Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun 2. korona-aalto tulee, niin lähdettekö heti hamstraamaan taas elintarvikkeita?

Vierailija
29.07.2020 |

Etenkin vessapaperia, pastaa ja säilykkeitä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "kun tulee"?

Vierailija
42/43 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

amerikas vissiin ollut uutisia säilykepurkki materiaali pulasta viime aallon jäljiltä,todellakin kannattaa varautua sairastumiseen ennalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lumiukko kirjoitti:

Kannattaa hamstrata juomia ja kestoruokia noin kolmeksi viikoksi, Koska jos sairastut ja sairastat kotona niin ei sillä ole mitään merkitystä onko siellä marketissa tavaraa , koska et voi sitä käydä ostamassa jos eristäydyt kotiisi.

Mä tilaan muutenkin aina viikon ostokset Cittarista kotiinkuljetuksella, joten on ihan sama, sairastunko vai en. Samalla tavalla ne tuohon pihaani kannetaan. 

Ihan mielenkiinnosta: Paljonko tämä kustantaa?

9,90 €/kerta. Bussilla jos menisin lähimpään Cittariin, edestakainen matka olisi 8€. Enkä saisi tuotua viikon ostoksia yhdellä kauppareissulla vaan pitäisi tehdä joko useampi reissu tai tulla takaisin taksilla. 

Ok, kiitos tiedosta, ei tuo nyt varmaan konkurssiin ajaisi jos kympin tuollaisesta maksaisi ja jäisi sitten se kaupassakäyntiin menevä aika johonkin muuhun puuhaan :)

Totta. Mä olen tilannut jo yli 2 vuoden ajan. Kun ei ole omaa autoa, tämä on ollut varsin kätevä ja nopea tapa hoitaa kauppareissut. Nopeasti myös oppii arvioimaan, paljonko mitäkin tavaraa kuluu viikon aikana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä