Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin latausasemia alkaa ilmestyä taloyhtiöiden parkkipaikoille?

Vierailija
29.07.2020 |

Onko jossakin jo tehty latausasemia?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin Teslaani peräkärryn ja sinne dieselkäyttöisen generaattorin. Voi ladata missä vain, tankkaus onnistuu kaikilla huoltoasemilla, ei lopu sähkö kesken ja voi pysäköidä sähköautoille varatuilla paikoilla.

Vierailija
22/29 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on täysin älytön ajatus, että taloyhtiön pitää asentaa tuhansia maksava latauspiste jonkun pellen sähköauton takia. Miksi hän ei asenna sitä itse?

Maapallon suojeleminen on mielestäsi täysin älytön ajatus?

Ja samaan aikaan sähköyhtiöt hiljalleen lopettavat sähkönjakelua asutuskeskusten ulkopuolella, jolloin aggregaatiti yleistyvät. Niillä on muuten kätevä ladata sähköauto myös taloyhtiön pihalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossa asuvilla tuskin on varaa sähköautoon ja jos joku tulee sellaisella kylään niin sitä ei saa ainakaan taloyhtiön pihalla ladata koska kateellisia persaukisia alkaa v*tuttamaan ja tulee paha mieli.

Onhan näitä omistusautotallejakin paremmissa kerrostaloissa. Niihin voi jo nyt asennuttaa latausaseman omalla kustannuksella. Kunhan sähköt kestää. Ja senkin saa selvitettyä käden käänteessä.

Ja sitten kun ei kestä niin niitä ei lisätä käden käänteessä.

Vierailija
24/29 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun sähköautoilijat alkavat maksaa niistä. Sekä tolpasta että sähköstä. Olen jo vuosikausia pyytänyt polkupyöräkatosta pihaan, mutta on kuulemma liian kallis investointi.

Tolpat on taloyhtiön yhteinen investointi mutta sähköt maksaa jokainen itse kulutuksen mukaan. Näin meillä ainakin.

Vierailija
25/29 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita ihan sähköauton lataukseen tarkoitettuja tolppia paremmissa taloyhtiöissä. Ja nyt en puhu niistä normaaleista lämpöpiuhatolpista.

Vierailija
26/29 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossa asuvilla tuskin on varaa sähköautoon ja jos joku tulee sellaisella kylään niin sitä ei saa ainakaan taloyhtiön pihalla ladata koska kateellisia persaukisia alkaa v*tuttamaan ja tulee paha mieli.

Onhan näitä omistusautotallejakin paremmissa kerrostaloissa. Niihin voi jo nyt asennuttaa latausaseman omalla kustannuksella. Kunhan sähköt kestää. Ja senkin saa selvitettyä käden käänteessä.

Miksi ei?

Vierailija
27/29 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun sähköautoilijat alkavat maksaa niistä. Sekä tolpasta että sähköstä. Olen jo vuosikausia pyytänyt polkupyöräkatosta pihaan, mutta on kuulemma liian kallis investointi.

Tolpat on taloyhtiön yhteinen investointi mutta sähköt maksaa jokainen itse kulutuksen mukaan. Näin meillä ainakin.

Ja tolpankin voi liisata.

Vierailija
28/29 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis investointi ja epäoikeudenmukainen osakkaille. Meidän taloyhtiössä vain kuusi autoa. Asuntoja 30. Miksi kaikkien pitäisi maksaa latauspisteiden asennuksesta aiheutuvat kustannukset, kun eivät hyödy niistä mitenkään? Ei ole kyse mistään tonnin tai kahden investoinnista, vaan vähän isommasta jutusta.

Vierailija
29/29 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei?

Opiskele sähköinsinööriksi niin asia selviää. Kapasiteetti ei riitä jos siihen ei ole talon rakentamisvaiheessa varauduttu ja lisääminen on isompi remontti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä