
7/21 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin lähinnä sitä, etyä kannattaako kolmea eri lasta laittaa koulun lisäksi eri harrastusryhmiin, jossa taas uudet ihmiset?Eli riski tartunnalle/altistumiselle kasvaa...

Lisäksi minulla on kotihoidossa oleva 2 vuotias, kannattaako häntä altistaa lainkaan laittamalla harrastukseen (muskari), silloin tietenkin myös minun täytyy olla mukana ja itse riskiryhmässä...

Vierailija
8/21 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko se on yrittää elää normaalisti. Toimitaan sitten määräysten mukaan jos uusia rajoituksia tulee.

Vierailija
9/21 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tätä kovasti. En ollut tyytyväinen siihen, miten harrastukset hoidettiin etänä.

Vierailija
10/21 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuun alusta asti on pyörinyt joukkuetreenit ihan normaalisti (normaali kesätreenikausi siis), pieniä treeniaikatauluporrastuksia lukuunottamatta. Eiköhän sitä samalla linjalla treenit jatku tässä syksyn mittaan, kunhan saadaan talvivuorot tietoon. Mielenkiinnolla odotan, millaisia koronaohjeistuksia tulee peleihin lajiliiton puolelta. Keväällä pelit ja yhteistreenit loppui kuin seinään ja alkoi omatoimijakso normaalia aiemmin.

Vierailija
11/21 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmoittanut. Kyse on taiteen perusopetuksesta. 

Vierailija
12/21 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ilmoittanut. Ei siitä kuitenkaan mitään tulisi. Toinen aalto on jo ovella kun kaikki on avattu.

Vierailija
13/21 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli urheiluseuralta viestiä, että harrasteryhmien alku siirtyy viikolla vähäisen osallistujamäärän vuoksi.

Vierailija
14/21 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittoharrastus jatkuu, soittotunnit toimivat hyvin etänä keväällä. En ilmoita toiseen ryhmäliikuntaharrastukseen kontaktien rajaamiseksi.

Vierailija
15/21 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastus n. 1000 € kausi ja ilmoittauduttu on. Ratsastus jatkui poikkeusjärjestelyin keväälläkin, joten uskon jatkuvan nytkin jos toinen aalto pyyhkäisee.

Vierailija
16/21 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo ilmottauduttu. 1 lapsi, tanssia 2 eri ryhmässä joissa suurin osa osallistujista samoja.

Kevän etät meni muuten ok, mutta facebook live oli kanavana melko hanurista.

Vierailija
17/21 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio maksaa 250 €/kk + toista moista varusteista ja kisakuluista.

Vierailija
18/21 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mietin että uimakoululle ei oikein ole etävaihtoehtoja (ainakaan sellaisia jotka 6-vuotiaalle vastaisi allastreenejä), niin maksaako siinä sitten tyhjästä...

Vierailija
19/21 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti muskariin ilmoittautuminen jää pois, koska tunnit pidetään koululuokassa. Ensin siellä ovat koululaiset, sen jälkeen useampi muskariryhmä peräkkäin.

Jotain ulkoliikuntaa voisi vaihtoehtoisesti harkita.

Vierailija
20/21 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ilmoittanut, laitoin lisäksi oman ja teinin kuntosalijäsenyydet jäihin loppuvuodeksi. Parempi pysyä terveenä, niin pystyy kuntoilemaan loppuelämänsä sitten. Uutiset nuorista koronan saaneista ovat hälyttäviä, esim puolet on saanut sydänvaurion, myös muita kroonisia vaivoja. Tilapäisesti voi harrastaa kotioloissakin.